Inschatten leeftijd

28-01-2020 21:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben mij al een tijdje het volgende aan het afvragen. Mensen schatten mij nogal jonger in, dan dat ik ben. Ik vind dit soms vervelend, omdat het mijn zelfvertrouwen dan aantast. Meestal single dames van rond de 25 tot 30 denken dat ik van hun leeftijd ben en zijn dan super aardig tegen mij. Komen ze er achter, dat ik ouder ben, dan zeggen ze: "Goh, ik had je toch jonger ingeschat." En daarna is die extra interesse verdwenen. Ik vind het gewoon vervelend, dat het steeds gebeurt. Het is niet mijn intentie om ze te versieren, maar ben gewoon aardig in een professionele setting tegen ze. Ik vind het al moeilijk genoeg om iemand van ongeveer mijn leeftijd te vinden. Ik kijk ook niet bewust naar leeftijd. Zelf ben ik begin 40+. Heeft iemand nog tips of advies? Ik ben ook niet iemand die bewust profiteert van dit feit. Ik wil ook niet te afstandelijk worden, zodat ze dan meneer gaan zeggen. Sociaal contact is ook gewoon leuk.
anoniem_395169 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 06:25
1.73% gewijzigd
GewoneMan2020 schreef:
29-01-2020 11:31
Ik vind dat dat afstand creëert tussen ons. Daarom liever geen meneer of mevrouw. Ik ben teleurgesteld, dat als ze dan denken: "Shit, leuke vent, alleen wat te oud voor mij." Terwijl van mijn kant heb ik zoiets van aardig persoon om even mee te babbelen. Gewoon sociaal contact met geen bijbedoelingen.
de kans dat alle anderen gek zijn, is niet zo groot
als jij vaker tegen deze reactie aanloopt, met je toch eens bedenken wat jij doet, dat zij denken dat je hen probeert te versieren
je creëert zelf blijkbaar een rare situatie
ik denk dat je er niet goed genoeg uitziet. Vrouwen hebben geen problemen met oudere mannen als ze maar knap (of rijk) genoeg zijn
GewoneMan2020 schreef:
29-01-2020 11:31
Ik vind dat dat afstand creëert tussen ons. Daarom liever geen meneer of mevrouw. Ik ben teleurgesteld, dat als ze dan denken: "Shit, leuke vent, alleen wat te oud voor mij." Terwijl van mijn kant heb ik zoiets van aardig persoon om even mee te babbelen. Gewoon sociaal contact met geen bijbedoelingen.
To, ik denk dat de dames in kwestie je wellicht een beetje Infantiel over vinden komen nadat ze je echte leeftijd weten ze dan afknappen op je.

Blijf en wees jezelf ten allertijden,wij vrouwen prikken door alles heen.
Gedraag je als een man en ga werken aan je socialskills & richt je wat meer op je eigen doelgroep, wie weet kom je een dame tegen die geintreseerd is in iets ouder.

Een man die zich gedraagd naar zijn leeftijd en als een man is voor vrouwen veel aantrekkelijker, dan iemand die op een lager niveau zich zelf anders voordoet.

Hopelijk kan je hier iets mee.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven