Wat een jaar
maandag 30 december 2019 om 13:21
2019 was een ingewikkeld jaar, heb 2 keer een post geschreven over de situatie ten aanzien van mijn relatie en we zijn nog steeds uit elkaar maar blijven het moeilijk vinden en blijven uitspreken dat we elkaar missen en van elkaar houdenmaar ik slaag er niet in een sterke houding aan te nemen naar mijn omgeving. Ondertussen blijft de man in kwestie met steunen en lief doen, geeft me de ruimte die ik vraag en nodig denk te hebben en stuurt 1 of 2 keer per week een app (ik soms niet en dan app ik heb zelf kort) en soms heb ik een lief kaartje in de brievenbus hij belt me niet juist omdat hij niets wil forceren. Ik reageer lang niet altijd leuk door de spanningen die ik heb maar hij blijft liefdevol. Heb gesprekken met een hulpverlener om dichter bij mezelf en de oorzaak van mijn gedrag te komen. Heb er moeite mee want hij is echt goed en lief voor me en voelde me met hem super gelukkig alsof ik de wereld aankon en nu mis ik dat en voel ik me vaak verdrietig, ook omdat ik hem zoveel verdriet heb gedaan.
Wil iedereen die een reactie heeft gegeven bedanken voor de tips en de inzichten heb daar veel aan gehad en hoop dat 2020 een beter jaar gaat worden waarbij ik hopelijk wel de kracht ga vinden het goed te doen voor mezelf en voor ons allebei.
Wil iedereen die een reactie heeft gegeven bedanken voor de tips en de inzichten heb daar veel aan gehad en hoop dat 2020 een beter jaar gaat worden waarbij ik hopelijk wel de kracht ga vinden het goed te doen voor mezelf en voor ons allebei.
anoniem_391376 wijzigde dit bericht op 30-12-2019 21:58
3.94% gewijzigd
maandag 30 december 2019 om 21:57
Zoals ik al aangaf hij geeft me juist de ruimte die ik vraag door niet steeds te bellen of langs te komen enz. Heb totaal geen moeite met soms een berichtje en stuur zelf soms ook ineens wat. Het komt dus van beide kanten. Heb dat aanpast in het bericht anders is het niet eerlijk.
dinsdag 31 december 2019 om 17:27
Maar zolang je steeds van hem hoort blijf je toch met hem verbonden en blijft het je gevoelens aanwakkeren en hem missen toch? Dus als je beslissing echt is dat je niet meer samen met hem wil zijn is het verstandiger het contact even helemaal te verbreken totdat je je weer wat beter voelt.jorientbv01 schreef: ↑30-12-2019 21:57Zoals ik al aangaf hij geeft me juist de ruimte die ik vraag door niet steeds te bellen of langs te komen enz. Heb totaal geen moeite met soms een berichtje en stuur zelf soms ook ineens wat. Het komt dus van beide kanten. Heb dat aanpast in het bericht anders is het niet eerlijk.
Maar als je hem mist en van hem houdt en hem eigenlijk niet kwijt wil als ik zo jouw berichten gelezen heb, dan zul je een duidelijk standpunt naar je familie moeten aannemen.
Door er zo tussenin te blijven hangen, word je niet gelukkig van en je ex houdt op deze wijze hoop.
donderdag 2 januari 2020 om 17:15
Je hebt helemaal gelijk, het is ook een onmogelijke situatie.Tess1981 schreef: ↑31-12-2019 17:27Maar zolang je steeds van hem hoort blijf je toch met hem verbonden en blijft het je gevoelens aanwakkeren en hem missen toch? Dus als je beslissing echt is dat je niet meer samen met hem wil zijn is het verstandiger het contact even helemaal te verbreken totdat je je weer wat beter voelt.
Maar als je hem mist en van hem houdt en hem eigenlijk niet kwijt wil als ik zo jouw berichten gelezen heb, dan zul je een duidelijk standpunt naar je familie moeten aannemen.
Door er zo tussenin te blijven hangen, word je niet gelukkig van en je ex houdt op deze wijze hoop.
Ook als ik hem niet spreek denk ik continu aan hem en ons, heb er last van maar probeer het juiste te doen want dat heb ik eigenlijk in heel de situatie niet gedaan. Maar helemaal verbreken zonder dat hij er iets aan kan doen vind ik zo harteloos en misschien beter maar ik kan het niet en wil het ook niet, hij houdt precies genoeg afstand en dat is voor nu goed. Hij probeert alles zoveel mogelijk te respecteren ook al snapt hij het niet altijd maar is heel lief.
We gaan het zien dit jaar maar ik ga meer voor mezelf kiezen want dit wil ik niet meer zo meemaken want heb me heel erg vergist in ouders, broers en zus en vrienden.
donderdag 2 januari 2020 om 22:15
Maar wat wil je nu zelf? Wil je nu wel of geen relatie met deze man? Je zegt meer voor jezelf te kiezen want je wil dit niet meer. Maar doe dat dan ook.jorientbv01 schreef: ↑02-01-2020 17:15Je hebt helemaal gelijk, het is ook een onmogelijke situatie.
Ook als ik hem niet spreek denk ik continu aan hem en ons, heb er last van maar probeer het juiste te doen want dat heb ik eigenlijk in heel de situatie niet gedaan. Maar helemaal verbreken zonder dat hij er iets aan kan doen vind ik zo harteloos en misschien beter maar ik kan het niet en wil het ook niet, hij houdt precies genoeg afstand en dat is voor nu goed. Hij probeert alles zoveel mogelijk te respecteren ook al snapt hij het niet altijd maar is heel lief.
We gaan het zien dit jaar maar ik ga meer voor mezelf kiezen want dit wil ik niet meer zo meemaken want heb me heel erg vergist in ouders, broers en zus en vrienden.
Heb je vrede met de breuk verbreek dan ook het contact met je ex, wel zo eerlijk want zou houdt hij hoop. Ik weet niet wat je bedoelt met hij houdt precies genoeg afstand, maar voor mij als buitenstaander komt dit heel raar over. Ik krijg er een heel naar gevoel van. Het is over, hij moet je los laten en geen contact meer zoeken. Hij moet beseffen dat door zijn contact het voor allebei onnodig moeilijk is zo.