Storm, katten binnen houden?

08-02-2020 16:44 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik weet dat ik overdreven bezorgd ben wbt mijn katten, daarom hoor ik graag jullie mening..

Ik twijfel of ik morgen de katten binnen moet houden ivm de verwachte storm, en het kattenluikje dicht moet doen. Wat doen jullie?
De mijne mag gewoon naar buiten. (Klein en dun) Maar ik denk dat ze niet eens wil als het regent.
Ik zou ze binnen houden, tenzij ze persee naar buiten willen.
Binnenhouden. Fijn voor de buren ook, eindelijk een dagje zonder kattendrollen en andere troep in hun tuin.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Uiteraard binnen houden.
Ik ben ook overdreven bezorgd om mijn katten. Die mogen dus nooit naar buiten.Behalve in de omheinde en afgesloten tuin. :D

Ik maak me bezorgder om gif, auto's en valse mensen die schieten of gebakken spons neerleggen dan om een storm.
pejeka schreef:
08-02-2020 18:40
Binnenhouden. Fijn voor de buren ook, eindelijk een dagje zonder kattendrollen en andere troep in hun tuin.
Die waaien vanzelf wel hun tuin in
Altijd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
1 van mijn katten vindt storm geweldig, ze weegt net 2 kilo maar kan gelukkig niet wegwaaien want ze kunnen alleen een ren in :p Ik heb jaren geleden eens het hele huis omgekeerd, op zoek naar haar. Het was zo'n slecht weer dat ik er niet aan dacht om buiten te kijken, het was sowieso donker, maar ja, ze zat toch echt buiten, de gekke muts.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Hoe gaat het met jullie slopers?

Mijn mini zit zoals verwacht buiten, de andere is van het type schijterd zat zojuist beetje ineen op bed. Heb haar op de vensterbank gezet.. dan is ze opeens niet meer bang en zijn al doe langs vliegende blaadjes reuze interessant.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Mijn 2 tijgers zijn vanochtend even buiten geweest, maar wel dichtbij huis gebleven. 1 kat vindt het leuk om achter vliegende blaadjes aan te rennen :D
Nu staat het luikje nog open maar beide hebben geen interesse meer en liggen lekker binnen te dutten. Ze weten denk ik zelf goed genoeg dat nu buiten zijn geen slim idee is (of ze vinden het zelf gewoon niet fijn om nu weg te waaien).
Die van mij waren een paar seconden buiten en vonden het toen wel weer genoeg geweest :rofl:

Dus ja, ik zou ze gewoon lekker laten gaan, ze waaien niet weg.
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven