Oeoehhh #21
woensdag 15 april 2009 om 10:09
donderdag 16 april 2009 om 08:50
Woeii potje beroerd Ik dacht bij elke parkeerplaats om efjes te stoppen om een broodje te eten, maar het ging goed.
Chica de waterpokken, nee he.. hoe ist nu? En knapperd met haar bijnavolzinnen nog voor dr tweede! *mond valt open*
Zo, vandaag nog even werken en dan vakantie!
Ik ga woensdag de verloskundige bellen me dunkt. Dan schiet het al ietsje op (hoewel de tijd echt kruipt)
Chica de waterpokken, nee he.. hoe ist nu? En knapperd met haar bijnavolzinnen nog voor dr tweede! *mond valt open*
Zo, vandaag nog even werken en dan vakantie!
Ik ga woensdag de verloskundige bellen me dunkt. Dan schiet het al ietsje op (hoewel de tijd echt kruipt)
donderdag 16 april 2009 om 19:54
Jongens, ik kom hier niet meer vaak, ik kan niet lezen, alleen reageren als ik %$#*@ minuten wacht!! Ik heb er even geen geduld voor, moet misschien die anti spyware update of wat ook maar eens door laten gaan, die schakel ik steeds uit.....
Dus ik kom binnenkort even weer, ga nu even in de tuin...sorry!!
Dus ik kom binnenkort even weer, ga nu even in de tuin...sorry!!
donderdag 16 april 2009 om 21:53
quote:punkertje25X schreef op 16 april 2009 @ 16:54:
Aaah kippenvel! "Morning has broken" zomaar ineens op 3FM.. *trip down memorylane* Toen mijn liefje nog in mijn buik zat heb ik dat nummer zó vaak gedraaid en elke keer als ik de commercial met dat nummer zie komt het restje hormonen weer naar boven Ik heb óók zo'n liedje!
http://www.youtube.com/watch?v=oP5J4W5GQ3w
Aaah kippenvel! "Morning has broken" zomaar ineens op 3FM.. *trip down memorylane* Toen mijn liefje nog in mijn buik zat heb ik dat nummer zó vaak gedraaid en elke keer als ik de commercial met dat nummer zie komt het restje hormonen weer naar boven Ik heb óók zo'n liedje!
http://www.youtube.com/watch?v=oP5J4W5GQ3w
zondag 19 april 2009 om 20:38
Jeetje, ik heb je helegaar geen prettig weekend gewenst Jac Sorry meisje. Het was je wel gewenst, natuurlijk. Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad. Jullie hadden het weer in ieder geval mee.
De andere meisjes ook genoten van het mooie weer dit weekend?
Wij hebben gisteren een beetje gerommeld, boodschapjes gedaan en in de tuin gespeeld. Vandaag even langs een tuincentrum gereden en wat plantjes gekocht. Samen met Daphne daarna in de tuin gerommeld. Helemaal goed!
En ja hoor, we gaan voor een pup;
De andere meisjes ook genoten van het mooie weer dit weekend?
Wij hebben gisteren een beetje gerommeld, boodschapjes gedaan en in de tuin gespeeld. Vandaag even langs een tuincentrum gereden en wat plantjes gekocht. Samen met Daphne daarna in de tuin gerommeld. Helemaal goed!
En ja hoor, we gaan voor een pup;
maandag 20 april 2009 om 12:56
Terug!
met goed nieuws en een klein beetje slecht nieuws..
zus was jarig, dus op de heenweg even langs geweest. Blijkt dat mijn neefje en nichtje pas hoofdluis hadden gehad, en NIEMAND die ons even waarschuwde. Oooww grrrr, we hebben het hele weekend jeuk gehad.
Niks aan het handje, maar toch. Je weet maar nooit.
Maar we zijn best wel een beetje erg teleurgesteld in de familie, want ZIJ zijn mooi thuisgebleven hierom, en hebben ons niet ingelicht.
Enin het huisje was geen wasmachine natuurlijk, dus we konden niets op 60 graden wassen etc.. dus eerst naar apotheek uit voorzorg, shampoo gekocht (die ik niet mocht als zwangere). Hopelijk hebben we de shampoo niet nodig voorlopig.
Nou ik draai de wassen, het was een superweekend hoor verder!
met goed nieuws en een klein beetje slecht nieuws..
zus was jarig, dus op de heenweg even langs geweest. Blijkt dat mijn neefje en nichtje pas hoofdluis hadden gehad, en NIEMAND die ons even waarschuwde. Oooww grrrr, we hebben het hele weekend jeuk gehad.
Niks aan het handje, maar toch. Je weet maar nooit.
Maar we zijn best wel een beetje erg teleurgesteld in de familie, want ZIJ zijn mooi thuisgebleven hierom, en hebben ons niet ingelicht.
Enin het huisje was geen wasmachine natuurlijk, dus we konden niets op 60 graden wassen etc.. dus eerst naar apotheek uit voorzorg, shampoo gekocht (die ik niet mocht als zwangere). Hopelijk hebben we de shampoo niet nodig voorlopig.
Nou ik draai de wassen, het was een superweekend hoor verder!
maandag 20 april 2009 om 19:21
Hoi hoi!! Schoonpapa nu in ziekenhuis, moet gekatheteriseerd worden. Hij had al een poosje vage klachten, dus hij was wel opgelucht nu. Dus vriend is erheen nu.
Dus ik ga even de bende opruimen en bied wederom mijn excuses aan: ik ben er nauwelijks!!
Fijn van die hoofdluis Jac, ik ben ook wel benieuwd naar het goede nieuws
Wat een ongelofelijk schattig hondje, ,DJ? En idd, is het een hij/zij?
Dus Punie gaat voetballen, stoer!!
Tygo begint nu al. Zodra hij een bal ziet, gaat zijn voetje erachter en dribbelt hij erop los. Zo stoer! Het zit er dus blijkbaar in haha.
Dus ik ga even de bende opruimen en bied wederom mijn excuses aan: ik ben er nauwelijks!!
Fijn van die hoofdluis Jac, ik ben ook wel benieuwd naar het goede nieuws
Wat een ongelofelijk schattig hondje, ,DJ? En idd, is het een hij/zij?
Dus Punie gaat voetballen, stoer!!
Tygo begint nu al. Zodra hij een bal ziet, gaat zijn voetje erachter en dribbelt hij erop los. Zo stoer! Het zit er dus blijkbaar in haha.