hij is erg anders dan mij

15-04-2009 22:35 60 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Eleo , ik ben er door jouw post ein-de-lijk achter wat ' hebben , houwen , strontje kauwen " betekent .( hebben van de zaak - eind van het vermaak , als je niet tijdig je zuignap optilt moet je maar op de blaren zitten , zoiets zal het wel zijn neem ik tenminste aan ? ) Of in ieder geval ....het krijgt nú pas betekenis voor me . Wat leuk , jaren niet meer gehoord die uitdrukking .

uitdrukking van je ouders ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:elninjoo schreef op 16 april 2009 @ 09:36:

Klinkt niet als 'n blijvertje.

Als je partner niet aan zelfontplooing doet en op 'n gegeven moment qua salaris ver bij jou achter gaat blijven, dan kan hij niet meer in jouw levensstijl mee. Als jij dan op reis wil (bijv.) dan heeft hij daar het geld niet voor. Buiten dat, als hij niet op zichzelf woont en voor zich laat poetsen en dus thuis nu al niet meehelpt, dan zal ie vast ook geen relatiemateriaal zijn om mee samen te willen wonen. Dan moet je hem constant achter z'n vodden zitten of de werkster betalen (want hij zal daar wel niet genoeg voor verdienen)

Héérlijk , zo'n voorspelbare Elninjoïsche posting .

Of ik het er dan wel of niet mee eens ben ...ik geniet daar zó van .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Volgens mij is dit al de zoveelste post van je waarin je twijfelt over een vriendje. Twijfel is meestal niet goed. Je twijfelt niet zomaar. Deze jongen past dus ook niet bij je. En al helemaal niet als je je ergert aan hem. Waarom blijf je niet eens een tijdje vrijgezel?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 april 2009 @ 10:12:

Héérlijk , zo'n voorspelbare Elninjoïsche posting .

Of ik het er dan wel of niet mee eens ben ...ik geniet daar zó van .
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
is dit nog dezelfde als mister micropenis, of zijn we alweer een vriendje verder?
quote:wohman schreef op 16 april 2009 @ 11:01:

Volgens mij is dit al de zoveelste post van je waarin je twijfelt over een vriendje. Twijfel is meestal niet goed. Je twijfelt niet zomaar. Deze jongen past dus ook niet bij je. En al helemaal niet als je je ergert aan hem. Waarom blijf je niet eens een tijdje vrijgezel?

Ja, dat hebben mensen hier al eens geadviseerd Wohman, en daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Dancegirl: Je hoeft niet ongelukkig zitten te wezen met die vent.

Het doet er niet toe of wij wel of niet met zo'n andere levenstijl zouden kunnen omgaan, het gaat erom dat jij niet happy bent met deze kerel, dus dan is het toch klaar..?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik zou best met een verschillende levensstijl om kunnen gaan, als ik die andere levensstijl ook leuk en interessant zou vinden.

Maar ik zou niet om kunnen gaan met iemand zonder passie, zonder doel in het leven, zonder dromen of ambitie. Want dat past no way bij mij.

De passie kan op een heel ander vlak liggen dan de mijne, maar hij moet er wel zijn. Snoep eten, film kijken en msn-en zou t voor mij niet zijn.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
.
Inderdaad, als je in het begin van een relatie zit en al zo twijfelt zit er iets grandioos fout.

Dance_girl kijk nu eens eerlijk naar de afgelopen jaren van jouw leven? Je vlucht van het ene vriendje naar het andere. Dat is geen liefde, maar je durft niet alleen te zijn. Ik heb je al vaker het advies gegeven om eerst aan jouw onzekerheid te werken en daarna pas aan een vriend te denken. Maar je gaat net zo hard verder als je al bezig was. Ik wens je veel succes, maar op deze manier ga jij nog heel vaak teleurgesteld worden.
...
Eens met Queenie,ga nou eerst eens heel hard met jezelf aan de slag en met je onzekerheden.

Dit is nu al het zoveelste vriendje en op deze manier zullen er nog velen volgen.

Je leven is niet afgelopen als je geen vent hebt..

Een relatie hebben is geen must voor een gelukkig leven,je eigen beste vriendin zijn wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven