Ben ik raar?
woensdag 8 januari 2020 om 17:07
Hoi allemaal,
ik had graag eens de mening van jullie gehad over het volgende...
is het mogelijk dat wanneer je in een relatie zit, toch met andere mensen (van het andere geslacht) die goede vrienden of vriendinnen zijn openlijk over seks kan praten of zelfs naaktfoto's sturen naar elkaar... Niet met de bedoeling om hier verder mee tegaan (of om er seks mee te hebben). Zou zoiets kunnen voor jullie wanneer jullie in een relatie zijn?
ik had graag eens de mening van jullie gehad over het volgende...
is het mogelijk dat wanneer je in een relatie zit, toch met andere mensen (van het andere geslacht) die goede vrienden of vriendinnen zijn openlijk over seks kan praten of zelfs naaktfoto's sturen naar elkaar... Niet met de bedoeling om hier verder mee tegaan (of om er seks mee te hebben). Zou zoiets kunnen voor jullie wanneer jullie in een relatie zijn?
woensdag 8 januari 2020 om 17:17
Ja, eigenlijk is naaktfoto's maken al raar, en versturen al helemaal. Ik snap dat nooit zo, waarom doen mensen dat?Grobbekuiken_ schreef: ↑08-01-2020 17:15Naar een lukrake vriend/vriendin een naaktfoto van jezelf sturen? Waarom in godsnaam?!
'Happiness is only real when shared'.
woensdag 8 januari 2020 om 17:19
Omdat ze onzeker en triest zijntotallyfree schreef: ↑08-01-2020 17:17Ja, eigenlijk is naaktfoto's maken al raar, en versturen al helemaal. Ik snap dat nooit zo, waarom doen mensen dat?
woensdag 8 januari 2020 om 17:57
Foto’s versturen vind ik zwaar over de grens. En over sex praten ligt er aan in welke context.
Ik praat er wel eens met een vriend over maar meer algemene dingen. Nooit respectloos naar onze partners toe.
Beetje op dezelfde manier zoals ik het soms bij vriendinnen ter spraken laat komen.
Als mijn partner dit op dezelfde manier en met dezelfde intenties met een vriendin zou bespreken zou ik het niet erg vinden.
Denk dat het een grens over gaat als iemand een dubbele agenda erop nahoudt.
Ik praat er wel eens met een vriend over maar meer algemene dingen. Nooit respectloos naar onze partners toe.
Beetje op dezelfde manier zoals ik het soms bij vriendinnen ter spraken laat komen.
Als mijn partner dit op dezelfde manier en met dezelfde intenties met een vriendin zou bespreken zou ik het niet erg vinden.
Denk dat het een grens over gaat als iemand een dubbele agenda erop nahoudt.