Sklum

28-01-2020 15:07 9 berichten
Kent iemand de site sklum punt com? En heeft iemand er wel eens iets besteld? Goede of slechte ervaringen? Ik zie er een leuk kastje, maar ik twijfel om te bestellen, omdat ik de site verder niet ken. Kwam het tegen op Facebook, klik, heee leuk, maar is het betrouwbaar?
Alle reacties Link kopieren
https://nl.trustpilot.com/review/sklum.com

Of ben je een spammert?
pamelacourson schreef:
28-01-2020 15:10
https://nl.trustpilot.com/review/sklum.com

Of ben je een spammert?
Je mag tegenwoordig niet meer naar ervaringen vragen op het forum? :wtf:

To forumt al een poos mee op het forum, ze is geen spammer.
Duidelijk een stel oplichters met gekochte reviews. Ik zou er ver uit de buurt blijven. Zijn ze toevallig een opvolger van voga.com? Die waren ook zo slecht.
anoniem_199354 wijzigde dit bericht op 28-01-2020 15:19
28.69% gewijzigd
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Maar als ik hun trustpilot pagina zo bekijk zou ik er zelf niet mee in zee willen gaan.
leolux schreef:
28-01-2020 15:17

Ik dacht het even omdat iedereen toch gewoon kan Googlen op reviews van welk bedrijf dan ook? Ik vond het nogal overbodig om het hier te vragen.
leolux schreef:
28-01-2020 15:17

Dank je.
pamelacourson schreef:
28-01-2020 16:17
Ik dacht het even omdat iedereen toch gewoon kan Googlen op reviews van welk bedrijf dan ook? Ik vond het nogal overbodig om het hier te vragen.
Ik vind het dan weer overbodig dat jij suggereert dat ik een spammert ben. Je kunt toch loupen?

Van die online reviews word ik niet veel wijzer, ze zijn erg beknopt en misschien fake. Hier kan ik doorvragen, als iemand er ooit eens iets heeft gekocht tenminste.
Ik vind het wel logisch dat TO het vraagt. Het is mij ook niet duidelijk wat de situatie daar is.
Zelf zou ik het alleen aan durven als je met credit card kan betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven