Happn Help!

06-02-2020 14:31 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Jaja lopend gebruikte ik happn. Wilde op het profiel klikken van mijn ex relatie waarmee het net 2 weken over is.. stuur ik hem dus een hello en klikte ik op favoriet gelijk. Hoe dan!?
Ik weet dat je hier een melding van krijgt. Maar heb hem gelijk geblokkeerd.
Krijgt hij hier dan nog steeds een melding van dat ik hem een hello(charm) heb gestuurd? Hij kijkt namelijk niet vaak op zn telefoon.
En stel dat ik hem deblokkeer om ff te checken kan hij dit dan ook toch nog te zien krijgen?
Helemaal in paniek! Suf.

Groetjes
anoniem_351559 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 14:35
9.48% gewijzigd
Volgende keer maar even er rustig voor gaan zitten.
Ja, nu denkt hij dat je hem weer wilt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Deblokkeren, en als hij wat terug stuurt zeggen wat er gebeurde.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
*2020* schreef:
06-02-2020 14:32
Volgende keer maar even er rustig voor gaan zitten.
Hahaha goeie tip ja
Hij krijgt de melding, maar waarom je zorgen maken daarom? Je hebt niets te verliezen, want het is toch al uit :).
Ammiedammie schreef:
06-02-2020 14:44
Hij krijgt de melding, maar waarom je zorgen maken daarom? Je hebt niets te verliezen, want het is toch al uit :).
Ook als ik hem gelijk geblokkeerd heb na me suffe actie?
Heb je gelijk in maar ik heb er nog moeite mee hij was gewoon niet meer verliefd. Helaas dat kan. Maar komt beetje stalkerig over vind ik.
wodka_13 schreef:
06-02-2020 14:49
Heb je gelijk in maar ik heb er nog moeite mee hij was gewoon niet meer verliefd. Helaas dat kan. Maar komt beetje stalkerig over vind ik.
Een beetje???
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
wodka_13 schreef:
Het is ook een beetje stalkerig.
Als je dat gewoon eerlijk toegeeft aan hem, ga je tenminste niet nog gekkere dingen doen.
Ach, iedereen doet wel eens iets doms hoor! Ik zou hem niet blokkeren, dat komt helemaal raar over. Gewoon afwachten. Misschien zegt hij niks. Als hij wel wat zegt zeg je gewoon, sorry, ging per ongeluk! En laat je het daarbij. Het voelt nu heel groot maar je bent dit zo vergeten hoor!
Denk wel dat als je blokkeert je niet meer zichtbaar bent voor hem en ook die hello niet. Zou het lekker zo laten en doorgaan met je leven.
Je kan de hello ook weer ongedaan maken! Dan heeft die het misschien wel gezien maar kan hij je via happn niet meer aanspreken.
Ik denk dat wanneer je je account verwijdert, hij geen melding krijgt. Dan kun je je daarna opnieuw aanmelden.
...
Ik denk dat wanneer je je account verwijdert, hij geen melding krijgt. Dan kun je je daarna opnieuw aanmelden.
...
nlies schreef:
06-02-2020 15:26
Een beetje???
Zou het fijn vinden als er gereageerd word op de vragen die ik gesteld heb.
Redballoon schreef:
06-02-2020 16:47
Ach, iedereen doet wel eens iets doms hoor! Ik zou hem niet blokkeren, dat komt helemaal raar over. Gewoon afwachten. Misschien zegt hij niks. Als hij wel wat zegt zeg je gewoon, sorry, ging per ongeluk! En laat je het daarbij. Het voelt nu heel groot maar je bent dit zo vergeten hoor!
Dankjewel voor je lieve reactie! En tip.
wodka_13 schreef:
Ja, blokkeren maakt niets uit. Hij krijgt het bericht, maar kan jou alleen niet meer bereiken.
Ik zou me niet zo druk maken om je actie. Hij is niet meer verliefd op je, dus je hoeft hem niet te versieren en leuk voor hem te doen. Het is gewoon een ex die je per ongeluk een bericht hebt gestuurd. En als hij dat bericht krijgt, verandert er niets aan jullie leven. Dan zijn jullie nog steeds exen.
Kan het zijn dat je hem niet per ongeluk een bericht hebt gestuurd, maar bewust? Maar dat je spijt hebt van je bericht en het daarom ongedaan wil maken? Ben je er daarom zoveel mee bezig? Omdat je eigenlijk wel weet dat het een geplande actie was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven