Tuinset/ tuintafel

02-02-2020 08:09 29 berichten
Heel langzaam krijg ik al een beetje lentekriebels. In de lente wil ik echt een nieuw tuinset. We hebben nu een glazen tuintafel en ik vind het een ramp. Het glas soms erg heet, elke keer de tafel met spons schoonmaken en daarna droogwrijven.
Ik merk dat ik veel minder vaak buiten zit.

Eigenlijk wil ik zo’n houten picknicktafel.
Daar ga ik veel sneller even aanzitten en voor de kinderen ook gemakkelijker.
Je hebt tegenwoordig van die sets die je kunt ombouwen tot tuinbank of sets waarbij de banken omhoog kunnen klappen.
Wie heeft er zelf een picknicktafel staan? Wat is een aanrader?
Overigens houden we verder van die grote plastic tuinstoelen, dus als we lekker in de zon willen zitten, kan dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
02-02-2020 16:50
Voor de wat minder lenige mens onder ons :

Afbeelding
Man hier zou zijn knieën en schenen constant stoten wegens te weinig beenruimte/te laag. :hihi:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Grappig om jullie reactie te lezen. Tijdens vakanties zit ik juist heel vaak aan picknicktafels en ik vind het juist fijn.
Ook met kinderen. Het zou puur zijn voor het eten en als even de zon schijnt, om even buiten te zitten met een kop thee.

We hebben nog goede tuinstoelen, dus als we langere tijd buiten zitten kunnen we die erbij pakken.

Bedankt voor jullie reacties.
Wij hebben ook een picknicktafel en zitten er juist vaak. Hij staat op de fijnste plek in de tuin, als het erg warm is. Er is namelijk altijd schaduw dus een lekker koel plekje. Maar het is geen ding om uren aan te zitten. Dat is gewoon niet fijn. Maar als zoon in de tuin speelt of voor het eten op warme dafen is het juist ideaal. Maar wij hebben ook nog de ideale tuinset erbij onder de veranda; een loungebank met een hoge eettafel en 2 losse stoelen. Dat kan ik je echt aanraden. Voordelen van een loungeset, maar wel zo praktisch dat je er ook lekker kan eten en uren kan natafelen als je wil. Dat ga je op een picknicktafel niet doen! Succes en veel plezier met je lentekriebels :)
overigens houden we verder van die grote plastic tuinstoelen
Bedoel je de kunststof tuinstoelen die verstelbaar zijn?
Deze hebben wij. Ze zijn niet zo duur en ze zitten erg lekker.
Ik vind houten tuinmeubelen wel mooi, maar niet lekker zitten.
Uiteindelijk kozen wij voor comfort i.p.v. design en trendy.
We hebben simpele stoelen van Hartman en ze zijn verstelbaar.
Genieten op zonnige warme dagen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven