Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
en toch is het mijn lieve ventje! Die het alfabet kan en die weer op de wc heeft geplast!
O Jac, ik stuur Japie even, hoor, is veel fijner

En ik wil wel ruilen, hoor. Tygo is eigenwijs. Zó eigenwijs!! Hij wil alles zelf doen, zelf drinken, zelf lopen, zelf in de auto en zelf eten. Maar sommige dingen kun je niet zelf eten. Dus doet hij zijn mond stijf dicht en kijkt de andere kant op. Hij is eigenwijs en dat is eigenlijk geen wonder met 2 eigenwijze ouders. Maar bij Bo dachten we alle eigenwijsheid in 1 kindje gestopt te hebben, maar er is nog veel meer.....VEEL meer Dus ik wil wel eventjes ruilen, gewoon heel even. Verandering van spijs...

En voor de rest zwaai ik weer even. Jaja, lullig, I know

Schoonvader is weer thuis, alles oké! Ws door medicijnen, nu dus andere en dan afwachten.

Kastje heb ik vorig jaar ook gehad. Bij mij ook alles goed, alleen een beetje een erg snelle hartslag. Ze zien alles op dat kastje, dus als er wat is, zijn ze er op tijd bij.
.
Heee hoi!

Mooi dat het zo'n geslaagd uitje is geweest, Punkertje! Lekker er even uit!

Joh NIWGN ook zo'n kastje gehad? Ach! En gelukkig je schoonvader weer thuis, das mooi zeg. Je mama ook weer een beetje dr oude ritme terug?

Hier: heerlijk onverwacht een dagje wezen shoppen in Dordrecht! Zeer goed vermaakt. Man ging er een tweede body kopen en vroeg of ik mee wilde winkelen. Kiijijijijk, dat zijn de gebaren! Lekkere zon erbij, softijsje gegeten, bengel was een beetje bengelig hier en daar, maar hey, neem het hem kwalijk, zo'n lange reis.

De scores: Heb een mooi jurkje gekocht en een shirtje, allebei positie-achtig (bij een boetiekje), waar je buik-to-be dalijk mooi in uitkomt, dus ik ben helemaal tevree.

Ennnn bij de V&D leuke ijsvormpjes! Lekker verantwoorde ijsjes eten thuis

Tjuuuuss allemaal!

(DDDJ, Dordrecht bij jou in de buurt? neee zeker)
Uhh zelfde provincie, dat dan weer wel Zie nu pas wat voor pokke-end Dordrecht vanmiddag geweest is, sjongejonge! We zaten alweer bijna in BB!
Haha, ik kreeg ineens zulke vreemde gedachtes bij het zien van: man ging body kopen

Punkertje: jullie hebben mooi weer? Heerlijk!! Hier wil het niet echt op gang komen. Hopen dat 30 april een beter weertje heeft.

Klinkt goed, Jac, shoppen. En inderdaad, wat een eind weg. Krijg je wel een beetje vakantiegevoel van, vind ik. Dat heb ik trouwens halverwege Drenthe al. Gelijk zoveel bossen, heerlijk!

Hier alles goed. Met mijn moeder ook. Bij de controles zei de arts nog een keer wat een wonder zij/het was. Ongelofelijk gewoon, engeltje!!
.
Oi!

Morgen naar de dokter. Er heerst waterpokken bij ons en ik wil weten hoe en wat nu. Ik heb het namelijk nooit gehad. Schijnt dat je in je bloed kunt zien of je antistoffen hebt, en anders kan je binnen 3 dgn een injectie halen als je in aanraking bent geweest met wp.

Nichtje is ook nog es jarig morgen en heeft ze ook.. heb gezegd dat wij niet komen maar mijn ouders gaan bijv. wél (en die weten ook niet of ze het hebben gehad) Kortom, het lijkt erop dat we ons geheimpje noodgedwongen moeten opbiechten Niet leuk!!

We zullen zien, het leukste is om een week te wachten met vertellen.

Dom gedoe ook, ik maak me zorgen om niks hopelijk, maar ik wil het risico niet lopen... maar ik kan de echte reden nog niet aangeven ...
O ja en als Tris ze heeft, dan kan ik toch ook moeilijk een week bij mijn ouders logeren of wel dan ... zucht.
Hè bah, Jac, zou jammer zijn als je geheimpje zo uitkwam. Bo kreeg ook waterpokken toen ik zwanger was van Tygo. Mijn ouders wisten ook niet meer hoe en wat, maar na bloedonderzoek was alles in orde en had ik antistoffen. Mijn huisarts heeft toen wel gezegd dat de kans groot was dat iemand antistoffen ervoor heeft, je hoeft ze niet eens zichtbaar gehad te hebben!! Ik duim dat je antistoffen hebt, hoor!!
Mijn god, NIWGN, jij hebt het ook allemaal meegemaakt he Was het alweer vergeten zal ik je zeggen, maar idd!

Dank je voor de geruststelling, ik zal het hopelijk morgen wel horen! Je hoort het nog even.
.
Mooooooooooooooorning!

Dat meen je niet Punkertje, jee hahaha, wat leuk dat Punkie ook gelijk Chica-pliesie is, handig & ideaal haha!

Dus jullie ook Ikea-en binnenkort, wij mogen ook weer. Tris moet er een dekbedovertrek bij hebben en we zitten vast aan de Ikeamaat (aahhh wat erg Allemaal tactiek haha)

Je klinkt druk met van alles inderdaad! Wel leuk druk? Of onrustig druk? Vást keuze a

De tankini's waren te klein. Worden vandaag opgehaald, Ze waren suuuuper, echt! Maar de 40 paste exact, en ik moet nog wel groeien natuurlijk. Heb 42 besteld (jeetje, valt dus klein uit want ik ben absoluut geen 42-persoon)

Punkertje ik heb je een mail gestuurd met een vraagje of je iets moois voor me wilt maken
.
Super, ben benieuwd!

Nou kom van de dokter, de verloskundige en het lab Weg vrije ochtend. Bloed laten prikken wat sowieso nog moest voor de verloskundige, met uitbreiding van waterpokken zeg maar. Over 5 werkdagen uitslag pfff. Met andere woorden, ik moet mijn familie nog een week vermijden?! Naja is niet anders. Vernam wel dat ik er meer vanaf wist dan alledrie de instanties bij elkaar, ik trek mijn eigen plan wel. Heb niks aan 'het kan geen kwaad'. Of 'Oh u wilt het zéker weten?' Duuhhh. Ik laat me niet meer afschepen hoor, ha!

Was wel weer lollig bij de ha, de bengel was mee dus we moesten in geheimtaal praten
Nieuwste truukje van Tris: poepen op de wc!

Hij is stiekem al zindelijk maar hij weet het nog niet hahaa!

Hij plast op commando, we zetten hem op de wc en drie tellen later roept ie: GELUKT! En ja hoor dan heeft ie geplast! (en nu dus ook 2 keer gepoept) Nou dan kan hij het ook ophouden op commando! Dus we hebben gezegd, als de luiers op zijn hoef je overdag geen luier meer om.

Ben benieuwd! Die wc-spray deed het hem, zo'n goed idee vind ik zelf! (dat als hij zou gaan poepen, dan mag ie op de verstuiver drukken (zo'n ding aan de muur) Dus tip voor een meelezer misschien.
.
.
Jas, Dordrecht??? Das hier om de hoek!

En hmm body, sorry ben visueel ingesteld en heb een dirty mind blijkbaar.

Balen van de waterpokken. Ik heb tyijdens zwangerschap 2 keer een kindje met roodvonk in de klas gehad. Niks aan de hand. Ze testen toch op rode hond? Als waterpokken kwaad zou kunnen, zouden ze daar ook wel op testen!

Uw bengel is een knapperd, poepen op de wc!!

Punertje, hier ook ene meisje wat gek is op verkleden. Vanmiddag was ze de ' pinses' . Later was ze pinses zonder broek met tshirt, oranje kniesokken, hoge pinsessenhakjes, pinsessenoorbellen + ketting + ring en kroontje. Erg koninklijk
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.
Wat een toestanden zeg ...... gisteren de hele dag voor de tv gehangen.

Hoe gaat ie met jullie? Nog [in onwetendheid] iets van Queens day kunnen maken?

Krijg eters vandaag, schoonouders, misschien gaan we het shirtje showen, maar misschien ook niet. We hebben nog een paar uur bedenktijd. Man doet het liever wel, de gelegenheid is er tuuk wel naar. We zien wel even! Dadelijk boodschappen inslaan, maar eerst even Teletubbies uitzien met Tris

Doeii!
.
.
Hoi! Wat lief

Jaaa we hebben het verteld! Tristan weet het nog niet, maar we vertellen het hem morgen wel eventjes duidelijker. Shirtje vanavond laat pas aangetrokken, zo lang hebben we in dubio gestaan.

En ze snapten er niks van

"Huh? Wat staat daar nou? Straks speel ik niet meer in mn??? En dan?"

"Ja kijk dan ook goed! Op de achterkant!"

"Badeendje... straks speel ik niet meer met mijn badeendje??"

Jammer hoor! Hahaha het kwartje viel pas heel laat, maar toen ie viel, viel ie wél goed!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven