Storm, katten binnen houden?
zaterdag 8 februari 2020 om 16:49
Ik nodig je van harte uit om mijn tijgers dat duidelijk te maken.
Ze hebben een héél huis met 3 verdiepingen ter hunner beschikking, maar ze willen toch écht af en toe ook een poot buiten zetten.
zaterdag 8 februari 2020 om 16:52
Met oud op nieuw houd ik ze altijd binnen en dat gaat prima. Maar ik twijfel of ik nu niet overdreven reageer, vandaar mijn vraag.
zaterdag 8 februari 2020 om 16:55
anoniempje19877 schreef: ↑08-02-2020 16:52Met oud op nieuw houd ik ze altijd binnen en dat gaat prima. Maar ik twijfel of ik nu niet overdreven reageer, vandaar mijn vraag.
Doen wat jou goed lijkt.
zaterdag 8 februari 2020 om 17:16
Mijn kat vind regen en wind vreselijk, dus ik vermoed dat ze morgen binnen wil blijven. Ik laat haar morgenochtend waarschijnlijk nog wel even naar buiten als ze wil (dan is ze meestal snel weer terug), maar daarna niet meer. Ik zou het heel zielig vinden als ze ergens zit en niet meer naar huis durft.
zaterdag 8 februari 2020 om 17:17
Dieren, dus ook katten, reageren altijd op weersveranderingen. En ze gaan echt wel schuilen wanneer het heel hard waait.
Ons kattenluik blijft gewoon open, al betwijfel ik het of dat ze graag naar buiten gaan wanneer het heel erg stormt, waait en regent. Dan zitten ze liever binnen
Ons kattenluik blijft gewoon open, al betwijfel ik het of dat ze graag naar buiten gaan wanneer het heel erg stormt, waait en regent. Dan zitten ze liever binnen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zaterdag 8 februari 2020 om 17:30
Wauw. Een gezellige dikkie dik.PoesinBoots schreef: ↑08-02-2020 16:48Die van mij wegen ruim 5 en de andere ruim 8 kilo. Mogen gewoon naar buiten als ze willen.
(afgesloten achtertuin en overkapping waar ze droog kunnen zitten.)
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
zaterdag 8 februari 2020 om 17:56