Mars/Venus?

22-01-2020 20:16 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.
Ik lees al een tijdje (stiekem) af en aan mee, geamuseerd en in de hoop wellicht wat gouden tips tegen te komen😉.

Man, relatie 10+ jaar, gelukkig, maar...
Ik houd enorm van het geven van orale sex. (Denk vroeger door een fwb aangewakkerd.) Mijn dame vind het niet vervelend, vraagt er soms om tijdens sex, maar kan het niet lang volhouden op deze manier ivm gevoeligheid.
Ze geniet er gelukkig wel van.
Nu hebben we niet altijd tijd voor uitgebreide sex en soms wat langer niet.
Ook wel wat verschil in libido.
Ze vind het meestal niet prettig als ze niet net gedoucht heeft. En dat vind ik juist wel het lekkerst. ( soms in een geile bui heb ik geluk )

Nu de clou:
Ik heb haar voorgesteld om, bij minder tijd of langere tussenpozen, mij haar, zeg 2 of 3 x per week, haar in de ochtend of avond 2 minuten te verwennen. Mij lijkt me dit, als man gedacht, geen moeilijke opgave.
Ik bedoel, als ik jou gelukkig maak door jou 2 minuten aan een lichaamsdeel van mij te laten sabbelen, dan by all means.
Ik word er niet viezer van, misschien wil ik pas zoenen na tandenpoetsen en ik spring zo onder de douche.
Maar zo denk ik dan.
Is dit het Venus/Mars verschil?

Sorry, niet bedoeld als fap verhaal.
Bedankt.
seks als goede daad?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van. Wat heb je nou precies voorgesteld?
Dat zij 3 keer in de week in de ochtend 2 minuten aan je gaat sabbelen?
Of:
Dat jij 3 keer in de week in de ochtend 2 minuten aan haar gaat sabbelen?

En hoe reageerde ze dan? Wat heb je aan 2 minuten sabbelen/strelen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
maar goed, waar het om gaat is: heeft je vrouw hier behoefte aan of denk jij dat je de Grote Geile Befkoning bent en alle vrouwen op aarde onmiddellijk uit hun broekje schieten als je langsloopt?

Wel nu, de waarheid is dat zij sochtends waarschijnljk gewoon moet opschieten om de kinderen aan te kleden en naar haar werk te gaan zodat ze niet alle geneugten van Berend Befkoning wil genieten
en wat hebben de planeten ermee te maken?
Alle reacties Link kopieren
Zet je dan de timer, zodat je weet dat je 2 minuten er op zitten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En als ze het niet lang volhoudt omdat het gevoelig is, doe je het gewoon veel te hard hoor.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
lekker spontaan ook: schat het is dinsdagmorgen 7.00, je twee minuten gaan nu in
Bulbul schreef:
22-01-2020 20:23
En als ze het niet lang volhoudt omdat het gevoelig is, doe je het gewoon veel te hard hoor.
of hij is gewoon niet goed
Alle reacties Link kopieren
Leg het vast in een agenda. Vaste sabbel momenten....lekker spontaan ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als zij niet wil dan niet. En ik kan me heel goed voorstellen dat zij er niet van kan genieten als het voor haar gevoel vies is.
Alle reacties Link kopieren
Ow wacht jij wil dat bij haar doen?
Wie denk je daar een plezier mee te doen? Je vrouw of jouzelf?

Ik moet er echt niet aan denken, donder op zeg 2 minuten gesabbel op de vroege ochtend of late avond. Dikke doei gewoon seks op zijn tijd helemaal prima (graag zelfs) maar dit zou ik dus echt niet willen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Je bent nogal van de lijstjes..
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
of koop een lolly
Alle reacties Link kopieren
Hij wil het voor zichzelf doen, zo lees ik het. Van mij zou je op kunnen flikkeren, TO. 'Geen moeilijke opgave', blablabla. Jij wil het gewoon heel graag en je draait het zo dat je haar een plezier gaat doen daarmee.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Die Mars en Venus is trouwens ook dikke onzin. Diegene die daarmee begonnen is, is echt oerdom.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je beter elke week een netje sappige pruimen en perziken kunt gaan halen bij de groenteboer. Ga je daar lekker aan likken op de door jou vastgezette tijden....
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
o god en dat moet je als vrouw natuurlijk ook nog dankbaar zijn voor die vier minuten per week gesabbel aan je poort van jade
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, dat was ik vergeten te schrijven nadat mijn eerste post niet geplaatst werd en ik de tekst opnieuw moest invoeren.
Sorry. Bij deze:
Nee, liever geen bijdehante opmerkingen van zuurpruimen met een hoogstwaarschijnlijk ongelukkig (sex) leven die op alles wat maar een beetje man is haar azijn pist.
Voel je vooral aangesproken!
Button links bovenin “pagina terug”. Doei schat.

Ter verduidelijking: Ik zeg niet dat ze iets moet, verplicht haar niets.
Ja, het is puur voor mijn plezier. Slecht heh?
Ik vraag alleen of mijn simpele gedachte “ kleine moeite voor mij, groot plezier voor jou” echt een man/vrouw verschil is.
Andersom zie ik het probleem namelijk niet.
Ik zou even 2 minuten mijn internet rondje doen en haar lekker laten gaan, als het iets waar ik niet perse behoefte aan heb, maar ook geen last van heb.
Al zou ze 2 minuten aan mijn bezwete, dikke teen willen kriebelen: veel plezier. Was je daarna je handen even schat?

Nee hoor. Voorheen nooit klachten bij voormalige bedpartners over te hard of wat dan ook. Mijn dame is gewoon wat gevoelig daar en komt liever klaar dmv penetratie.
oh je bent een geweldige knul met een enorme befvaardigheid, je vrouwtje mag wel god op haar blote knietjes bedanken voor zo’n lot uit de loterij


want dat is waar dit over gaat, jij zoekt wanhopig naar erkenning van je grootheidswaan. Echt sneu, maar je zal het zelf wel niet inzien
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
22-01-2020 21:25
o god en dat moet je als vrouw natuurlijk ook nog dankbaar zijn voor die vier minuten per week gesabbel aan je poort van jade
Wauw. 7 reacties van jou in 10 minuten op mijn post?
Jij bent echt goed zeg!!
Vertel!! Zit je iets dwars??
Alle reacties Link kopieren
Oh ga je zo beginnen? Met je stopwatch-fetisj.
Sabbelen aan een teen of pink vind ik net iets anders, maar dat zal wel een vrouwending zijn.
Alle reacties Link kopieren
S’ochtends of s’avonds laat? Vieze poes fetish?
Alle reacties Link kopieren
Guttegut, stiekem meelezen. Wil je nu echt hier horen dat jouw dame gewoon moet doen wat jij wil, omdat jij het wel leuk vindt en zij niet? Dat heet ‘over grenzen heengaan’ en dat is voor veel dames een reden om een sekspartner te dumpen. Zoek een dame die beter bij je past. Ga niet aan haar hoofd zeuren, o, en hier zeuren heeft ook weinig effect op de vervulling van je behoeften.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven