lekkergeurende wasverzachter ?

16-04-2009 00:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke wasverzachter geurt echt goed door en houdt lang stand ?

ik wil dat ook !
Buitenlucht!

Weliswaar wordt de was er niet zacht van maar gaat wel heerlijk ruiken.

Verder gebruik ik momenteel Dash zomergeur ga straks over op Witte reus colorgel. Beide zonder was verzachter, wordt hier meestal vergeten.
Reaktie op wasverzachter slecht voor het milieu: Ecover of Sonett of Klok o.i.d. zijn biologisch afbreekbare wasmiddelmerken, ik weet niet of ze allemaal wasverzachter in het assortiment hebben maar Ecover in ieder geval wel, moet je wel voor bij de natuurvoedingswinkel zijn.

En slecht voor je wasmachine, als je af en toe je wasmachine schoonmaakt d.m.v. bijv. kookwas met lege trommel of met azijn of een zakje wasmachine reiniger (ooit eens een doosje van gekocht bij de Aldi) maakt dat al een verschil lijkt mij.

Ik ben wasverzachter gaan gebruiken omdat de was dan sneller droogt en het schijnt dat je kleren ook langer meegaan. Ieder voordeel heb zn nadeel...?
Ik gebruik geen wasverzachter meer, het schijnt ook voor je kleding niet goed te zijn omdat het elastiek oplost.

Maar toen ik het nog gebruikte was ik gek op die witte van het AH huismerk. Zo lekker!
Elastiek oplossen? Ow jee da's niet zo mooi. Toch heb ik het idee dat bijv. ondergoed en beha's juist langer mooi blijven sinds ik wasverzachter gebruik. Misschien geldt het voor bepaalde soorten elastiek wel en andere weer niet...? *confused*
Ik heb geen idee Tijgermeisje, maar kreeg het als tip van een kledingverkoper. Vooral voor spijkerbroeken schijnt het slecht te zijn. En ik heb ook hardloopsokken (vol met elastiek) die niet met wasverzachter mogen, staat op de verpakking..
Ik ben sinds kort dol op Lenor: van de nieuwe (?) serie de blauwe variant. Blijft lang lekker ruiken.

* OMG, bespeur ik bij mijzelf ook opeens een behoorlijke andijvie-lucht... *
haha waarom kom ik via google wéér eens hier uit?

volgens mij hebben ze robijn oranje verleiding uit t assortiment gehaald!!!

ze hadden m én bij de appie, én bij de super de boer niet en hij staat ook niet meer op de site bij de wasverzachters.

Ik ben verdrietig en gepikeerd!! dat geurtje is voor mij thuis!!

nouhouuuuuuuuu......
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Robijn Morgenfris, lichtblauwe fles

En de nieuwe Lenor, de rode die ruik je hier heeeel lang..mensen vragen altijd wat ik gebruik...En dan in combinatie met Ariel wasmiddel, (de paarse)
Hier een gigagrootverbruiker van wasverzachter en die nieuwe Lenor is geweldig! De geur blijft nog heel lang hangen en ik ben absoluut fan.

Daarvoor gebruikte ik de witte Robijn meestal, waar hier het plaatje van geplakt stond.
quote:noa schreef op 16 april 2009 @ 17:20:

Deze hebben wij altijd, de meeste wasverzachters jeuken als de ziekte en bij deze heb ik dat niet.

[afbeelding]Heb precies hetzelfde en de witte wasverzachter van de aldi gaat ook goed en is wel veel goedkoper. (en helaas de helft van de tijd ook uitverkocht)
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
lenor brrrrr,die zwarte fles...men wat stinkt dat spul!!

Maar je blijft het wel lang ruiken.
Wasverzachter is het niet, maar de allerlekkerste geur in je was, krijg je het door het buiten te drogen te hangen (behalve dan in hartje Amsterdam op 1-hoog), maar anders...heerlijk die buitenlucht in je was.
Helemaal weg van Robijn créme. Echt erg lekker en blijft ook lang ruiken. Niet zozeer fris, maar wel lekker geparfumeerd. Ik koop Robijn overigens in de aanbieding altijd groot in, er is altijd wel ergens een twee voor de prijs van één aanbieding. Scheelt veel geld en dan was je toch met een luxe wasmiddel. Deze week bij Jumbo: twee Robijn wasverzachters naar keuze voor 4 euro, ook de duurdere die normaal 3,09 per stuk zijn... Maar daar vroeg je dan weer niet naar
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Pink sensation van Robijn. Dat is echt héérlijk! De paarse is ook lekker.
De oranje/rozige fles van eigen merk Appie is bij ons nog leverbaar (is wel een XL Appie winkel ms dat dit nog scheelt in assortiment) en is erg lekker.

En verder de witte en roze van Robijn. Doe ik samen met de roze en witte wasmiddelen van Robijn en dan blijft kleding heel lang lekker ruiken (vind ik zelf tenminste...).
quote:Paque_in_Pink schreef op 22 juni 2009 @ 21:39:

haha waarom kom ik via google wéér eens hier uit?

volgens mij hebben ze robijn oranje verleiding uit t assortiment gehaald!!!

ze hadden m én bij de appie, én bij de super de boer niet en hij staat ook niet meer op de site bij de wasverzachters.

Ik ben verdrietig en gepikeerd!! dat geurtje is voor mij thuis!!

nouhouuuuuuuuu......

Weet niet waar je woont. Maar in Duitsland hebben ze hem wel.

Het heet wel anders, maar er staat een beertje voorop

Het geur is hetzelfde, en het is paar cent goedkoper.

Vond die groene altijd lekker, die hebben ze daar ook.
azijn? gaat je was niet naar azijn ruiken dan??

Ik kan niet tegen robijn...krijg ik jeuk en uitslag van ( ken meer mensen die dat bij robijn hebben)

Maar ik gebruik altijd die van As ( SCHLEKER eigen merk), vooral de persik is erg lekker. En blijft heeeeel lang lekker ruiken...
De paarse en roze van Robijn {Sensation] Ook de Bruine creme ruikt erg lang en goed

Is dit de nieuwe lenor? En is deze lekker?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Lenor... de gele in the sunshine heerlijk vind ik die
.
Ik ben een wasverzachtersloerie, het maakt me niet uit, ik vind bijna alle wasverzachters wel lekker. Ik gebruik alles door elkaar.

Van een vriendin kreeg ik laatst die crystals (lijkt op badzout) van eh.....nah van een of ander A merk. Allemaal kreeg ik ze. Heerlijk ruiken die ook.
Maar blijft lenor lang ruiken? M'n robijn is op en de roze en paarse vind ik heerlijk. Nu is de megafles Lenor in de aanbieding bij de c1000 en ik wil weten of ik hier een goeie koop aan heb. De gele zullen ze vast ook hebben.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Silan Wilde Rozen is erg lekker.. vind ik dan.
Het eigen merk van Super de Boer, en dan vooral de rose.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven