BH advies
woensdag 22 januari 2020 om 15:53
Omdat ik last had van beugels, kriebels en irritatie van mijn BHs ben vandaag een een keer naar een speciaalzaak gegaan, en je raadt het al. Ook ik liep, net als 80% van de NL vrouwen, in een verkeerde maat. Ik dacht altijd 75C maar het blijkt 70D en bij sommige modellen 70E te zijn.
Ik heb nu een hele fijne (maar dure!) BH van PrimaDonna gekocht. Ik loop er nu een dagdeel in en man, wat zit dat fijn!
Een vraagje aan degene die ook zo moeilijk BHs kan verdragen: welk merk hebben jullie? Misschien kan een pietsje lager segment mij ook een goede BH bieden.
Ik heb nu een hele fijne (maar dure!) BH van PrimaDonna gekocht. Ik loop er nu een dagdeel in en man, wat zit dat fijn!
Een vraagje aan degene die ook zo moeilijk BHs kan verdragen: welk merk hebben jullie? Misschien kan een pietsje lager segment mij ook een goede BH bieden.
donderdag 23 januari 2020 om 16:29
Al bijna 25 jaar alleen maar marie-jo l’aventure serie. En dan de padded versie met beugel. Behalve supergoeie pasvorm ook goede kwaliteit en mooie dessins.
Daarvoor ook een paar van chantelle gehad, maar sinds marie jo (zelfde fabrikant overigens als Prima Donna) geen ander merk meer.
Ik koop ze altijd in de sale en in de regel gaan ze jaren mee ondanks dat ik ze gewoon in een waszakje in de wasmachine was.
Daarvoor ook een paar van chantelle gehad, maar sinds marie jo (zelfde fabrikant overigens als Prima Donna) geen ander merk meer.
Ik koop ze altijd in de sale en in de regel gaan ze jaren mee ondanks dat ik ze gewoon in een waszakje in de wasmachine was.