ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
woensdag 15 april 2009 om 22:15
Jolantje, ik heb interesse in het boek 'De vergeten prinses'. Zou je me willen mailen? jennipher_vivaforum@hotmail.com
woensdag 15 april 2009 om 22:26
quote:bambino schreef op 15 april 2009 @ 20:16:
nog maar een keer Bams shop
patatoloogje@hotmail.com
Je hebt mail! Eindelijk een geldige reden voor het koffertje
nog maar een keer Bams shop
patatoloogje@hotmail.com
Je hebt mail! Eindelijk een geldige reden voor het koffertje
woensdag 15 april 2009 om 22:38
woensdag 15 april 2009 om 22:39
woensdag 15 april 2009 om 22:39
quote:jennipher schreef op 15 april 2009 @ 22:15:
Jolantje, ik heb interesse in het boek 'De vergeten prinses'. Zou je me willen mailen? jennipher_vivaforum@hotmail.comJe hebt mail
Jolantje, ik heb interesse in het boek 'De vergeten prinses'. Zou je me willen mailen? jennipher_vivaforum@hotmail.comJe hebt mail
woensdag 15 april 2009 om 22:44
In dat geval zou ik hem heel graag willen hebben. Kun je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 15 april 2009 om 22:54
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 15 april 2009 @ 22:44:
In dat geval zou ik hem heel graag willen hebben. Kun je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?Je hebt mail
In dat geval zou ik hem heel graag willen hebben. Kun je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?Je hebt mail
woensdag 15 april 2009 om 23:01
quote:jolantje schreef op 15 april 2009 @ 22:54:
[...]
Je hebt mail En jij hebt weer mail terug. Net zoals Biba trouwens!
[...]
Je hebt mail En jij hebt weer mail terug. Net zoals Biba trouwens!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 15 april 2009 om 23:15

donderdag 16 april 2009 om 06:25
Goedemorgen!!
Vlinder ik had een parafine bad, weet niet of je dat bedoelde maar die is naar tallulah gegaan.
Schravelot, ben benieuwd!!
4HK, kreeg je het pakketje open?? Heb het 3 keer staan inpakken omdat het steeds niet door de brievenbus paste. Hoe oud is jou dochter?? Dus je bent je vest nu kwijt
Vlinder ik had een parafine bad, weet niet of je dat bedoelde maar die is naar tallulah gegaan.
Schravelot, ben benieuwd!!
4HK, kreeg je het pakketje open?? Heb het 3 keer staan inpakken omdat het steeds niet door de brievenbus paste. Hoe oud is jou dochter?? Dus je bent je vest nu kwijt