Ben ik raar?

08-01-2020 17:07 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

ik had graag eens de mening van jullie gehad over het volgende...

is het mogelijk dat wanneer je in een relatie zit, toch met andere mensen (van het andere geslacht) die goede vrienden of vriendinnen zijn openlijk over seks kan praten of zelfs naaktfoto's sturen naar elkaar... Niet met de bedoeling om hier verder mee tegaan (of om er seks mee te hebben). Zou zoiets kunnen voor jullie wanneer jullie in een relatie zijn?
Ik vind het vooral raar dat je hier zo mee bezig bent dat het al het 2e topic is dat je er binnen 24 uur over opent. Werd je niet geil genoeg van de eerste reacties?
Ja, dat deel waarin jullie naaktfoto's naar elkaar sturen is heel erg raar.
Ja je bent écht raar
ja naaktfoto's stuur je niet naar elkaar. of stuur je die ook naar je vrienden van je eigen geslacht.
Waarom stuur je anders naaktfoto's? Om elkaar te controleren op moedervlekken? :?:
'Happiness is only real when shared'.
Ja, als je hier twee topics over moet openen, ben je extra raar.
Naar een lukrake vriend/vriendin een naaktfoto van jezelf sturen? Waarom in godsnaam?!
There is always something happening, and it's usually right now
malle Eppie

Als Jij het oke vindt,
degene die ze stuurt/ontvangt ook
en eventuele partners ook
check
check
check

niks mis mee
:bonk:
Grobbekuiken_ schreef:
08-01-2020 17:15
Naar een lukrake vriend/vriendin een naaktfoto van jezelf sturen? Waarom in godsnaam?!
Ja, eigenlijk is naaktfoto's maken al raar, en versturen al helemaal. Ik snap dat nooit zo, waarom doen mensen dat?
'Happiness is only real when shared'.
Dat is heel raar
totallyfree schreef:
08-01-2020 17:17
Ja, eigenlijk is naaktfoto's maken al raar, en versturen al helemaal. Ik snap dat nooit zo, waarom doen mensen dat?
Omdat ze onzeker en triest zijn
Gaat dit weer over de man die in een seksloze relatie een dickpic naar een vriendin stuurde? En of dat dan normaal is of vreemdgaan?
Vraag het je partner? Erover praten is één ding maar achter zijn (haar?) rug naakfotos sturen is fucked up. Ik zou er tenminste niet oké mee zijn.
In mijn relatie zou ik dit over de grens vinden gaan.
Als je het stiekem doet wel. Best raar dan.
I wanna live my life with the volume full!
Trouwens wat is grappig aan een naaktfoto?? Dat is toch om iemand geil te maken?
I wanna live my life with the volume full!
Nee, dan kun je je koffers pakken.
Foto’s versturen vind ik zwaar over de grens. En over sex praten ligt er aan in welke context.

Ik praat er wel eens met een vriend over maar meer algemene dingen. Nooit respectloos naar onze partners toe.
Beetje op dezelfde manier zoals ik het soms bij vriendinnen ter spraken laat komen.

Als mijn partner dit op dezelfde manier en met dezelfde intenties met een vriendin zou bespreken zou ik het niet erg vinden.

Denk dat het een grens over gaat als iemand een dubbele agenda erop nahoudt.
zimi schreef:
08-01-2020 17:21
Gaat dit weer over de man die in een seksloze relatie een dickpic naar een vriendin stuurde? En of dat dan normaal is of vreemdgaan?
Ik hoef echt geen dickpics van mijn vrienden. Ook niet van mijn lief, trouwens.
Send the damn pictures
wat moeten vrienden met uw naaktfoto's??? djeezes! en vice versa....
Dat vinden wij niet raar dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.
Niet okay.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven