Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Fijn vivi!

Hier duiken weer twee oude dates op in 1 week, 1 van 2016... Via LinkedIn stuurde hij me een berichtje wat echt nergens toe leidt. Heb er wel op gereageerd.

En vannacht 1, die had vast jeuk. Dat heb ik genegeerd. Vaag.

Zo nu en dan duiken er mensen uit het verleden op. Die behoefte snap ik nooit helemaal. Had in Dec ook een date, hij had me voorbij zien komen op ematching en dacht zich daardoor weer volop in m'n leven te gooien. Kreeg ik ineens elke dag een berichtje en noemt hij me poekie :facepalm: :lol:
Ook daar verder niet meer op in gegaan. Jammer dat het nou nooit mannen zijn waar ik interesse in heb, altijd mannen wat echt verleden tijd is :monkey:
Ik vind dat ook apart, heb het ook vaak meegemaakt. Ik denk altijd als het toen niks werd dan wordt het nu ook niks. Jammer dat het altijd de mannen zijn die je niet ziet zitten. Via Linkedin vind ik bijzonder, maar contact is contact.
Wist je direct wie het was, die op de app?
Ja zijn naam stond in z'n WhatsApp.
Ik wis nummers direct wanneer het daten klaar is en ik ook geen vriendschappelijke connectie zie. Dus ik kan ook geen contact opnemen mocht ik willen. Maar dat wil ik eigenlijk nooit/niet dat scheelt.
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 17-01-2020 18:52
12.68% gewijzigd
Ik heb er eentje op Happn met wie ik kort gechat had een tijd geleden. Kreeg ik vanochtend bericht dat hij in de buurt was en of de koffie al klaar stond.
En? Direct uitgenodigd natuurlijk :lol:
Berichtje waar je altijd al op zat te wachten!
Echt wel! :evil:
Qiyara schreef:
17-01-2020 18:51
Ik wis nummers direct wanneer het daten klaar is en ik ook geen vriendschappelijke connectie zie. Dus ik kan ook geen contact opnemen mocht ik willen. Maar dat wil ik eigenlijk nooit/niet dat scheelt.
Heb ik ook. En dan krijg je een appje van een onbekend nummer, maar ik zie dan vaak aan de foto dat het een date was. Naam wel kwijt maar dat doet er verder niet toe :loveit:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week weer een date gehad super leuk geweest. Maar merk dat zijn gedrag/enthousiasme meteen is veranderd ondanks hij zegt me nog eens te willen zien. Helaas zit mijn gevoel meestal wel goed, maar tjee. Wat stom
Qiyara schreef:
17-01-2020 18:51
Volgens mij is dat ook echt iets wat alleen mannen doen. Contact verwaterd niet voor niks denk ik dan.
Flaffy schreef:
17-01-2020 19:09
Volgens mij is dat ook echt iets wat alleen mannen doen. Contact verwaterd niet voor niks denk ik dan.
Dat is het makkelijkste als er niemand voorhanden is. Je ex date weer appen in de hoop dat ze gelijk wil langskomen.
Gelukkigworden schreef:
17-01-2020 19:05
Ik heb vorige week weer een date gehad super leuk geweest. Maar merk dat zijn gedrag/enthousiasme meteen is veranderd ondanks hij zegt me nog eens te willen zien. Helaas zit mijn gevoel meestal wel goed, maar tjee. Wat stom
Erg jammer. Je voelt het inderdaad meestal wel goed aan. Appt hij je, of reageeert hij alleen op jou?
Julus schreef:
17-01-2020 19:13
Dat is het makkelijkste als er niemand voorhanden is. Je ex date weer appen in de hoop dat ze gelijk wil langskomen.
Ja inderdaad, als de wanhoop echt nabij is. Triest eigenlijk :')
Tja je hebt jeuk en je wil nu..als ze dan al hun ex dates appen is er misschien kans op.
Julus schreef:
17-01-2020 19:15
Erg jammer. Je voelt het inderdaad meestal wel goed aan. Appt hij je, of reageeert hij alleen op jou?
Euhm hij appt me wel gewoon. Maar voor de date wou hij graag bellen/ video bellen en nu niet meer. Plus veel minder appjes, hij gaat nu een paar dagen weg en gaf aan het leuk te vinden daarna weer af te spreken. Maar ik betwijfel het door alles... helaas, het komt ook wel door mijn ervaringen maar mis een stukje enthousiasme vanuit zijn kant die hij eerst wel toonde.
Hij appt dus wel en gaat een paar dagen weg. En wil je ook daarna weer zien. Dat is toch positief? Daar zou ik hartstikke blij mee zijn.
Qiyara schreef:
17-01-2020 18:39
Fijn vivi!

Hier duiken weer twee oude dates op in 1 week, 1 van 2016... Via LinkedIn stuurde hij me een berichtje wat echt nergens toe leidt. Heb er wel op gereageerd.

En vannacht 1, die had vast jeuk. Dat heb ik genegeerd. Vaag.

Zo nu en dan duiken er mensen uit het verleden op. Die behoefte snap ik nooit helemaal. Had in Dec ook een date, hij had me voorbij zien komen op ematching en dacht zich daardoor weer volop in m'n leven te gooien. Kreeg ik ineens elke dag een berichtje en noemt hij me poekie :facepalm: :lol:
Ook daar verder niet meer op in gegaan. Jammer dat het nou nooit mannen zijn waar ik interesse in heb, altijd mannen wat echt verleden tijd is :monkey:
Poekie :lol:

Hier moet ik stiekem wel een beetje om glimlachen. Eigenlijk heel lief, maar waarschijnlijk niet heel gepast/ gewenst als ik je bericht zo lees
noumoe2019 schreef:
17-01-2020 20:05
Poekie :lol:

Hier moet ik stiekem wel een beetje om glimlachen. Eigenlijk heel lief, maar waarschijnlijk niet heel gepast/ gewenst als ik je bericht zo lees
Heel lief, als ik iemand eeeecht heel leuk vind. Nu was het too much Ja haha.
Hoe gaat het met jou trouwens nu je date weg is?
Ik wilde even wachten te berichten, voor het geval ik de drama te vroeg online zou gooien en mijn hersenspinsels totaal ongegrond zouden zijn. Helaas de werkelijkheid toch zoals ik al vreesde:

Mijn veelbelovende date-droom zojuist uit elkaar gespat. Ik had al een paar dagen niets van hem gehoord. Maar hee, prima, je bent in Australië, je droomreis. Dus niks aan de hand. Bericht hij net dat hij na een week “nadenken” toch op andere gedachten is gekomen, zich niet gebonden wil voelen en tijdens de reis geen contact met mij wil houden om open te kunnen staan voor ervaringen in australië. Maw: hij heeft daar iemand ontmoet en wil zijn gevoelens verder ontdekken. Pffff, ik weet het ff niet meer hoor
Ach wat kut!! Echt niet tof.
Wat maakt dat je denkt dat hij nu al een ander heeft ontmoet?
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, ik ben ook van het alleen verre reizen maken, vrijheid staat daar voor mij op 1. Zelf wil ik dan ook geen beginnende relatie hebben, want dat belemmerd mijn vrijheid. Vond het van hem al heel knap dat hij dat zo deed, hij gaat zolang weg!
Vind het klote van hem dat hij daar vooraf niet eerlijk over is geweest, of hij dacht het werkelijk te kunnen dat kan natuurlijk ook.
Is het zijn eerste verre reis?
Voor mij persoonlijk is Nederland dan zooooover weg, echt alsof het bijna niet meer bestaat zover. Dat merkt hij nu misschien en daarmee ben jij ineens een hele andere wereld.

:hug: voor jou!
Julus schreef:
17-01-2020 18:16
Fijn dat het romantisch was. Dat heb je hoe dan ook in je zak. Je weet het nooit, maar het klinkt heel fijn en kalm. Als je in het begin veel pieken en dalen hebt wordt dat meestal een stormachtige relatie, daar klinkt dit niet naar.
Je gaat vast weer snel iets horen. Hij heeft ook gewerkt misschien?
Mee eens! Ik heb de laatste 2 jaar eigenlijk alleen maar heftige periodes gehad met pieken en dalen, ene dag hoteldebotel op mij en andere dag laten ze me vallen.. Dit voelt anders, wellicht omdat hij ook 11 jaar ouder is (midden 20 vs midden 30) en wat meer fatsoen heeft 😁 Hij heeft ook net geappt!
noumoe2019 schreef:
17-01-2020 20:14
Ik wilde even wachten te berichten, voor het geval ik de drama te vroeg online zou gooien en mijn hersenspinsels totaal ongegrond zouden zijn. Helaas de werkelijkheid toch zoals ik al vreesde:

Mijn veelbelovende date-droom zojuist uit elkaar gespat. Ik had al een paar dagen niets van hem gehoord. Maar hee, prima, je bent in Australië, je droomreis. Dus niks aan de hand. Bericht hij net dat hij na een week “nadenken” toch op andere gedachten is gekomen, zich niet gebonden wil voelen en tijdens de reis geen contact met mij wil houden om open te kunnen staan voor ervaringen in australië. Maw: hij heeft daar iemand ontmoet en wil zijn gevoelens verder ontdekken. Pffff, ik weet het ff niet meer hoor
Heee wat naar zeg!! Ik snap dat hij wil genieten, maar hij liet voor zijn vertrek wel merken dat hij er voor wilde gaan en jou zo leuk vond. Heel bizar! Wellicht wist hij al voordat hij vertrok dat het zo zou gaan lopen, of toch ineens een ingeving dat hij vrij wil zijn. Misschien ben ik wat ouderwets, maar ik geloof wel dat als je iemand écht leuk vind dat je dan gewoon contact wil tijdens de reis en alles met je delen. Net zoals dat jij ook bereid was om op hem te wachten. Hoe dan ook, sterkte en probeer je gedachte beetje te verzetten :hug:
Qiyara schreef:
17-01-2020 20:20
Ach wat kut!! Echt niet tof.
Wat maakt dat je denkt dat hij nu al een ander heeft ontmoet?
Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, ik ben ook van het alleen verre reizen maken, vrijheid staat daar voor mij op 1. Zelf wil ik dan ook geen beginnende relatie hebben, want dat belemmerd mijn vrijheid. Vond het van hem al heel knap dat hij dat zo deed, hij gaat zolang weg!
Vind het klote van hem dat hij daar vooraf niet eerlijk over is geweest, of hij dacht het werkelijk te kunnen dat kan natuurlijk ook.
Is het zijn eerste verre reis?
Voor mij persoonlijk is Nederland dan zooooover weg, echt alsof het bijna niet meer bestaat zover. Dat merkt hij nu misschien en daarmee ben jij ineens een hele andere wereld.

:hug: voor jou!
Nou dat, ik vul het natuurlijk zelf in, maar ergens begrijp ik het ook heel goed. Voor mij zou het ook zo werken. Zo’n reis moet je bijna in alle vrijheid gaan doen, alles even (nou ja 3 maanden) achter je laten en bij jezelf komen. Wat dat ook teweeg brengt. Neemt niet weg dat ik het k*t vind.
Sterkte noumoe. Echt niet fijn voor jou deze plotselinge omslag. Pfff..
Vivi3338 schreef:
17-01-2020 20:26
Heee wat naar zeg!! Ik snap dat hij wil genieten, maar hij liet voor zijn vertrek wel merken dat hij er voor wilde gaan en jou zo leuk vond. Heel bizar! Wellicht wist hij al voordat hij vertrok dat het zo zou gaan lopen, of toch ineens een ingeving dat hij vrij wil zijn. Misschien ben ik wat ouderwets, maar ik geloof wel dat als je iemand écht leuk vind dat je dan gewoon contact wil tijdens de reis en alles met je delen. Net zoals dat jij ook bereid was om op hem te wachten. Hoe dan ook, sterkte en probeer je gedachte beetje te verzetten :hug:
Ga ik doen hoor, thanx voor de support!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven