Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
08-02-2020 19:06
De winter hoeft voor mij niet door te zetten. Ik hoop op een zomer met weer 40 graden.
Ga jij voor mij in de snikhete horecakeuken staan dan?
vrijenblij20220 schreef:
De winter hoeft voor mij niet door te zetten. Ik hoop op een zomer met weer 40 graden.

Neeeeeeejjjj geen 40 graden o_o
kerst schreef:
08-02-2020 19:07
Ga jij voor mij in de snikhete horecakeuken staan dan?
Nee, dan lig ik in mijn tuin met zwembad.
Jeetje wat haat ik mijn hoofd soms... Enorme paniek, rusteloos en bijna janken, en echt om dingen die nergens op slaan... Waarom vind ik alles, maar dan ook alles, zo beangstigend..? Ook dingen die 'leuk' zouden moeten zijn?
Superstress vandaag en het liefst zou ik roepen dat de beste vriend van mijn beste vriend een pretentieuze brallebal is, maar daar ben ik te netjes voor.
vrijenblij20220 schreef:
Pffff alsjeblieft niet zeg! Ik ben met die hitte al mijn energie kwijt en word er zoooo chagrijnig van :-[
AccioAvocado schreef:
08-02-2020 19:34
Jeetje wat haat ik mijn hoofd soms... Enorme paniek, rusteloos en bijna janken, en echt om dingen die nergens op slaan... Waarom vind ik alles, maar dan ook alles, zo beangstigend..? Ook dingen die 'leuk' zouden moeten zijn?
:hug:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik sta eigenlijk versteld van de domheid van veel mensen.

Ja ook forummers.
Als je al langer dan een halfjaar op zaterdag vrij bent, en je moet nu ineens werken, ZEG DAT DAN!!
Ja het klopt dat het wel in de planning (jou planning!!) staat, ergens in onze mailbox. Maar kom op zeg, je had het op z’n minst nog even kunnen helpen herinneren oid.
Nu kan ik de plannen dus weer omgooien omdat jij niet duidelijk communiceert en ik daardoor geen oppas heb. (O nee, ouders passen niet op hun eigen kind).
Hoezo bombardeer je kind als je beste vriendinnetje/vriendje ... :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Zijn er echt mensen die Tijl Beckand grappig vinden?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
08-02-2020 22:44
Zijn er echt mensen die Tijl Beckand grappig vinden?
Ja

Tijl vindt Tijl grappig
Anijsje0123 schreef:
08-02-2020 23:12
Ja

Tijl vindt Tijl grappig

:HA:
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Anijsje0123 schreef:
08-02-2020 23:12
Ja

Tijl vindt Tijl grappig
:rofl:

Hij is echt die jongen die verstandelijk heeft bedacht nav een Amerikaanse film dat hij de class clown is. En dat maar stug volhoudt.
Hoe kan ik nu, met dit weer en nog steeds snotverkouden, wakker worden met ineens heel veel zin om te gaan duiken? Geen goed idee :biggrin:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
En jij bent serieus oud geworden in het afgelopen jaar...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Rouge__ schreef:
08-02-2020 21:46
Hoezo bombardeer je kind als je beste vriendinnetje/vriendje ... :-?
Tragisch... nav dat ene topic zeker. I love mijn moeder, maar ze zeker niet mijn beste vriendin. Dat zou enkel maar onze huidige fijne relatie ingewikkeld maken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dit hadden we niet verwacht. Het is gewoon niet bij te benen hoe snel het gaat.
Blij verrast.
Libra86 schreef:
08-02-2020 20:25
Pffff alsjeblieft niet zeg! Ik ben met die hitte al mijn energie kwijt en word er zoooo chagrijnig van :-[
Nou inderdaad. Ik hoop op een milde zomer met dagelijks 20-25 graden en meer niet. En koele nachten onder de 20 graden.
Oke, een dagje 28 graden mag ook nog wel maar meer liever niet. Ik werk ook in keukens waar het niet te harden is in de zomer. Airco ho maar.
Dat wordt dus van 11.00 tot 14.30 uur wachten tot de Delta monteur komt..
Ik kan weleens schelden, mopperen en mijn geduld verliezen, maar mijn loyaliteit staat strak in één richting en er is geen macht of kracht die daar verandering in kan brengen. ZO!!!
In de categorie ‘dommer dan dom’: met een bladblazer al twee uur (!!!) staan vechten tegen de wind over een paar bladeren. Wel mooi om te zien, iedereen die voorbijkomt kijkt elkaar aan met een blik van verstandhouding (“Gast, WTF?!”)
Madrid87 schreef:
10-02-2020 08:40
Nou inderdaad. Ik hoop op een milde zomer met dagelijks 20-25 graden en meer niet. En koele nachten onder de 20 graden.
Oke, een dagje 28 graden mag ook nog wel maar meer liever niet. Ik werk ook in keukens waar het niet te harden is in de zomer. Airco ho maar.
Ja, dit klinkt perfect!
Ik heb zooo geen zin om met jou te werken morgen. Vandaag was het weer ikke ikke ikke. Je hebt keuzes gemaakt in je leven die niemand begrijpt, je hebt heel veel mensen gekwetst, vooral je naasten en nu vind je het raar dat mensen daar een oordeel over hebben.
Echt, egocentrische trut, gelukkig zie ik je na morgen weer een poosje niet.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Ik heb besloten dat ik bepaalde dingen wel hardop ga zeggen. Ik wil mezelf in de spiegel aan kunnen blijven kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven