Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
quote:krijgnouveren schreef op 12 maart 2009 @ 20:17:

Ik heb antwoord op mijn vraag, wil je alstjeblieft het topic 'Tijdelijk contract loopt af' verwijderen in verband met risico van herkenning en verstoorde arbeidsrelatie?Done!
Bedankt..
Verplaatst naar Prikbord: Arbeidsparticipatie gedeeltelijk arbeidsgeschikten
Verwijderd op verzoek TO: Ik ga het doen!
Verplaatst naar het prikbord: Panel (35+) gezocht voor onderzoek naar TV-programma
Verwijderd: Voor wie het leuk vind; enquête.
forummer Krijntje (2 berichten op het forum) plaatste vandaag in twee topics (Het doel van werk en Dreigend ontslag) hetzelfde reclame verhaal.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Verplaatst naar het prikbord: Ik weet het echt niet :(
quote:Inad schreef op 24 maart 2009 @ 16:28:

forummer Krijntje (2 berichten op het forum) plaatste vandaag in twee topics (Het doel van werk en Dreigend ontslag) hetzelfde reclame verhaal.Thanks! Ik heb actie ondernomen!
Vief, in het topic Loopbaanadviseur/coach gezocht, heeft Personal_Coach reclame gemaakt voor haar site. Daarnaast post ze verder niet ergens anders of met andere doeleinden. Ik heb haar er in het bewuste topic op gewezen.

Om het principe 'gelijke monniken, gelijke kappen' te kunnen blijven huldigen, denk ik dat dit topic alsnog ook door jou gezien moet worden en de bewuste poster naar de forum-regels behandeld moet worden.

groet,

TD
Topic van Miracle Girl - Playa des Ingles hoort niet in deze pijler thuis
Helemaal eens! Ik heb de posting bewerkt!

Daarnaast is het topic over reizen naar.... reizen verplaatst!
Oproepje Afstudeeronderzoek HELP!!!
quote:Patti70 schreef op 06 april 2009 @ 23:13:

Oproepje Afstudeeronderzoek HELP!!!Verplaatst naar het Prikbord, dankjewel!
quote:Viva Angel1 schreef op 06 april 2009 @ 18:36:

Helemaal eens! Ik heb de posting bewerkt!

Daarnaast is het topic over reizen naar.... reizen verplaatst!Vief, Personal_Coach heeft er nog een vraag over maar weet niet van het mod-topic. Wil jij het bewuste topic nog eens nalezen op hara reactie van vandaag 12:02? Ze verdient wel een antwoord misschien... (en soms vraag ik me hetzelfde af, als ik een link post voor iemand die bv een foto op canvas wil laten drukken: wat is het verschil?)
Tnx Vief/Vin
Hansje32 heeft dit topic (2 jaar oud) omhoog geschopt om een link te kunnen plaatsen naar haar bedrijf, gok ik. Om de een of andere reden heeft ze de link gezet in het stuk tekst dat ze quote.
Hoi!

Je link doet het helaas niet... Kun je aangeven om welk topic het gaat?

Dankjewel!

Angel 1
Voor Magica geantwoord ;-):

Het topic "Ik vind het (nog) niet leuk" waar hansje32 op 7 april om 14:57 uur post.

groet,

TD
Dank Tia Dalma! Deze dus.
Kikker: Volgens mij heeft krachtconsult in het topic loonbaanadviseur/coach gezocht je uitleg daar niet goed begrepen.
Thanks, ik heb de posting aangepast! (nogal rigoreus )
LOI diploma: serieus genomen? gaat weer over het serieus nemen van een LOI diploma en laat een exact soortgelijk topic al recent geopend te zijn. De link heb ik toegevoegd in betreffend topic.
Dankjewel!

Ik laat hem toch even staan... als er op het andere topic meer reacties komen en hier niet, dan zakt hij vanzelf naar beneden!

Groetjes,

Angel 1
In het topic Diefstal op school heeft zich een forummer gemeld met de nogal onsmakelijke nickname Pedobear. Kunnen we van die nick verlost worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven