Oud en nieuw

01-01-2020 06:33 35 berichten
Hoi allemaal,
Gisteren voor het eerst oud en nieuw gevierd met mijn nieuwe vriend bij zijn ouders.

Nu vind ik oud en nieuw altijd een beetje een opgeblazen feest. Het moet gezellig en fantastisch zijn. Dus ik vond het prima om het thuis bij zijn ouders te vieren.
Een beetje dom tv gekeken, op zich prima.

Tot dat het 00:00 werd. Hij ontkurkte de champagne, ouders wenste elkaar gelukkig nieuw jaar. En ik...ik stond daar maar. Hij druk met inschenken (4 glazen) champagne ouders met elkaar. Ik heb toen als eerste maar zijn moeder een gelukkig nieuwjaar gewenst..daarna zijn vader...toen mijn vriend maar op zijn rug getikt en ik zij “gelukkig nieuwjaar?”. Oooh sorry zij hij ik was de champagne aan het doen.
Okey dacht ik, maar nu lig ik in bed en het zit me zo dwars. Dit gebeurd zo vaak ook. Hij knuffelt niet graag. Ligt meestal aan de andere kant van het bed en er is ook weinig sex. Vanavond na oud en nieuw kreeg ik niet eens een welterusten kus. Daar moet ik trouwens ook meestal zelf om vragen. Maar had er na vanavond ook geen zin in dus ik dacht laat maar.

Pffff ik weet soms niet meer wat ik er mee aan moet. Het is een lieve en leuke jongen in zijn hart. Maar hij toont zooooo weinig affectie ik weet niet hoe lang ik hier nog tegen kan.
anoniem_637955665974c wijzigde dit bericht op 01-01-2020 06:38
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maak je het nu niet groter dan het is? Hij was bezig met de champagne, het was nu niet dat hij buiten vuurwerk stond af te steken of op een heel ander feest was.
Ik zou hem de deur wijzen, kom nou, champagne is blijkbaar belangrijker dan jou.
Tja, deed man mijn gisteren ook. Was hoofd champagne en kreeg pas later een kus.
Vreselijk natuurlijk. Kon wel janken.

Not.

Gelukkig ben ik aromantisch.
Naomir schreef:
01-01-2020 10:50
Maak je het nu niet groter dan het is? Hij was bezig met de champagne, het was nu niet dat hij buiten vuurwerk stond af te steken of op een heel ander feest was.
Volgens mij is er meer aan de hand
teuneke schreef:
01-01-2020 15:20
Dat mag ik hopen. Als dit het enige is, dan hou ik mijn hart vast voor andere situaties.
Mintel88 schreef:
01-01-2020 07:18
Volgens mij was dit gewoon de druppel voor je. Maak het bespreekbaar en zeg hem wat je hier ook zegt. Dat is het enige wat je kan doen om het misschien nog te veranderen.
Dat denk ik ook. Hij klinkt weinig liefdevol.
Naomir schreef:
01-01-2020 16:25
Dat mag ik hopen. Als dit het enige is, dan hou ik mijn hart vast voor andere situaties.
Ik zou dit ook echt niet leuk vinden.
Ik zou wel meewegen dat hij ook zn ouders geen gelukkig nieuwjaar wenste. Als hij dat nu wel had gedaan en dan de champagne, was je overgeslagen. Nu is het gewoon zo dat hij de champagne in schenkt en niemand daarvoor gelukkig nieuwjaar had gewenst. Kan van alles achter zitten. Ik ga ook liever champagne inschenken dan dat gezoen om exact 12 uur. Word daar altijd ongemakkelijk van en van te voren ook wat zenuwachtig van het aftellen. Doe maar gewoon normaal denk ik dan. Voor mij is dat gezoen een verplichting die ik zo snel mogelijk achter de rug wil hebben. Ook richting mn partner. Staat los van mn liefde voor hem. Gelukkig snapt hij dat. Praat er over. Vaak zit een gevoel van afwijzing hoofdzakelijk in je zelf.
teuneke schreef:
01-01-2020 15:20
Dit is natuurlijk niet het enige probleem. Haar vriend wil haar nauwelijks aanraken. Of hij vindt haar totaal niet aantrekkelijk, of hij valt eigenlijk op jongens of hij is a-seksueel. Hoe dan ook: hij wil niets van dit meisje. En dit meisje moet wegwezen bij iemand waar ze ongelukkig van wordt.
Je weet dus dat hij niet van de knuffels is en dat jij niet zonder wil en er niet steeds om wil vragen, dan is er maar één oplossing en die hoeven we je niet uit te leggen toch :hug: ?

hamerhaai schreef:
01-01-2020 09:25
Kennelijk vind je vriend het niet zo belangrijk of heeft hij er moeite mee om precies om middernacht elkaar om de hals te vliegen. Want anders had hij voor 21:00 de glazen al gevuld. Hij gaat niet alleen om jou, maar hij wenste zijn ouders ook niet direct gelukkig nieuw jaar.

Nou dan hoef ik die champagne niet meer hoor, zit je warme bubbelloze zooi te drinken :proud: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven