Ervaringen Dyson v11

20-01-2020 20:36 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allen, ik wil graag een steel stofzuiger kopen. Heb interesse in de dyson v11. Maar nu hoor ik wisselende verhalen. 

Dus ik ben op zoek naar ervaringen. 
Hoe bevalt hij? Hoe lang heb je hem en is de zuigkracht nog hetzelfde. 

Ervaringen van andere steel stofzuigers is ook welkom overigens.
Hij moet geschikt zijn voor pvc en tapijt.
Het begin van het nieuwe jaar is altijd een goed moment om op te ruimen. En zeker nu, want wij hebben een mooie actie voor jou als je verzendt met PostNL via Marktplaats. Verzend je tussen 27 januari en 29 februari 2020, dan maak je kans op 1 van de 10 Dyson snoerloze stofzuigers. Dus, pluis alle kamers uit, kijk wat weg kan en waar je een ander nog een plezier mee kan doen. Het stofzuigen komt later, misschien wel met je nieuwe Dyson!
Geen v11 maar een V8 absolute pro.
Nu denk ik 1,5 jaar in bezit en doet het nog net zo goed als dat we hem kregen.
Als die op de Max stand staat zuig je echt wel een heel stuk korter maar daar heb ik hem bijna nooit op staan dus heb altijd voldoende batterij om sowieso de beneden verdieping te doen.
Ook hier een V8 Absolute.
Fantastisch ding. De accu doet het ca 30 minuten en ik heb hem nog nooit leeg gehad. Maar dat komt ook door mijn huis dat niet zó groot is.

Verder bevalt het veel mindere gewicht tov een gewone stofzuiger me enorm. En mijn ervaring is dat je hem sneller even pakt om dingen even aan kant te zuigen. Je houdt het dus meer bij, merk ik.

Ook voor spinnenwebben aan het plafond en dergelijke is het ding erg handzaam.
Ik ben fan!
When in doubt, the auditor is always right!
hier de v8 absolute pro. ik denk al een jaar of 3. echt top. je houdt het idd beter bij want je kan hem zo pakken. ik heb een erg grote woonkamer maar die red ik makkelijk met de gewone stand en die is ook krachtig genoeg.
Volgens mij is die v11 nog niet zo lang op de markt dus daarover zul je nog weinig vinden over de lange termijn.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik heb sinds kort de v10 absolute. Wat een top ding! De stof en zooi die de eerste keer uit ons vloerkleed werd gezogen, wauw! En die was de dag ervoor nog met de oude stofzuiger gedaan. Ik weet niet wat de voordelen zijn van de v11 tov de v10. Verschil met v8 was dat het stofreservoir en moter etc in het verlengde van de steel zit bij de v10. Bij de v8 hangt dat er als het ware onder. Ons is toen verteld dat dit verschil maakt in zuigkracht. Als je het geld kan missen, zou ik zeggen gewoon doen. Het is echt ideaal!
Oh, ik lees even mee. Ik heb een Dyson met een snoer, fantastisch ding maar niet handig om trappen mee te zuigen.
Had het er gisteren nog met mijn vriend over dat we sinds we onze V10 hebben we echt wel regelmatiger stofzuigen dan voorheen. Dat ding is echt ideaal. Hij hangt altijd klaar, je hebt geen gezeur met te korte snoeren en je hoeft niks achter je aan te sleuren. Ook ideaal op de trap! :cheer:
Ik heb toevallig gisteren de v10 besteld die vandaag binnen is gekomen. Scheelde 150 euro met de v11, waarschijnlijk omdat hij dus een modelletje ouder is, maar verder niet zo veel verschil als ik de specificaties vergeleek. Maar ben nu al fan, niet normaal wat je uit t vloerkleed haalt de eerste keer :mrgreen:
Wij hebben de v11, de uitgebreide variant.
Wij vinden hem heel fijn. Accuduur is meer dan prima. We pakken hem heel vaak om het even bij te houden. En omdat je niet steeds over hoeft te stappen op een ander stopcontact pak je gelijk de trappen even mee, de bovenverdieping, de auto. We gebruiken best veel verschillende zuigmonden: de grote voor de vloer, een kleinere voor de trap, een flexibele voor de plinten.
Trouwens, als je een ING-rekening hebt kun je kortingsbonnen voor Dyson krijgen (50 of 100 Euro) in ruil voor wat rentepunten.
Ik heb een Samsung powerjet. Ideaal zo’n ding!
Ik weet niet of ie fijner zuigt dan een Dyson, want ik kan het niet vergelijken.
Maar wat ik niet fijn vind van de Dysons is dat je het knopje vast moet houden tijdens het zuigen.
Wij hebben een paar weken terug op aanraden van de forumleden hier een v11 gekocht.

Ennnnn geen spijt van! Handige opzetstukken, je pakt hem er veel sneller bij, lawaai valt mee.. tot nu toe nog geen minpunten.

Ik zeg, doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven