Storm, katten binnen houden?
zaterdag 8 februari 2020 om 19:12
1 van mijn katten vindt storm geweldig, ze weegt net 2 kilo maar kan gelukkig niet wegwaaien want ze kunnen alleen een ren in :p Ik heb jaren geleden eens het hele huis omgekeerd, op zoek naar haar. Het was zo'n slecht weer dat ik er niet aan dacht om buiten te kijken, het was sowieso donker, maar ja, ze zat toch echt buiten, de gekke muts.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
zondag 9 februari 2020 om 12:24
Hoe gaat het met jullie slopers?
Mijn mini zit zoals verwacht buiten, de andere is van het type schijterd zat zojuist beetje ineen op bed. Heb haar op de vensterbank gezet.. dan is ze opeens niet meer bang en zijn al doe langs vliegende blaadjes reuze interessant.
Mijn mini zit zoals verwacht buiten, de andere is van het type schijterd zat zojuist beetje ineen op bed. Heb haar op de vensterbank gezet.. dan is ze opeens niet meer bang en zijn al doe langs vliegende blaadjes reuze interessant.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
zondag 9 februari 2020 om 12:28
Mijn 2 tijgers zijn vanochtend even buiten geweest, maar wel dichtbij huis gebleven. 1 kat vindt het leuk om achter vliegende blaadjes aan te rennen
Nu staat het luikje nog open maar beide hebben geen interesse meer en liggen lekker binnen te dutten. Ze weten denk ik zelf goed genoeg dat nu buiten zijn geen slim idee is (of ze vinden het zelf gewoon niet fijn om nu weg te waaien).
Nu staat het luikje nog open maar beide hebben geen interesse meer en liggen lekker binnen te dutten. Ze weten denk ik zelf goed genoeg dat nu buiten zijn geen slim idee is (of ze vinden het zelf gewoon niet fijn om nu weg te waaien).