Ben ik raar?

08-01-2020 17:07 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik had graag eens de mening van jullie gehad over het volgende...

is het mogelijk dat wanneer je in een relatie zit, toch met andere mensen (van het andere geslacht) die goede vrienden of vriendinnen zijn openlijk over seks kan praten of zelfs naaktfoto's sturen naar elkaar... Niet met de bedoeling om hier verder mee tegaan (of om er seks mee te hebben). Zou zoiets kunnen voor jullie wanneer jullie in een relatie zijn?
YagaBaba schreef:
08-01-2020 18:04
Ik hoef echt geen dickpics van mijn vrienden. Ook niet van mijn lief, trouwens.
Ik ook niet, maar een soortgelijk topic is al zo'n 4 keer voorbij gekomen. Iedere keer dezelfde vraag.

Ligt maar net aan de betrokkenen vinden die het prima. Ga je gang. Zo niet, doe er iets aan/mee.
ik stuur wel eens een naaktfoto naar mijn vrienden maar dan wil ik weten of zij ook zien dat mijn steenpuist onder de linkerbil is afgenomen
S-Meds schreef:
08-01-2020 20:34
ik stuur wel eens een naaktfoto naar mijn vrienden maar dan wil ik weten of zij ook zien dat mijn steenpuist onder de linkerbil is afgenomen
:HA:
Om op je OP-titel te antwoorden: ja.
Het kan.
Zat relaties die open zijn, of een soort open constructie hebben.
Voor de meesten is dit raar. Misschien moet je, je aansluiten op de sexpijler van dit forum.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Doen joh, sta je straks ook nog op het www :facepalm:
pasta-e-basta wijzigde dit bericht op 09-01-2020 11:08
Reden: Spelfout
0.93% gewijzigd
totallyfree schreef:
08-01-2020 17:14
Waarom stuur je anders naaktfoto's? Om elkaar te controleren op moedervlekken? :?:
:biggrin: :biggrin:
totallyfree schreef:
08-01-2020 17:17
Ja, eigenlijk is naaktfoto's maken al raar, en versturen al helemaal. Ik snap dat nooit zo, waarom doen mensen dat?
Raar? Ik vind het raar dat het maken van naaktfoto's hier zo veroordeelt wordt. Kom op zeg, waar zijn al die moderne vrouwen gebleven?
Ik heb nog nooit naaktfoto’s gestuurd aan goede vrienden of vriendinnen en voel die behoefte ook niet, dus in mijn beeld is dat niet normaal nee.
Heul raar ! Google even : Decorum verlies.
Ik vind je raar. Je pleurt een bericht neer en reageert nergens meer op.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind het sowieso raar om naaktfoto's te sturen, of dit nu naar je partner is of een ander. Het internet onthoudt echt alles.

Seks is een normaal onderwerp, en je kan daar dan ook normaal over praten.

Over seks praten om iemand op te geilen of jezelf, dat hangt van je relatie af. Past niet in mijn relatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Tickel schreef:
09-01-2020 11:23
Ik vind je raar. Je pleurt een bericht neer en reageert nergens meer op.
Tot twee keer toe.
Over een paar dagen wéér?
Foto's: nee
open over seks praten: ja

als je met je vrienden niet eens over seks mag praten als je in een relatie zit...
Mijn relatie zou t niet zijn.
Ik zou niet willen dat mijn vriend dit zou doen, dus ik zou dit zelf ook niet doen... dus ja, ik zou dit raar vinden.

Maargoed als het in alle eerlijkheid is en je partner weet dit en vindt dit oké, wie ben ik dan om te oordelen. Als het stiekem is.... Dan is het een ander verhaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven