Datingsapps etc..

04-02-2020 19:12 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag allemaal.
Ben inmiddels alweer 3 jaar vrijgezel, en ben wel weer toe aan iets sirieus.
Mijn vraag is alleen, ik heb mij aangemeld op datingsapps en uiteraad ook afgesproken met vrouwen en gedated, ook was/waren er kliks aan wederzijdse kanten, alleen ik begin gelijk te denken met hoeveel mannen/vrouwen ze nog wel niet bezig is op die apps, en het valt mij op dat het heel veel om de lust draaid, *niks mis mee * natuurlijk, maar ik ben niet zo'n gast die met elke vrouw het bed in duikt, dus mijn vraag aan jullie is,

Hoe gaan jullie om met deze drnkeijzes?

*denken dat ze met nog 20 anderen bezig is op datingsapps.
* en dat het veelal alleen maar om de lust draaid?.

Ikzelf kom uit een relatie van 10 jaar, ben nu 32 misschien heb ik wel iets/wat gemist?
Ik zou eerder opzoek gaan naar iemand die Nederlands kan schrijven en naar iemand die niet zo jaloers en claimerig is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Afbeelding
@murrmurr

:HA:
is dit sirieus?
Ik probeer nog steeds te begrijpen wat dit betekent: drnkeijzes?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
04-02-2020 19:29
Ik probeer nog steeds te begrijpen wat dit betekent: drnkeijzes?
denkwijzes
lilalinda schreef:
04-02-2020 19:30
denkwijzes
Ik dacht drinkwijzes :cheers:
Op apps zoals tinder, zitten niet echt serieuze mensen voor een vaste relatie is mijn mening en ervaring. Ze zitten er wel tussen, maar het merendeel is meer voor spanning, en scharrelen. Als je iets serieus zoekt misschien op een andere manier zoeken?
Ok, ik probeer het serieus.

Het is een beetje de bijkomstigheid van online daten vandaag de dag en wellicht nog specifieker via dating-apps.

Mijn eigen ervaring heeft me geleerd dat het verstandig is er open in te gaan, zonder hooggespannen verwachtingen anders dan de intentie om iemand te ontmoeten. En dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt. Misschien raak je een keer teleurgesteld en/of je stelt de ander teleur. Maar je kunt nu eenmaal geen omelet maken zonder eieren te breken.
dillkarlings wijzigde dit bericht op 04-02-2020 19:39
2.23% gewijzigd
Ik denk dat je beter blij kunt zijn met alles wat je kunt krijgen, zelfs al is het een beetje een lellebel.
Ik wil wel met je daten.
viva-amber schreef:
04-02-2020 19:38
Ik denk dat je beter blij kunt zijn met alles wat je kunt krijgen, zelfs al is het een beetje een lellebel.

:HA:

Heerlijk woord trouwens, lellebel ;-D
Misschien daten voor hoger opgeleiden proberen?
Murrmurr schreef:
04-02-2020 19:45

Goeie.
Of een topic openen over hoe je toch iemand kunt overhalen om te daten.
Murrmurr schreef:
Afbeelding

Want hoogopgeleide vrouwen kunnen een promiscue leven beter verbergen?
Overlaad die dames waarmee je klikt dan met aandacht. Dan hebben ze geen tijd om met 20 anderen bezig te zijn.
Murrmurr schreef:
doe maar niet
Cinderella00 schreef:
04-02-2020 19:43
Ik wil wel met je daten.

MATCH

Afbeelding
.
Dat weet je niet dat is het met daten je bent vrij om te doen wat je wilt. Maar als iemand zo "wanhopig" is,is dat vaak een afknapper. Je moet ook een leven hebben.
Een leuke serieuze date vinden op Tinder is zoeken naar een speld in een hooiberg. Het is even een klusje, maar uiteindelijk kan het wel.

Je moet gewoon even moeite doen. Niks komt je in het leven zomaar aanwaaien. (tenzij je geluk hebt!)
Beste Jadatbenik1988, je kan beter SERIEUS iets doen aan je Nederlands, wellicht dat je dan meer succes hebt op de datingapps.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven