VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
quote:Morrie schreef op 15 april 2009 @ 22:12:

Euh Vrolijk, Knorrie is al 8 maanden en eet al 2 maanden vast voedsel .

Nee joh, Knorrie is toch net geboren????

Jee wat gaat het hard allemaal!
Leuk Athena zo'n bankje! Staat wel echt gezellig en op 1 of andere manier stel ik me voor dat het om en appelboom moet

Drop, hoe is het daar met jou gegaan vandaag?
anoniem_35104 wijzigde dit bericht op 15-04-2009 22:16
Reden: typo's, moet nagels kortwieken..
% gewijzigd
Leuk bankje Athena!

Ik vind Knorrie ook net geboren. Vind ook dat ik nog een baby'tje heb. Maar hij is helemaal niet 'net geboren', hij is alweer bijna een jaar! Het gaat echt megasnel, met de 2e vind ik het nog sneller gaan dan met de 1e.
Knorrie is net geboren. Zeefje ook. BNJMN ook.

Schurk is van vorige week, Boefje, Schorrie, Zen, KW en Kiloknaller van vorig jaar.
't Is geen appelboom, zit me nu hevig te bedenken wat voor boom dan wel. Hij staat in elk geval in bloei en geeft heerlijk veel schaduw! Onder een boom is het altijd zoveel koeler dan onder parasol of zonnescherm!
Ja, maar Japie is ook alweer bijna 2 jaar! (zondag toch Nathje?
dan is Japie van begin deze week.
Wat gaat de tijd toch snel!

BTW, Drop kom eens door met data voor Housewarming date?
Ja inderdaad Drop. En laat gelijk weten of je je examen gehaald hebt .
oeh, die housewarming wordt toch wel na de zomervakantie gepland? Daarvoor zit ik echt al zoo vol :(
Juni wilden we geloof ik Drop in d'r mik schuiven toch?
Shitterdeshit.

Juni is echt een no go voor mij.
Juni wordt voor mij ook lastig hoor, dan gaan wij 2 weken met vakantie namelijk. Maar eerst maar even afwachten wat het voorstel wordt. De komende maanden zullen er altijd wel mensen met vakantie zijn, dus ik denk niet dat we moeten verwachten dat iedereen er bij is.
Athena, party pooper!
Hmpf, nog zo 1..

Hahahaha..laten we gewoon een datum prikken waarbij iedereen kan. Drop, datumprikker maar?
Athena, ga jij ook in juni met vakantie?
Nee, wij gaan 5 juli. We zouden eigenlijk de 4e gaan, maar dan hebben mijn schoonouders hun 40 jarig huwelijksfeest, waarvoor ik bruidstaart ga maken. Zie het niet zitten om dat tussen het inpakken door allemaal te doen, dus moet in juni alvast voorbereidend bezig gaan zijn. Plus nog wat opdrachten. En daarnaast zijn bij ons de weken vlak voor de zomervakantie op het werk altijd heel druk.
Jullie al afgetaaid? Ik ben hier klaar en ga dus met boek onder de arm richting bed. Welterusten!
Truste meiden! Ik ga ook naar bed want wil nog ff CM kijken.

Hoop dat het morgenochtend droog is zodat ik weer kan bonden met mijn nieuwe vriendin
Ben weer uit crypte !

Examen gehaald, op naar de volgende (moet 2 examens doen en een training). Data voor housewarming: bijvoorbeeld zondag 14 of zondag 28 juni? Ergens rond het middaguur?

Haak weer af, wekker gaat morgen weer om 6u vanwege werk vent. Maar jullie liggen toch al op 1 oor.

Trusten!
Dochter stralend aan verjaardags-ontbijt en -gelukkig- dolblij met cd-speler/radio voor op haar kamer (en dat scheelt toch, 50 euro nu of 150 euro voor de nintendo ). Was zelf helemaal ontregeld, want wel traktaties meegegeven, maar geen lunchboterhammen. Zojuist dus nog even gemaakt en gebracht met een morrende BNJMN die eigenlijk wilde slapen.

Drop, doe maar een datumprikker, dat is vast makkelijker. Ik kan overigens het laatste weekend zeker niet, het eerste weet ik even niet uit mijn hoofd.

Ben hondsmoe, zou bijna denken dat ik zwanger ben (wat niet zo is, net ongesteld geweest nl.) en ik weet niet zo goed hoe ik mijn energie weer beetje terug moet vinden. Helpt ook niet echt om nu tig dagen festiviteiten te hebben (vandaag school, morgen NSO, zaterdag partijtje, zondag familie), maar goed, wordt vast ook leuk.
Gefeliciteerd Lien, met je grote meid!

En nu wordt Nano wakker, dus later verder!
Ook hier nog even: Gefeliciteerd Lien, met je grote dochter!

Heb gewoon gekolfd net hoor Athena, bedankt voor de spirit .

Lien, je bent net weer paar weken aan het werk na heeeeeel lang verlof enzo. Daar moet je lichaam vast weer even aan wennen, kan me daar wel iets bij voorstellen .
Lien, van harte met je dochter! Kus!

En wat Morrie zegt dacht ik ook, dat het ook wel weer wennen is om te werken na zolang niet werken.
Da's waar, ben natuurlijk pas net begonnen met werken, ook al voelt dat anders .

Morrie, ik kolf nooit overdag (en om precies te zijn, nooit gedaan sinds ik werk en daarmee nu dus helemaal niet meer), maar voed wel op donderdag, zaterdag en zondag. Gaat altijd prima. Andere dagen krijgt BNJMN dus poedermelk overdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven