Favoriete kinderkledingmerk
vrijdag 7 februari 2020 om 16:11
Titel verraad het onderwerp al, wat is jouw favoriete kinderkledingmerk?
Ik ben dol op blije hysterische printjes. Baby wordt vaak in pakjes van Duns Sweden, Smafölk en Maxomorra gehesen. Verder een aantal warme truien en tuinbroekjes van Disana. Rompers heb ik van
Dilling.
Overigens heb ik ook e.a van de Hema. Ik vind de bamboe kleertjes erg prettig daar.
Wat is jouw favoriete merk?
Ik ben dol op blije hysterische printjes. Baby wordt vaak in pakjes van Duns Sweden, Smafölk en Maxomorra gehesen. Verder een aantal warme truien en tuinbroekjes van Disana. Rompers heb ik van
Dilling.
Overigens heb ik ook e.a van de Hema. Ik vind de bamboe kleertjes erg prettig daar.
Wat is jouw favoriete merk?
duinpieper wijzigde dit bericht op 07-02-2020 16:11
Reden: Woord vergeten
Reden: Woord vergeten
1.16% gewijzigd
vrijdag 7 februari 2020 om 16:29
Hier toen ze kleiner waren ook veel Duns en Maxomorra...TE leuk!!!
Joha vind ik ook fijn, vooral omdat het wol is maar wel met de gewone was mee kan.
Jasjes van Kleine Schobbejak
Broeken van de HEMA, vooral die met de extra sterke kniestukken. Jongste kan die van de oudste aan, nog niet kapot. Zara heeft ook leuk spul, maar vind de shirts vaak snel uit vorm en weet niet hoe 'verantwoord' het merk is.
Verder shop ik in de opruiming graag bij Lillefant. Vooral fan van Lily Balou (en voor de jongens blousejes van 4Funky Flavours)
Joha vind ik ook fijn, vooral omdat het wol is maar wel met de gewone was mee kan.
Jasjes van Kleine Schobbejak

Broeken van de HEMA, vooral die met de extra sterke kniestukken. Jongste kan die van de oudste aan, nog niet kapot. Zara heeft ook leuk spul, maar vind de shirts vaak snel uit vorm en weet niet hoe 'verantwoord' het merk is.
Verder shop ik in de opruiming graag bij Lillefant. Vooral fan van Lily Balou (en voor de jongens blousejes van 4Funky Flavours)
vrijdag 7 februari 2020 om 16:30
Nu nog babymaatjes inderdaad maar Duns heeft ook grotere maten. Petit Louie vind ik trouwens ook leuk voor meisjes. Maar dat past pas vanaf ongeveer een jaar.Maartje2016 schreef: ↑07-02-2020 16:27Favoriete babykledingmerk dus?![]()
Ik zou het niet meer weten, maar voor zoon van 3 C&A en H&M, voor dochter van bijna 2 Zara en H&M.
vrijdag 7 februari 2020 om 16:35
Duinpieper schreef: ↑07-02-2020 16:24Maak je alles zelf? Jaloers! Ik heb de oude naaimachine gekregen van mijn schoonmoeder maar heb nog niet de moed gevonden om ermee aan de slag te gaan.
Ik kan het echt aanraden, het is veel makkelijker dan het lijkt. Het lastigst vond ik het uitpluizen van het vakjargon in de werkbeschrijving (met ‘paspels’ en ‘beleg’ enzo

vrijdag 7 februari 2020 om 16:41
Petit Louie valt wel enorm klein vind ik en ik vind de kwaliteit om te janken, dus ik koop het niet meer.Duinpieper schreef: ↑07-02-2020 16:30Nu nog babymaatjes inderdaad maar Duns heeft ook grotere maten. Petit Louie vind ik trouwens ook leuk voor meisjes. Maar dat past pas vanaf ongeveer een jaar.
Ik hou van veel kleur, dochter (4) gelukkig ook! Favoriete merken zijn Br@nd, Billy&Lilly, 4FunkyFlavours, Ninie, Molo, sommige dingen van Mim-Pi. En een heel leuk NL merk vind ik Lovestation22. Sowieso vind ik veel Nederlandse merken leuk. Ik koop nagenoeg alle merkkleding op tweedehands beurzen (of in grote sales) en ik verkoop ook nog wel eens wat. Zo blijft het betaalbaar

vrijdag 7 februari 2020 om 16:49
Mijn kinderen zijn 10 en 12, ik ben vooral heel gek op de Zara, daarna komt de Mango, Name-it, Hema, Levi's en sommige dingen van Vingino. H&M heeft er leuke dingen bij, maar ook dingen die ik helemaal niks vind, dat is een beetje wisselend.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

vrijdag 7 februari 2020 om 16:52

vrijdag 7 februari 2020 om 16:53
Ik bedoelde dat ik mijn kinderen toen in andere merken hees dan ze nu nog aan willen (of dat ze leuk staat).Duinpieper schreef: ↑07-02-2020 16:30Nu nog babymaatjes inderdaad maar Duns heeft ook grotere maten. Petit Louie vind ik trouwens ook leuk voor meisjes. Maar dat past pas vanaf ongeveer een jaar.
Maar het slechte nieuws voor mijn bankrekening is dat ik net ook leuke jurkjes en rokjes voor mijn dochter van Maxomorra tegen kwam, dus toch bedankt voor de inspiratie

vrijdag 7 februari 2020 om 16:57
De basis was hier wel gewoon altijd Hema, Zeeman, Wibra of zoiets. Ik kocht per maat maar een paar items, áls ze iets leuks hadden tenminste. (Vooral in de uitverkoop)
Of ik kreeg het en gaf het daarna weer door.

vrijdag 7 februari 2020 om 17:03
Het waren (en zijn) niet de enige merken in de kast. Maar wel mijn favorieten. Ik koop ze trouwens bijna alleen in de sale of tweedehands. De kwaliteit is zo dat het allemaal heel mooi blijft, dus ik verkoop het nadat zoon eruit is gegroeid ook weer door.
Zoon is ook smalletjes en heeft lange armen en benen, dat gaat niet echt goed samen met goedkopere merken heb ik gemerkt.

vrijdag 7 februari 2020 om 17:05
Ik heb voor groeiende kinderen eerlijk gezegd niet veel geld over. Dus meestal hijs ik ze hier in kleding van Next en H&M en HEMA. Ze komen heel leuk voor de dag. Vooral Next heeft vaak snoezige kleren.
Zara vond ik de mini-collectie heel leuk van, maar daar passen de meisjes niet meer in helaas.
Ja, er is één kledingmerk dat ik heel mooi vind, maar ik kom niet op de naam nu.
Het is een duur merk dus ik kijk er ook maar niet te vaak naar. EDIT: Rylee + Cru
Zara vond ik de mini-collectie heel leuk van, maar daar passen de meisjes niet meer in helaas.

Ja, er is één kledingmerk dat ik heel mooi vind, maar ik kom niet op de naam nu.

vrijdag 7 februari 2020 om 17:22
Ik verkoop het niet door, ik geef het altijd weg. Als iets een keer eerder stuk gaat, of verwassen raakt, of er zit een vlek in die er niet meer uit gaat dan is het jammer maar helaas, dan is het een item minder in de doorgeefzak.
Don't waste your time on jealousy,
vrijdag 7 februari 2020 om 17:35
Hier de puber-dames voornamelijk henm, Zara, primark, merkkleding geven ze niks om. Schoenen wel altijd een goed paar, erbij een paar vans, sportkleding van only en adidas, sportschoenen ook adidas.
Twee meiden, 10 en 12 slagen bij we fashion, henm, primark, coolcat, name it. Soms iets van vingino, mimpi, likeflo als het afgeprijsd is.
Jongetje van 5 c&a, fijne spijkerbroeken verkopen ze daar. Voor hem slaag ik juist niet bij de winkels waar ik kom met de meiden.
Sweaters meestal van henm maar driftig op zoek naar een ander merk, je ziet het teveel op school...
Twee meiden, 10 en 12 slagen bij we fashion, henm, primark, coolcat, name it. Soms iets van vingino, mimpi, likeflo als het afgeprijsd is.
Jongetje van 5 c&a, fijne spijkerbroeken verkopen ze daar. Voor hem slaag ik juist niet bij de winkels waar ik kom met de meiden.
Sweaters meestal van henm maar driftig op zoek naar een ander merk, je ziet het teveel op school...