Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Je probeert me een hart onder de riem te steken Cateau, dat vind ik juist heel lief. Je hebt ook niets verkeerds gezegd dus zwijgen is helemaal niet nodig.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Voor die moeder in de bieb die mijn peuter zijn laarsjes niet gelijk terug wilde geven: krijg de tering (6)

Die laarsjes zijn zijn alles. Hij kan er meer door modder rauzen, in plassen springen, afstanden door de duinen afleggen en bij thuiskomst zijn zijn kleine voetjes nog net zo warm. Dat mag allemaal op die laarsjes. En dat jouw peuter ze even aantrok in de bieb, kan gebeuren. Dat mijn peuter ze netjes terug vroeg, eerst aan je kind en daarna aan jou, vond ik knap. En dat jij dan in zijn met dikke tranen opwellende gezichtje zegt, dat haar peuter ze nog wel even wat langer aan mocht: krijg. de. tering. stoephoer. Zal ik jouw middel van vrijheid eens afpakken zonder te weten wanneer je het terug krijgt? Je fiets of je auto?

En toen mocht ik mijn peuter die er niks van snapte WANT VAN JE ACTIE IS NIKS TE SNAPPEN WANT HET ZIJN JOUW LAARSJES NIET, troosten. En nu uren later snapt hij nog steeds niet waarom iemand zo gek deed. Mijn stoere, beleefde en aardige peuter is gekwetst.

Wat ik wel hard hardop zei: leuk voor je dat je zo raar wil doen maar je geeft nu die laarsjes terug. :wtf: Toen keken de overige ouders niet mijn peuter meer raar aan maar jou, de veroorzaakster van dit alles.
Tjonge, nu weer een kotsende hond in de auto, en zij is niet eens van mij!
Thuis heb ik nog 2 katten die met regelmaat overgeven, liefst op mijn kleed en nooit op het laminaat.. >:-(
Anijsje0123 schreef:
06-02-2020 23:10
Misschien is het niet persoonlijk maar reist ze gewoon liever alleen.
Ik baal ook altijd als er iemand met me mee fietst of treint, ik geniet er veel meer van om dat alleen te doen
Als je wel samen heen reist (haar voorstel) lijkt het me niet dat ze alleen is terug gegaan omdat ze niet samen wilde. Had mij namelijk in de ochtend een rit naar het werk gescheeld, want vanuit mijn huis is het sneller dan vanuit werk.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
kerst schreef:
07-02-2020 16:54
Tjonge, nu weer een kotsende hond in de auto, en zij is niet eens van mij!
Thuis heb ik nog 2 katten die met regelmaat overgeven, liefst op mijn kleed en nooit op het laminaat.. >:-(
echt he! Hier de kat zelfs een keer speciaal naar het kleed zien gaan lopen om te kotsen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
BeaTea schreef:
07-02-2020 16:26
Voor die moeder in de bieb die mijn peuter zijn laarsjes niet gelijk terug wilde geven: krijg de tering (6)

Die laarsjes zijn zijn alles. Hij kan er meer door modder rauzen, in plassen springen, afstanden door de duinen afleggen en bij thuiskomst zijn zijn kleine voetjes nog net zo warm. Dat mag allemaal op die laarsjes. En dat jouw peuter ze even aantrok in de bieb, kan gebeuren. Dat mijn peuter ze netjes terug vroeg, eerst aan je kind en daarna aan jou, vond ik knap. En dat jij dan in zijn met dikke tranen opwellende gezichtje zegt, dat haar peuter ze nog wel even wat langer aan mocht: krijg. de. tering. stoephoer. Zal ik jouw middel van vrijheid eens afpakken zonder te weten wanneer je het terug krijgt? Je fiets of je auto?

En toen mocht ik mijn peuter die er niks van snapte WANT VAN JE ACTIE IS NIKS TE SNAPPEN WANT HET ZIJN JOUW LAARSJES NIET, troosten. En nu uren later snapt hij nog steeds niet waarom iemand zo gek deed. Mijn stoere, beleefde en aardige peuter is gekwetst.

Wat ik wel hard hardop zei: leuk voor je dat je zo raar wil doen maar je geeft nu die laarsjes terug. :wtf: Toen keken de overige ouders niet mijn peuter meer raar aan maar jou, de veroorzaakster van dit alles.
Ah gossie, arme peuter. Wat een idioot mens.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik haat jullie! Uit het diepste van mijn hart!
Jullie hebben alles kapot gemaakt met leugens!
De enige reden dat iedereen dat gelooft is omdat wij de eer aan onszelf houden en geen behoefte hebben om de vuile was buiten te hangen.
Nu moet ik denken aan : al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.

Maar weet je? Het doet er niet meer toe. Wij gaan een mooie toekomst tegemoet, ver hier vandaan!
BeaTea schreef:

Bizar!
Ik herken het wel, maar dan ouders van heel kleine kindjes die dan ongevraagd dingen 'lenen'. Vind ik ook zo bizar, er met een grote smile bijstaan als peuter of dreumes iets uit handen kind rukt en dan iets zeggen als: ja samen delen.
Neem je eigen zooi mee of leer je kind dat niet alles van hem of haar is.
BeaTea schreef:

Wat een gek zeg. Zelfde types die op krijsende kinderen afkomen omdat hun ‘allesje’ een fiets of stepje ‘leent’ door jouw kind eraf te beuken en vervolgens op jouw brullende kind gaan inpraten met ‘samen spelen samen delen’ of ‘hij wil alleen maar even met jou samenspelen’. Ik ben eens uitgevlogen naar zo’n type met de woorden: “Joh, wacht ik toch gezellig jouw vent op, trek ‘m uit zijn Audi en ga daar even blokjes mee rijden... samen spelen samen delen toch?”. Meestal hield ik het beperkt tot een “Ik weet niet wat uw idee is van samen spelen maar in mijn boekje valt dit gewoon onder kind aanleren wat mijn en dijn is, netjes vragen en andere normale omgangsvormen”.
V1k1ng schreef:
07-02-2020 18:38
Als je wel samen heen reist (haar voorstel) lijkt het me niet dat ze alleen is terug gegaan omdat ze niet samen wilde. Had mij namelijk in de ochtend een rit naar het werk gescheeld, want vanuit mijn huis is het sneller dan vanuit werk.
Das inderdaad vreemd ja
Ik heb het decanaat van mijn oude school gemaild omdat ik dolgraag wil studeren maar dat echt niet fulltime kan en ik toentertijd tegen allemaal muren aanliep en ik zo erg hoop dat er in de afgelopen jaren het e.e.a. is veranderd. Eigenlijk vind ik het al totaal belachelijk dat er toentertijd geen opties waren zoals een aangepast studierooster. Ik móest mijn propedeuse in een jaar halen, daar viel geen mouw aan te passen, en daardoor ben ik toen helemaal uitgevallen.
Nr 3 in 1 week. Blij ei.
Madrid87 schreef:
06-02-2020 12:49
Nah, die heb ik alweer 2 maanden niet gesproken. Werd toch niks. Slechte seks is een afknapper voor mij. Verder vond ik hem toch niet echt boeiend. Dus dat is een beetje doodgebloed. Helemaal prima. Liever alleen dan met iemand waar ik niets aan vind. :P

Aah haha
VGM1980 schreef:
07-02-2020 18:41
echt he! Hier de kat zelfs een keer speciaal naar het kleed zien gaan lopen om te kotsen.

:O
Zou het? Zou ik mijn afvoerprobleempje nu echt opgelost hebben?

*fingers crossed*
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Houd je k*tkinderen bij je, in plaats van ze als een stel ongeleide projectielen door de action te laten rennen!
Toppunt was dat deze knaapjes een oudere mevrouw onderste boven liepen en geen ouder in velden of wegen te bekennen! Heb mevrouw helpen opstaan en wilde beide ventjes bij hun oortjes pakken, waren ze opeens verdwenen......
Ik voel me een vreselijke aansteller. Ik ben bang om morgen alleen thuis te zijn tijdens de voorspelde storm. 2 jaar geleden tijdens een storm is mijn huis flink beschadigd. Ik was thuis op dat moment en dat heeft er flink ingehakt.
Ik weet het, het is gewoon de loop der dingen. 20 jarige meisjes blijven niet eeuwig bij hun jeugdliefde, zeker niet als ze gaan studeren. En je bent een leuke, lieve meid. Echt waar.

Maar ik zie aan alles dat er een ander in je leven is en dat je het hart van mijn lieve, zorgzame, prachtige kind gaat breken. En daarom vind ik je nu even een kutkind.
Leuk man, vrienden die alweer geen tijd/zin hebben om vanavond een bakkie/spelletje/weet ik het wat te doen. 😝
Spark88 schreef:
08-02-2020 15:37
Ik voel me een vreselijke aansteller. Ik ben bang om morgen alleen thuis te zijn tijdens de voorspelde storm. 2 jaar geleden tijdens een storm is mijn huis flink beschadigd. Ik was thuis op dat moment en dat heeft er flink ingehakt.
Dat begrijp ik goed.
Ik ben er ook niet helemaal gerust op.
Helaas kunnen we niks aan de storm veranderen, alleen aan onze gedachten erover.
Morgen weer zo'n dag dat je niks kan vanwege die klotestorm.
Waarom is het in Nederland niet gewoon altijd 19 graden ?

Dan weer mist, dan weer storm, dan weer ijzel en dan weer stikheet!
kerst schreef:
08-02-2020 18:38
Morgen weer zo'n dag dat je niks kan vanwege die klotestorm.
Waarom is het in Nederland niet gewoon altijd 19 graden ?

Dan weer mist, dan weer storm, dan weer ijzel en dan weer stikheet!

Hahahaha ik hou d'r wel van. Niet van harde storm hoor, maar de verschillende seizoenen en weerstypen wel. Ik zou niet graag elke dag mooi weer hebben. Na de zomer ben ik het ook altijd beu.
Over 6 weken is het lente mensen, dan gaan we weer de warme seizoenen tegemoet.

Jammer dat de winter niet echt doorzet, dat had ik wel mee willen maken.
Cateautje schreef:
08-02-2020 19:01
Over 6 weken is het lente mensen, dan gaan we weer de warme seizoenen tegemoet.

Jammer dat de winter niet echt doorzet, dat had ik wel mee willen maken.
Ik heb liever winter,dan die stomme storm.
Ik haat verplicht thuiszitten.
De winter hoeft voor mij niet door te zetten. Ik hoop op een zomer met weer 40 graden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven