Wat te doen?

09-01-2020 16:56 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste bericht op dit forum, en ik loop al enige tijd rond met een probleem.

Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie met mijn vriendin. Ze houd oprecht veel van mij, en ik ook van haar.

Maar af en toe zijn er situaties die bij mij de alarmbellen laten afgaan.

Een zo'n situatie is dat mijn vriendin veel met andere jongens omgaat, op een heel close niveau.

Er zijn situaties voor gevallen dat een zo'n jongen met mij wou vechten omdat hij vond dat hij haar verdiende, en niet ik. Toen ik mijn zorg bij mijn vriendin neerlegde, zei ze dat ze enkel vrienden zijn.

En hoe ver die jongen ook ging, ik mocht niet oordelen van mijn vriendin.

Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat ze dat soort jongens opzoekt, om mij vervolgens te vertellen dat andere jongens haar leuk vinden.

Ik heb werkelijk geen idee waarom ze dat doet.

Als ik een schoolproject heb met een vrouwelijke klasgenoot, en ik in de pauzes bij vrouwelijke klasgenoten sta te roken, reageerd ze zelf heel erg jaloers.

Dan noemt zei die meiden sletten, en dan zegt ze dat ik hun leuk vind, dat totaal niet het geval is. Dan moet ze persé in mijn telefoon kijken om te zien of ik met ze chat of niet.

En dan zegt ze tegen mij dat ik jaloers ingesteld ben omdat ik ook met meiden omga, en dat het normaal is dat een wilt vreemde jongen 5 treinen wacht om met mijn vriendin te kunnen praten. En vervolgens daarna avond na avond te chatten met elkaar, terwijl ik het enkel bij schoolwerk hou.

Als ik met een klasgenoot zit in de pauze, dan moet mijn vriendin persé een hele dag met een jongen afspreken, omdat ik ook in de pauzes met meiden praat.

Ik kan van niemand raad krijgen wat ik nou moet doen in deze situatie. Misschien weet een van jullie wat ik hier mee moet doen, of dat ik mij misschien wel aanstel...
Zoals ik het nu zie...
Sorry. Maar dumpen die hap.
Wat een kleutergedrag.
Hoe oud zijn jullie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je vriendin is gemeen bezig.
Vermoeiend meisje.
Damned if I don’t
Je vriendin manipuleert jou en is drastisch opzoek naar aandacht. Van jou maar ook van andere jongens.
Ik zou ermee ophouden.
Jeetje, ze beginnen ook steeds jonger met roken.
Ze is nog een beetje te onvolwassen voor een relatie. Lekker laten spelen en je niet meer laten gebruiken voor deze egotripperij.
Als je niet met meisjes praat is dat weer een reden te gaan twijfelen hoe leuk je eigenlijk bent, want waarom kijkt er niemand naar je om, heb je dat weer.
Doen jullie wel veel dingen samen? Misschien wil ze meer aandacht ofzoiets..
Lijkt me dodelijk vermoeiend. Ik zou er mee stoppen.
Wat zegt je moeder er van ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Uitmaken.
Star² schreef:
09-01-2020 17:12
Jeetje, ze beginnen ook steeds jonger met roken.
:HA:
Je verward liefde met dominantie, tis meer een machtspelletje zo te lezen.
En geen oprechte wederzijdse liefde zoals jij denkt.
Je moet de juiste woordjes bij de juiste gevoelens leren plaatsen.
Ik zou stoppen met roken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je vriendin klinkt als een kutwijf. Waarom laat je je zo behandelen door haar?
Pffff vermoeiend hoor.
Laat haar die stomme gasten jou met rust laten, en anders wegwezen.
Of zeg tegen haar dat als haar ego genoeg gestreeld is, en ze normaal kan doen, ze terug kan komen, als je dat uberhaubt nog wil.
Mooi recept voor drama, en gezeik.
Ik zou er geen zin in hebben.
Hoe de waard is...

Dumpen die handel. Je verdient beter.
Wat voor schoolproject?
Wat slim van je om bij twijfel op zoek te gaan naar een antwoord. Voordeel voor je is dat de gemiddelde vrouw hier ouder is dus we weten precies hoe het was en jouw vriendin is niet leuk. Ze heeft wel heel veel aandacht nodig en die zoekt ze dan ook nog bij een stel losers die er graag bovenop slaan en jij krijgt een hele stapel regels en mag niet hetzelfde. Is ze echt zo leuk dat je haar wil houden? Wat anders helpt is gewoon zeggen dat ze niet meer moet zeiken zolang ze zelf met die andere gasten om blijft gaan. Beter is om op zoek te gaan naar een vriendin die jou zo leuk vindt dat ze geen aandacht nodig heeft van andere jongens.
Roken ? Dat die generatie dat nog doet. En dat TO 18+ is.
Maar verder allemaal nogal puberaal, word eerst eens volwassen.
Mijn ex vriend was precies zo. Emotioneel onvolwassen gedrag (en dat was een in leeftijd volwassen man). Ze doet zo omdat ze zelf zo is. Zoals de waard is vertrouwt zij haar gasten. Dumpen dit nare wijf. Ze is manipulatief en destructief en gaat jouw zelfvertrouwen geen goed doen.
Vriendgedumpt schreef:
09-01-2020 18:35
Mijn ex vriend was precies zo. Emotioneel onvolwassen gedrag (en dat was een in leeftijd volwassen man). Ze doet zo omdat ze zelf zo is. Zoals de waard is vertrouwt zij haar gasten. Dumpen dit nare wijf. Ze is manipulatief en destructief en gaat jouw zelfvertrouwen geen goed doen.

Die vibe krijg ik er ook van. Hoe oud zijn jullie? Ze klinkt achterdochtig, manipulatief, onbetrouwbaar en onvolwassen.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven