December 2009?

17-04-2009 12:18 15 berichten
Ben ik nou zo snel of zijn er geen andere zwangeren uitgerekend in december?

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben, en ik verwacht dat de uitgerekende datum ergens rond de kerst zal liggen.

Iemand zin om mee te schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook in december uitgerekend. De 7e om precies te zijn.

Ik kan me voorstellen dat er nog niet veel lotgenoten zijn, omdat je 4 weken zwanger bent, en sommige vrouwen pas na een week overtijd een test doen.

Maar verder, gefeliciteerd!
Jorina, jij ook gefeliciteerd...

Maar dat zou toch betekenen dat er al zat vrouwen zijn die getest hebben? Die van begin december, zoals jij?

Maar goed, misschien komt het nog, en zo niet dan niet...
Ja da's waar.

Ik zit zelf nog wel eens op www.babybytes.nl, kan je ook een beetje alle vorderingen in je buik volgen.

Ben vandaag naar de huisarts geweest, was een beetje een anticlimax.

Moet deze week even contact opnemen met een verloskundige, die kan me wat meer vertellen hoop ik
Met dat vraagteken erbij dacht ik even dat je je nog afvroeg of je zwanger was.

Klopt trouwens dat het een anticlimax is bij de huisarts. De mijne zei alleen maar: "Je bent al de derde vandaag..."
Gefeliciteerd trouwens, allebei!
Babybites ken ik wel, zelf vond ik de uitleg op www.wijjongeouders leuker.

Hoezo ging je naar de huisarts? (Om te vertellen dat je zwanger bent?) Huisartsen verwijzen inderdaad direct door naar een vk.

Is het je eerste?

Bij mij de tweede.
Gelukkig, ben ik dus niet de enige. Had er al niet al te veel van verwacht, maar het bleef een beetje bij bloeddruk opnemen, dat was het wel zo'n beetje.

Ik vroeg aan haar wat ik nu voor stappen moest ondernemen, kwam ook niet heel veel duidelijks uit, dus bel van de week wel even met een verloskundigenpraktijk
Da's wel heel bot, Minie.

Bij mij liep de eerste uiteindelijk uit op een miskraam, maar werd ik doorverwezen naar de gyn vanwege bloedingen.

De tweede keer ben ik maar direct naar de vk gegaan...
Tis de eerste, had dus niet echt een idee wie ik moest bellen, dus belde maar de huisarts. De assistente maakte voor mij een afspraak bij de huisarts.

Maar hoorde van mijn schoonzusje dat dat vaak alleen bij de eerste is, bij de 2e weet je wel wat je moet doen.
Wat voor stappen je moet ondernemen?

Inderdaad naar de vk bellen, zij zullen een intake willen doen, en je vragen of je een onderzoek wil met 12 weken.

Als je geluk hebt kan je ook het hartje al horen kloppen.
Leuk Jorina, de eerste! Spannend?

Heb je het al verteld aan iemand? Hoe voel je je?
Ik ging eigenlijk ook niet om te vertellen dat ik zwanger was hoor, ik wilde mijn urine laten checken op blaasontsteking. En dan moet je het wel melden ivm bepaalde antibiotica die teratogeen zijn. Maar ik was gezond.

Hij maakte er trouwens wel een leuk grapje van, hij zei namelijk (nadat hij gemeld had dat ik de derde van die dag was) dat het wel een vruchtbare dag was.

Oeh box en babyfoon zijn geleverd, ik ga spullen bekijken!
Heb het alleen aan mijn ouders en schoonouders verteld.

Voel me goed, beetje sneller moe 's avonds, maar verder prima.

Wat voor onderzoeken doen ze dan met 12 weken?
Dames, gefeliciteerd.

Er is al wél een december topic. Maar zo heet het niet. Vandaar dat het een beetje zoeken is. Het topic heet: Nét zwanger!

Veel plezier daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven