Enorme rotsituatie

01-02-2020 02:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
xvivalaforum wijzigde dit bericht op 27-02-2021 11:07
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe denk je er nu over To?
Zou je hem nog echt terug willen nu je dit weet?
Hij heeft geen enkel respect voor je.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Nee ik wil hem zeker niet terug. Maar dan is er somehow nog wel het verdriet dat het over is. Het lijkt me heerlijk om te zeggen “Je bent een lul, ik wil je nooit meer spreken, daag!” En hem op alles te verwijderen en er daarna geen verdriet over te hebben omdat ik kwaad ben. Maar helaas werkt het niet zo en vind ik het toch heel jammer en ga ik hem toch missen.
:hug: ongelooflijk!
Alle reacties Link kopieren
Nee je moet afscheid nemen van 4,5 jaar samen én van detoekomstdromen die je toch had. Dat kost tijd en ook pijn.. sterkte. Ik ben wel blij te lezen dat je voor jee,f kiest.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Update: het is inderdaad chlamydia. Van die andere meid.

Hij appte me dit doodleuk. Ik heb geen woord gezegd en het gesprek gearchiveerd. Daag.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Wat een lul.
Alle reacties Link kopieren
Jupiter1995 schreef:
05-02-2020 15:18
:hug:
Wat een lul.
Bedankt! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Heb jij ook al de uitslag gekregen van de huisarts?

Dus hij stuurd je even een appje die andere heeft chlamydia........

Blokkeren die hap en uit je leven laten deze man is alleen maar ellende.

Sterkte :hug:
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Nee ik kan nog nergens terecht. GGD pas tegen eind februari. Huisarts mogelijk komende week maar die wil eerst nog testen, ondanks dat ik dus een waarschuwing heb ontvangen dat het chlamydia is. Test lijkt me in principe niet nodig.
Jezus wat heftig. Maar het is niet zeker dat jij nu ook chlamydia hebt. Woonde jullie samen? Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
xVivalaForum schreef:
05-02-2020 19:59
Nee ik kan nog nergens terecht. GGD pas tegen eind februari. Huisarts mogelijk komende week maar die wil eerst nog testen, ondanks dat ik dus een waarschuwing heb ontvangen dat het chlamydia is. Test lijkt me in principe niet nodig.
Ga naar de huisarts en geef duidelijk aan dat je bedrogen bent en dat er chlamydia in het spel is.
Je gaat toch niet wachten op de GGD.
Grote kans dat je het ook gewoon hebt.
Blijf in jezelf geloven !
Wat erg allemaal TO. Je kunt bij de drogist ook een zelftest chlamydia kopen trouwens, als je eerder uitsluitsel wil. Als die positief is kun je vast snel bij de huisarts terecht.

Wat een klootzak. En wat verdrietig voor jou dat alles nu ineens op zn kop staat
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Wat erg! Sterkte TO! je verdient inderdaad beter!
Alle reacties Link kopieren
WAT-EEN-SUPER-SUPER-KLOTE-LUL !!

Ik besef dat jij je momenteel zwaar kut voelt ... Maar hier ben je beter vanaf ! Er zijn vissen genoeg, wat zeg, ik OCEANEN genoeg, van exemplaren waarmee je meer geluk gaat kennen dan dit zielig geval.

Daarnaast ... dikke knuffel voor jou! Het missen is normaal, maar geloof me, daar geraak je snel over. Power to you, you woman !
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor de reacties! Nee, we woonden niet samen. Hij woont op een paar minuten afstand.

Ik ben er vrij zeker van dat ik ook positief ben, gezien ik zo hevig bloedde na de seks en dat heb ik echt nog nooit gedaan. Een contactbloedinkje met wat drupjes, maar niet een halve handdoek vol. Bloeden na de seks is typerend voor chlamydia dus ik weet ‘t zeker en wil ook niet op een test zitten wachten. Wil gewoon verdorie een kuurtje en er vanaf. Voel me erg vies, ondanks dat ik op dat bloeden na dat bloeden geen klachten heb gehad.

Ik heb niet op zijn appje gereageerd waarin hij vertelde dat die ene meid positief is getest. Krijg nu net een appje dat hij er over wil praten en het vervelend vindt dat ik al de hele dag niet reageer. En dat terwijl hij al mijn verdrietige appjes van donderdag en vrijdag tot op heden ook genegeerd heeft. Ja daag. Ga er ook niet op reageren. Stik er in.
Alle reacties Link kopieren
Blokkeer hem gewoon.
Wat hij jou heeft aangedaan is vele malen "vervelender (superzacht uitgedrukt).

Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hij kan zoveel willen, maar nope. Hou vol.
Inderdaad. Zijn behoefte om te praten doet er nu niet toe. Zijn kans is verspeeld.
Alle reacties Link kopieren
Hij vind het vervelend........die man is niet goed wijs. Kijk wat hij jou allemaal heeft aangedaan.

Blokkeer hem kan hij zich nog vervelender voelen.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Update: ben anderhalve week geleden bij de HA geweest en mocht op de dag van de test direct het kuurtje mee omdat de HA ook wel chlamydia vermoedde en wachten op de uitslag onzinnig vond.
De test bleek positief, maar gelukkig was ik toen al een week verder en was de chlamydia dus inmiddels mijn lijf weer uit.
Met m’n ex heb ik geen contact. Hij heeft me wel geappt. Ik stond er voor open om hier op een volwassen manier over te praten maar hij begon meteen vanalles voor me in te vullen. Ik heb toen gezegd dat hij altijd een plek in m’n hart heeft gehad, maar dit niet meer de juiste plek voor hem is.
Alle reacties Link kopieren
:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je van de chlamydia af bent!

En :hug:
Alle reacties Link kopieren
Je gaat me niet vertellen dat hij 4,5 jaar het ideale vriendje is geweest en dit opeens out of the blue kwam?

Maar goed, missen is missen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
xVivalaForum schreef:
18-02-2020 00:14
Update: ben anderhalve week geleden bij de HA geweest en mocht op de dag van de test direct het kuurtje mee omdat de HA ook wel chlamydia vermoedde en wachten op de uitslag onzinnig vond.
De test bleek positief, maar gelukkig was ik toen al een week verder en was de chlamydia dus inmiddels mijn lijf weer uit.
Met m’n ex heb ik geen contact. Hij heeft me wel geappt. Ik stond er voor open om hier op een volwassen manier over te praten maar hij begon meteen vanalles voor me in te vullen. Ik heb toen gezegd dat hij altijd een plek in m’n hart heeft gehad, maar dit niet meer de juiste plek voor hem is.

Respect!
Je hebt hem terecht gewezen en bent niet in kinderlijke verwijten gevallen. Wat hij dus wel deed.

Ik snap dat je het jammer vindt.
En vreemdgaan hoef niet perse het einde van een relatie te zijn.
Maar zijn reactie.... come on, dat wordt in de toekomst niet beter.
Succes voor jou opvolgers!
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven