Datingsapps etc..
dinsdag 4 februari 2020 om 19:12
Goedendag allemaal.
Ben inmiddels alweer 3 jaar vrijgezel, en ben wel weer toe aan iets sirieus.
Mijn vraag is alleen, ik heb mij aangemeld op datingsapps en uiteraad ook afgesproken met vrouwen en gedated, ook was/waren er kliks aan wederzijdse kanten, alleen ik begin gelijk te denken met hoeveel mannen/vrouwen ze nog wel niet bezig is op die apps, en het valt mij op dat het heel veel om de lust draaid, *niks mis mee * natuurlijk, maar ik ben niet zo'n gast die met elke vrouw het bed in duikt, dus mijn vraag aan jullie is,
Hoe gaan jullie om met deze drnkeijzes?
*denken dat ze met nog 20 anderen bezig is op datingsapps.
* en dat het veelal alleen maar om de lust draaid?.
Ikzelf kom uit een relatie van 10 jaar, ben nu 32 misschien heb ik wel iets/wat gemist?
Ben inmiddels alweer 3 jaar vrijgezel, en ben wel weer toe aan iets sirieus.
Mijn vraag is alleen, ik heb mij aangemeld op datingsapps en uiteraad ook afgesproken met vrouwen en gedated, ook was/waren er kliks aan wederzijdse kanten, alleen ik begin gelijk te denken met hoeveel mannen/vrouwen ze nog wel niet bezig is op die apps, en het valt mij op dat het heel veel om de lust draaid, *niks mis mee * natuurlijk, maar ik ben niet zo'n gast die met elke vrouw het bed in duikt, dus mijn vraag aan jullie is,
Hoe gaan jullie om met deze drnkeijzes?
*denken dat ze met nog 20 anderen bezig is op datingsapps.
* en dat het veelal alleen maar om de lust draaid?.
Ikzelf kom uit een relatie van 10 jaar, ben nu 32 misschien heb ik wel iets/wat gemist?
dinsdag 4 februari 2020 om 19:30
denkwijzesviva-amber schreef: ↑04-02-2020 19:29Ik probeer nog steeds te begrijpen wat dit betekent: drnkeijzes?
dinsdag 4 februari 2020 om 19:36
dinsdag 4 februari 2020 om 19:37
Ok, ik probeer het serieus.
Het is een beetje de bijkomstigheid van online daten vandaag de dag en wellicht nog specifieker via dating-apps.
Mijn eigen ervaring heeft me geleerd dat het verstandig is er open in te gaan, zonder hooggespannen verwachtingen anders dan de intentie om iemand te ontmoeten. En dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt. Misschien raak je een keer teleurgesteld en/of je stelt de ander teleur. Maar je kunt nu eenmaal geen omelet maken zonder eieren te breken.
Het is een beetje de bijkomstigheid van online daten vandaag de dag en wellicht nog specifieker via dating-apps.
Mijn eigen ervaring heeft me geleerd dat het verstandig is er open in te gaan, zonder hooggespannen verwachtingen anders dan de intentie om iemand te ontmoeten. En dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt. Misschien raak je een keer teleurgesteld en/of je stelt de ander teleur. Maar je kunt nu eenmaal geen omelet maken zonder eieren te breken.
dillkarlings wijzigde dit bericht op 04-02-2020 19:39
2.23% gewijzigd
dinsdag 4 februari 2020 om 19:44
viva-amber schreef: ↑04-02-2020 19:38Ik denk dat je beter blij kunt zijn met alles wat je kunt krijgen, zelfs al is het een beetje een lellebel.
Heerlijk woord trouwens, lellebel
dinsdag 4 februari 2020 om 19:48
dinsdag 4 februari 2020 om 19:58