Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 18 januari 2020 om 11:10
Ah leuk, ik leef weer mee. En ik vind hem nu al leuk, dat hij er zo serieus en integer mee omgaat. Hopelijk zien we je hier pas heeel laatQiyara schreef: ↑18-01-2020 08:39Spell update!
Straks om 15uur heb ik ook een date. Zin in! Hij is in elk geval serieus, z'n Tinder staat op onzichtbaar omdat hij zich wil focussen op 1 persoon tegelijk. Vind ik leuk! Doe ik ook
Al chat ik nog wel, maar spreek pas af als deze date geen vervolg krijgt.
zaterdag 18 januari 2020 om 11:27
Een roze wolk zie ik met zijn nuchterheid niet gauw gebeuren maar ik geef hem zeker het voordeel van mijn twijfel
zaterdag 18 januari 2020 om 11:44
zaterdag 18 januari 2020 om 11:47
Gisteravond had hij een berichtje gestuurd hoe m’n dag was en nog wat gekletst
Gisteravond nam er ook ineens weer een ex contact op, type ‘onbereikbare man’ waar ik heeeel gek op was. Het triggert iets, maar besef ook dat ik mijn huidige date belangrijker vind en probeer er maar niet teveel op in te gaan. Wat is dat toch met mannen die ineens weer opduiken
zaterdag 18 januari 2020 om 11:50
Alvast heel veel plezier!! Het zonnetje schijnt, gaan jullie ergens een koffie drinken? Was normaal nooit zo van de dates overdag, maar is me eigenlijk wel goed bevallen. Klinkt als een lieve man al, ben benieuwdQiyara schreef: ↑18-01-2020 08:39Spell update!
Straks om 15uur heb ik ook een date. Zin in! Hij is in elk geval serieus, z'n Tinder staat op onzichtbaar omdat hij zich wil focussen op 1 persoon tegelijk. Vind ik leuk! Doe ik ook
zaterdag 18 januari 2020 om 11:58
Klinkt goed Vivi, je date. So far so good. En het is een jaarlijks terugekerend fenomeen in dec/jan, die ex dates. Groot gelijk om het te laten, dat levert namelijk niks op.
Qiyara en het voordeel van 's middags afspreken is dat je bij een klik het kunt laten doorlopen tot de avond. En anders heb je de avond voor jezelf.
Qiyara en het voordeel van 's middags afspreken is dat je bij een klik het kunt laten doorlopen tot de avond. En anders heb je de avond voor jezelf.
zaterdag 18 januari 2020 om 12:45
Euh, we hadden het eerder toch over therapeut zijn...Qiyara schreef: ↑18-01-2020 08:39Spell update!
Ze is binnengestormd, beetje small talk, toen haar hele levensverhaal over haar klotehuwelijk, toen wat ze wilde gaan doen met haar leven en toen was ze weg met de woorden: "het was toch gezellig hè".
De citroenen liggen er nog.
zaterdag 18 januari 2020 om 12:58
Ach wat kut Spell. Dat is natuurlijk niet leuk. De kracht van het luisteren is niet altijd bij elke persoon fijn.spell68 schreef: ↑18-01-2020 12:45Euh, we hadden het eerder toch over therapeut zijn...
Ze is binnengestormd, beetje small talk, toen haar hele levensverhaal over haar klotehuwelijk, toen wat ze wilde gaan doen met haar leven en toen was ze weg met de woorden: "het was toch gezellig hè".
De citroenen liggen er nog.
Inderdaad hoe voel je je nu?
zaterdag 18 januari 2020 om 12:59
Nou, niet prettig, maar dat heeft daar niet zoveel mee te maken.
Ik had niet zoveel verwachtingen, maar dit had ik niet verwacht. Als het in de kroeg was geweest of in de sportschool dan was ik opgestaan en gegaan, dat kan niet echt als je zelf thuis bent.
Maar goed, nu weten we het idd. Ik laat dat verder ook doodbloeden op de sportschool, want dit is niet wat ik zoek.
zaterdag 18 januari 2020 om 13:00
Hoe bedoel je dat dat niet bij elke persoon fijn is?
Ach, weet je, ik heb er weer wat van geleerd dat is ook altijd mooi meegenomen.
zaterdag 18 januari 2020 om 13:04
Ja maar dat is niet echt de insteek waarmee je op date gaat, om er iets van te leren. Ik had je een echt leuke en serieuze date gegund. Ik zou haar lekker laten met haar gezever. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om op deze grond te gaan daten? Wat dat betreft zijn er veel singles met issues. Die dus alleen maar hun gal willen spuwen en verder niets.
zaterdag 18 januari 2020 om 13:05
Zij heeft daar 'misbruik' van gemaakt om haar verhaal en ellende bij je te dumpen.
En thuis mag je ook aangeven dat je er een eind aan wil breien hoor. Kan me alleen voorstellen dat dat minder makkelijk is.
zaterdag 18 januari 2020 om 13:14
Dank je! Lief dat je je er zo om bekommert, iedereen trouwens.
Dat was ook niet de insteek, ik wilde weten of er meer zat, maar blijkbaar heb ik me toch in signalen vergist.
Maar, ik zie het ook meestal anders. Je gaat toch een date in om eruit te halen wat je zoekt, Dat heeft zij slim gespeeld. Maar, dan weet ik ook meteen dat ik er niet uit ga halen wat ik wil. Dus dan is het voor mij ook klaar.
Maar idd, wat zijn er toch ongelooflijk veel mensen met issues zeg. Deze week op de sportschool ook al 3 mensen. Ik kan beter in mijn appartement blijven dan heb ik er niet zoveel last van.
zaterdag 18 januari 2020 om 13:18
Ja, ik was er eigenlijk al ingetrokken voor ik er erg in had. Ik had ook nog wel verwacht dat we nog iig een cake zouden bakken, niet dat ze aangaf moe te zijn van het praten en weer ging.
zaterdag 18 januari 2020 om 13:19
Tell me something. Een groot deel van de mannen hebben zoveel waar ze nog mee moeten dealen. Daar heb ik geen trek in. En ja, je kijkt wat er uit te halen is bij een date, maar haar insteek lijkt dus anders. Iets waar je helaas nu pas achterkwam. Lekker je shit dumpen bij je date en je kunt er weer tegenaan.
Waren er helemaal geen signalen vooraf?
Waren er helemaal geen signalen vooraf?
zaterdag 18 januari 2020 om 13:21
Ik gok dat zij dit aanbod voor een date aangreep om eens lekker te kunnen klagen. Zij heeft nooit een cake willen bakken cq jou beter willen leren kennen. Dat ze moe was van het praten is niet gek. Als zij met nog zoveel issues zit kost dat bakken energie. En kennelijk gaf ze er weinig om wat jij wilde.
zaterdag 18 januari 2020 om 13:22
Nee joh, daar kom je van in een sociaal isolement.
Er zijn echt ook mensen op de wereld met minder issues. Zelf geloof ik aardig in energieën, wat ik aantrek is dat wat ik op dat moment voel/nodig heb.
Wat je zegt, je leert hiervan en je voelt heel duidelijk: dit wil ik niet!
Dat is mogelijk nodig om een volgende keer te weten: dit is het wel!
Maar wellicht ben ik voor sommigen nu wat te spiritueel
Energieën
zaterdag 18 januari 2020 om 13:26
Nee hoor, ik geloof daar ook erg in. En het heeft zich al heel vaak bewezen. En: alles op het juiste moment. Vlak dat ook niet uit. Je kunt denken ergens aan toe te zijn, maar het zal niet gebeuren als dit werkelijk nog niet het geval is. Alles wat je tegenkomt is de tussentijd is oefenmateriaal. Voer voor je proces, hoe je het ook wil noemen.Qiyara schreef: ↑18-01-2020 13:22Nee joh, daar kom je van in een sociaal isolement.
Er zijn echt ook mensen op de wereld met minder issues. Zelf geloof ik aardig in energieën, wat ik aantrek is dat wat ik op dat moment voel/nodig heb.
Wat je zegt, je leert hiervan en je voelt heel duidelijk: dit wil ik niet!
Dat is mogelijk nodig om een volgende keer te weten: dit is het wel!
Maar wellicht ben ik voor sommigen nu wat te spiritueel
Energieën![]()
Toevallig zei ik pas tegen een vriend: een einzelganger heeft ook behoefte aan sociale contacten. Alleen vindt hij of zij het misschien lastig. De behoefte is er. We hebben het allemaal nodig. Om te kunnen toetsen, als bevestiging of gezellige interactie.