ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Zo foto's ge-upload

Dus hier Jolantje's spulletjes
Was dat niet met zo'n een of ander 'bad' ofzo? Ik zie ze zo voor me.. Goh wie was dat ook alweer..
Jolantje, ik heb interesse in het boek 'De vergeten prinses'. Zou je me willen mailen? jennipher_vivaforum@hotmail.com
quote:bambino schreef op 15 april 2009 @ 20:16:

nog maar een keer Bams shop

patatoloogje@hotmail.com

Je hebt mail! Eindelijk een geldige reden voor het koffertje
Ik heb wat meidenkleding maat 116 in de aanbieding, stuk of 5 broeken van Persival en 5 longsleeves. Eventueel nog wel meer meidenkleding, dan in kleinere maten.

Als er belangstelling voor is maak ik er morgen even fotos van, anders laat ik het liever Dus roept u maar!
Jolantje, past die tuniek door de brievenbus denk je?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:jennipher schreef op 15 april 2009 @ 22:15:

Jolantje, ik heb interesse in het boek 'De vergeten prinses'. Zou je me willen mailen? jennipher_vivaforum@hotmail.comJe hebt mail
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 15 april 2009 @ 22:39:

Jolantje, past die tuniek door de brievenbus denk je?Moet te doen zijn denk ik..
In dat geval zou ik hem heel graag willen hebben. Kun je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 15 april 2009 @ 22:44:

In dat geval zou ik hem heel graag willen hebben. Kun je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?Je hebt mail
quote:jolantje schreef op 15 april 2009 @ 22:54:

[...]

Je hebt mail En jij hebt weer mail terug. Net zoals Biba trouwens!
Goh wat een leuk en verslavend topic is dit.

Ben al druk in de weer met vanalles.
Maar ik ga naar bed toe nu. reageer morgen wel verder.

Slaap lekker voor wie nog wakker is..
Jolantje heeft mail terug!
Haha je was gewaarschuwd Jolantje
Truste Jolantje, en de rest uiteraard!
quote:Schravelvot schreef op 15 april 2009 @ 21:12:

Vlinder: Varisha's pakketje heeft er ook dik 3 weken over gedaan maar is uiteindelijk toch aangekomen, houdt moed dat wilt zeggen,veel plakband en door de brievenbus
quote:Schravelvot schreef op 15 april 2009 @ 21:12:

Vlinder: Varisha's pakketje heeft er ook dik 3 weken over gedaan maar is uiteindelijk toch aangekomen, houdt moed dat wilt zeggen,veel plakband en door de brievenbus
quote:jolantje schreef op 15 april 2009 @ 23:07:

Ben al druk in de weer met vanalles.I told you so....:P
quote:jolantje schreef op 15 april 2009 @ 23:07:

Ben al druk in de weer met vanalles.I told you so....:P
Ik gebruik nu ook meer plakband zodat het niet makkelijk los te halen is.. werkt tot nu toe perfect.

Va kun je weer niet slapen?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 15 april 2009 @ 21:53:

Ik dacht Varisha vlinder, maar volgens mij was dat al geruild inmiddels.Ik heb het nooit gehad hoor...
Nee slapen is vreselijk...

ben vandaag 2 keerflauw gevallen, 1 keer op het werk en 1 keer bij me ouders.....morgen toch ff de dokter bellen en bloed prikken...wat is dr nu toch weer met me aan de hand :(
Tallulah heeft n manicureset, bedoel je dat/??heb alle pagina's nagezocht haha...bedoel je dat??
Goedemorgen!!

Vlinder ik had een parafine bad, weet niet of je dat bedoelde maar die is naar tallulah gegaan.

Schravelot, ben benieuwd!!

4HK, kreeg je het pakketje open?? Heb het 3 keer staan inpakken omdat het steeds niet door de brievenbus paste. Hoe oud is jou dochter?? Dus je bent je vest nu kwijt ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven