Mode & Beauty alle pijlers

Vettig haar

07-01-2020 14:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke shampoo gebruiken jullie voor vettig haar ? Mijn haar word Heel snel vettig deze laatste maanden sinds augustus
Hoe vaak was je je haar? Bij mij werd het al snel minder vet toen ik stopte met elke dag/om de dag wassen.
¡Apagando las luces!
Wat is er veranderd sinds augustus?

Eet je anders? Meer spanningen? Slechtere slaap? Andere haarproducten?

Drink je minder water?

Verder, sommige mensen krijgen gewoon snel vet haar. Ik heb weleens 3 maanden niet gewassen en nog werd het vet. Dus bij sommigen werkt uitstellen en minder wassen ook niet.

Het antwoord dan moet je minder je haar wassen, gaat dus niet hoor iedereen op.
Ik douch in de avonden dus om de dag heb gister gedoucht vandaag niet morgen weer wel
Als hormonen in de war zijn, kan je haar ook vetter worden.
D543 schreef:
07-01-2020 15:33
Ik douch in de avonden dus om de dag heb gister gedoucht vandaag niet morgen weer wel
Hoe vaak verschoon je je kussensloop?
Als je met schoon haar gaat liggen op een sloop waar je ook met vet haar of en crème op hebt gelegen, kan het ook vet worden.
Gele_Suikerspin schreef:
07-01-2020 15:32
Wat is er veranderd sinds augustus?

Eet je anders? Meer spanningen? Slechtere slaap? Andere haarproducten?

Drink je minder water?

Verder, sommige mensen krijgen gewoon snel vet haar. Ik heb weleens 3 maanden niet gewassen en nog werd het vet. Dus bij sommigen werkt uitstellen en minder wassen ook niet.

Het antwoord dan moet je minder je haar wassen, gaat dus niet hoor iedereen op.
Ik denk dat het minder haar wassen niet gaat bij mij want als mijn haren vettig zijn ziet het er zo lelijk uit dan gebruik ik soms droog shampoo maar die gaat met 3/4 gebruik op bij mij en er is niet echt wat veranderd augustus kwam ik terug van vakantie en toen begon het ik weet niet of het er mee te maken heeft ik gebruikte altijd Pantene 2 maanden geleden begon ik aan garnier loving blends net Coco’s na dat gebruikte ik 1 keer garnier loving blends met argan olie deze shampoo maakt mijn haren nog vettigere gister heb ik panten gebruikt weer maar ik weet zeker dat het morgen gaat beginnen met vettig worden
Gele_Suikerspin schreef:
07-01-2020 15:35
Hoe vaak verschoon je je kussensloop?
Als je met schoon haar gaat liggen op een sloop waar je ook met vet haar of en crème op hebt gelegen, kan het ook vet worden.
Ik doe om de 2 weken maar dat deed ik altijd wanneer ik slaap en m’n haren zijn nat dan doe ik een droge handdoek erover heen dan slaap ik daar op
bij mij is het nu in de winter ook snel vet, heb vaak buiten een capuchon op en dat helpt natuurlijk niet, ik ga er maar vanuit dat het in het voorjaar wel beter wordt.
guppekop schreef:
07-01-2020 15:44
bij mij is het nu in de winter ook snel vet, heb vaak buiten een capuchon op en dat helpt natuurlijk niet, ik ga er maar vanuit dat het in het voorjaar wel beter wordt.
Waarom word het in de winter snel vet dan ?
geen idee, mutsen en capuchon helpen alvast niet maar misschien is de lucht binnen anders vanwege de verwarming ofzo? Geen idee waarom maar ik heb dat ieder jaar wel.
D543 schreef:
07-01-2020 15:45
Waarom word het in de winter snel vet dan ?
https://www.beautylab.nl/de-oorzaak-en- ... -vet-haar/

Talg
Ik heb vandaag de tea tree shampoo van De Tuinen gekocht om te proberen. Ik heb blond haar, waardoor het ook wat sneller opvalt dat het vet is. Laatste maanden heel bewust niet te vaak mijn haar gewassen (zit nu op 2 a 3x per week) maar alsnog wordt het te snel vet naar mijn smaak. Als ik het nu zou wassen is morgen aan het eind van de dag al te zien dat het vetter wordt. Na nog een nacht slapen vind ik het zelf echt vies en lelijk. Ik heb daarnaast schilfertjes, vrij weinig en met name in de haargrens maar soms komt het door het borstelen los. Zo vies, brr. Heb het wel eens gevraagd aan de huisarts maar die gaf aan dat het een beetje eczeem kan zijn (heb ik op andere plekken ook af en toe last van) en dat het wel meevalt en ik me er niet druk om moet maken. Maar ik vind het zelf wel erg vervelend. Las goede verhalen over tea tree dus ik ga het maar gewoon proberen.
Here am I in my little bubble
.
rainydays wijzigde dit bericht op 07-01-2020 16:00
Reden: Dubbel
99.77% gewijzigd
Here am I in my little bubble
RainyDays schreef:
07-01-2020 15:56
Ik heb vandaag de tea tree shampoo van De Tuinen gekocht om te proberen. Ik heb blond haar, waardoor het ook wat sneller opvalt dat het vet is. Laatste maanden heel bewust niet te vaak mijn haar gewassen (zit nu op 2 a 3x per week) maar alsnog wordt het te snel vet naar mijn smaak. Als ik het nu zou wassen is morgen aan het eind van de dag al te zien dat het vetter wordt. Na nog een nacht slapen vind ik het zelf echt vies en lelijk. Ik heb daarnaast schilfertjes, vrij weinig en met name in de haargrens maar soms komt het door het borstelen los. Zo vies, brr. Heb het wel eens gevraagd aan de huisarts maar die gaf aan dat het een beetje eczeem kan zijn (heb ik op andere plekken ook af en toe last van) en dat het wel meevalt en ik me er niet druk om moet maken. Maar ik vind het zelf wel erg vervelend. Las goede verhalen over tea tree dus ik ga het maar gewoon proberen.
Hmm zal je ook wel willen zeggen tegen mij of het werkt . en los van het haar ik heb ook last van eczeem echt irritant aan mijn linker oog onder en op mijn rechter ooglid en er komt ook nog een plek onder mijn linker wenkbrauwen. heb al eerder op mijn elleboog gehad en ergens op mijn buik en achter in m’n hoofd onder m’n haren deze zijn allemaal weg alleen bij mij ogen niet. heb 2 crèmes gekregen van de huisarts het werkt gewoon niet het gaat niet weg
Mijn dochter gebruikt Andrelon Langer Fris shampoo en dat helpt best goed. Ze is nu ook minder haar haar gaan wassen, het was even doorzetten, maar het duurt nu ook langer voordat het vet wordt. Ze wast het nu 2x per week in plaats van om de dag of zelfs elke dag en het is nu ook echt minder vaak nodig.
Lush shampoo! Geen wondermiddel maar geeft me een dag langer fris haar. Wel wat prijzig maar je gebruikt heel weinig en je haar blijft heerlijk ruiken.
LevadeII schreef:
08-01-2020 22:59
Lush shampoo! Geen wondermiddel maar geeft me een dag langer fris haar. Wel wat prijzig maar je gebruikt heel weinig en je haar blijft heerlijk ruiken.
Ik heb de Lush Seanik shampoobar en ben er zo blij mee. Geen vettig haar meer, volume en mijn haar is toch lekker zacht terwijl ik geen conditioner gebruik. Ik doe heel lang met zo’n shampoobar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven