Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
@Flaffy: Klinkt goed Flaffy!

@Ira: Jammer dat tinder niet voor je werkt. Ik denk wel dat mannen het wat lastiger hebben met online dating hoor. Misschien idd nog een keer goed naar je profiel kijken? Of zelf andere vrouwen liken? Ik weet natuurlijk niet of je hele hoge "eisen" stelt voordat je een like geeft.

Ik vind het trouwens ook leuk dat je nu zelf kan bepalen waar je woont bij Tinder. Want hier waar ik woon vind ik weinig leuks, terwijl als ik een stukje verderop in een stad tinderen, komen er echt veel knappere en leukere mannen voorbij.

Maargoed ik wil eigenlijk niet echt tinderen, ik wil eigenlijk eerst kijken waar het met die jongen op uit draait waar ik nu mee praat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn probleem is niet alleen maar mijn autisme en onzekerheid, maar ook dat ik te oppervlakkig blijf qua communicatie.
Merkwaardig genoeg gaat contact leggen met vrouwen vaak best goed, maar ik kan er geen vervolg aan geven.
Er is weinig continuitieit en vooral te weinig diepgang.
Daardoor blijft intimiteit ook uit
Wellicht kan het zijn dat ik onbewsut oppervlakkig blijf, uit een soort gevoel van zelfbescherming (tegen teleurstellingen oid).
Vind het wel wat lastig te verklaren verder.
Ben wel benieuwd of dit ook herkenbaar is.
Alle reacties Link kopieren
@Mund: Ik herken het weinig diepgang in gesprekken en het daardoor ook uitblijven van intimiteit. Het komt er niet eens bij in de buurt. Er is een collega van een andere afdeling die me regelmatig groet en vraagt hoe het is. Ik geef antwoord en vraag terug. Maar hij kan me regelmatig met zo'n neutrale blik aanstaren. Geen lach, geen frons. Hij praat ook heel monotoon. Ik weet, het is een Sociale Werkplaats en iedereen daar mankeert wat, ik ook. Maar ik vind dat soms best ongemakkelijk. Alsof iemand je zit te observeren.
Alle reacties Link kopieren
@hondenmens;
Kan me erg goed voorstellen dat dit erg ongemakkelijk voelt.
In het verleden kon ik ook best wel veel staren en hierin vooral mijn blik heel erg vast blijven houden (wat ook erg indringend kon overkomen).
Tegenwoordig probeer ik daar gelukkig wel meer op te letten.
Alle reacties Link kopieren
Euh... ik word denk ik geghost...
Geen idee waarom, na onze date stuurde hij berichtjes hoe fijn hij het wel vond en wanneer we elkaar terug konden zien, een nieuwe date gepland en sinds gisteren nog nauwelijks iets terwijl hij normaal regelmatig iets laat horen. Heb zelf deze ochtend nog een bericht gestuurd, geen reactie...
nouja, de boom in dan maar...
Alle reacties Link kopieren
@Attra: wat naar! Wacht het anders nog even af tot vanavond of er dan reactie komt en hoe de toon van die reactie is? Misschien heeft hij even zijn dag niet?
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is vol, dus deze wordt gesloten. Jullie kunnen natuurlijk een nieuw topic over dit onderwerp openen.

Vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven