NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
onze senseo kan wel ontploffen dus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik mocht m houden van meneer Philips.

HIj is echt zo lekker, ben er zo blij mee! (heb alleen wel magere melk gekocht want zoop zo een liter halfvolle melk a 600 kcal per dag naar binnen op deze manier

Ben gewoon moe masrel. Ik ging er om half twaalf in, Zoon 1 kwam om 2.00 met groeipijn, zoon 2 om 3,30 voor speen, om 4,30 voor fles en toen zoon 1 weer om 7,15 omdat ie wakker was.

En dan te bedenken dat ik vier jaar geleden bij Zoon 1 elk uur mn bed uitmoest voor hem, en alle kwartiertjes slaap sochtends optelde en bij uitkomst van >4 uur dacht: nou, goeie nacht gehad

Je raakt snel verwend
quote:Marels schreef op 17 april 2009 @ 09:55:

[...]

Itsman kennende is deze Senseo toch hipper en wil ie die DUS hebben? Of werkt dat alleen zo met rare computergadgets? nee hoor dat werkt ook zo met senseo's maar deze mag ie niet van mij.
Ik heb geen idee wat voor senseo ik heb.

Ik heb hem gekregen, zonder verpakking erbij...
de serie HD 78**eh weetiknietmeer tot de HD 7842 zo uit mn hoofd Yo. Die kunnen ontploffen.
Onderop staat t serienummer, ga s kijkenj YO
quote:yoyo2 schreef op 17 april 2009 @ 09:56:

Ik heb geen idee wat voor senseo ik heb.

Ik heb hem gekregen, zonder verpakking erbij...staat aan de onderkant van de senseo, even optillen (niet omkeren) en dan kun je het zien
iets te enthousiast
Onderop kijken, Yo.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Yo, mag ik je wat vragen?(werktechnisch gezien?)
En masrel heeft er misschien ook wel een mening over( geizen het feit dat ze sunzoon kent)
En het moest dan gemaakt zijn tussen, uit mijn hoofd, juni 2006 en november 2008.

Ofzo.
668, the neighbour of the Beast
En gezien het feit dat Marels overál een mening over heeft

Shoot
@ Info: Ja, ging erg goed, ik heb veel veren gekregen

@ Sun, hier blijven en forummen

En ik heb net de tandarts afgebeld en nog wat diclodinges gevonden. Kijken of dat gaat werken.

Ik ben nog steeds in mijn nopjes met mijn Dolce Gusto Zo naar de keuken zien te komen en een cappuccino maken...
quote:sunlight schreef op 17 april 2009 @ 09:58:

Yo, mag ik je wat vragen?(werktechnisch gezien?)Tuurlijk..
Fijn zijn jullie, keer ik die senseo om... overal water...
ik heb HD7836

Djo, doos
Nee, die van mij ontploft niet!
quote:itsme26 schreef op 17 april 2009 @ 09:57:

[...]

staat aan de onderkant van de senseo, even optillen (niet omkeren) en dan kun je het zienik zei nog niet omkeren
Ik denk dat ie dan terug moet Djo...

Neen, hij is goed!
http://www.philips.nl/service/senseo/index.page
quote:itsme26 schreef op 17 april 2009 @ 10:05:

ik zei nog niet omkerendussss.....
Sunzoon is van november, en zit in groep 1. Is slim, leergierig en snel verveeld. HIj begint nu buiten te spelen en is dus minder verveeld, want speelt veel meer buiten nu. Maar goed, tot voor kort was t dus: vragen vragen vragen, willen proberen, oefenen etc. HIj pikt heel snel dingen op.

Nu sprak ik de juf, en de rest van de groep eners blijft nog een keer in groep 1. Dat weet ze nu al.

Bij zoon twijfelt ze. Ze wil dus een test gaan doen, want sociaalemotioneel kan ie t makkelijk aan zegt ze, en ze geeft m een heel goede kans dat ie de test goed zal maken en dus door kan stromen naar groep 2.

Wat moet ik hier nou mee? Twijfelt ze of ie t aankan? Of is het protocol dat ze zo'n test doen bij kindjes die qua geboortedatum in de schemerzone zitten? Of wil ze niet te snel een kindje snel alten doorstromen? waarom twijfelt ze? hierdoor ga ik namelijk ook twijfelen.

Kind is slim, en ook wereldwijs, en ik had zonder haar twijfel absoluut verwacht dat ie naar groep 2 zou doorstromen. Maar nu ga ik dus zelf twijfelen, want je leest op t internet over die Pravootesten. Heb zo'n test met criteria opgezocht, en word er niet veel wijzer van. Vind de criteria vreemd. Dan moet een kind tot 10 kunnen tellen (kind telt tot 100 en tot 20 in t engels), een potlood goed vast kunnen houden, geen faalangst hebben etc. (Faalangst heb ik nog steeds, dus dat vind ik persoonlijk geen criterium)

Maar goed, wat ik bedoel: hij doet al die dingen ruimschoots, dus waarom gaat ze dan nog testen? En kan ik m bij twijfel van de juf niet beter nog op voorhand al een jaar extra laten kleuteren?(waarvan ik eerlijk gezegd dus denk dat ie zich stierlijk gaat vervelen)
Ik weet niks van die testen natuurlijk.... De testings die wij gebruiken bij kinders van die leeftijd zijn andere dingen.

Maar het lijkt mij bizar om Sunzoon nóg een jaar te laten zitten in groep 1. Het lijkt mij een ventje dat inderdaad behoorlijk bij de pinken is. En zou je hem niet door laten stromen, laat je een kind dat eigenlijk vlotter is ineens langer kleuteren dan de meeste andere kinderen. Dat lijkt me raar.

Is het van de juf uit geen standaard protocol ofzo? Dat ze niet zomaar mogen beslissen dat ie wel naar groep 2 kan, maar dat ze dat eerst moeten teste nen onderbouwen? Ik denk sowieso dat ze niet te snel een kindje sneller laten doorstromen.

Als ik jou was zou ik absoluut proberen hem door te laten stromen. Lijkt me voor hem een stuk beter. Ik hoop dat de school ook een beetje stimulerend is naar Sunzoon toe, want volgens mij is ie zijn leeftijd vooruit.

Dat ze dat bij mij niet gedaan hebben, dat stimuleren, daarmee ben ik voor gaas gegaan..... Dus dat is zoooo zonde!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven