December 2009?

vrijdag 17 april 2009 om 13:26
Ja da's waar.
Ik zit zelf nog wel eens op www.babybytes.nl, kan je ook een beetje alle vorderingen in je buik volgen.
Ben vandaag naar de huisarts geweest, was een beetje een anticlimax.
Moet deze week even contact opnemen met een verloskundige, die kan me wat meer vertellen hoop ik
Ik zit zelf nog wel eens op www.babybytes.nl, kan je ook een beetje alle vorderingen in je buik volgen.
Ben vandaag naar de huisarts geweest, was een beetje een anticlimax.
Moet deze week even contact opnemen met een verloskundige, die kan me wat meer vertellen hoop ik

vrijdag 17 april 2009 om 13:36
Babybites ken ik wel, zelf vond ik de uitleg op www.wijjongeouders leuker.
Hoezo ging je naar de huisarts? (Om te vertellen dat je zwanger bent?) Huisartsen verwijzen inderdaad direct door naar een vk.
Is het je eerste?
Bij mij de tweede.
Hoezo ging je naar de huisarts? (Om te vertellen dat je zwanger bent?) Huisartsen verwijzen inderdaad direct door naar een vk.
Is het je eerste?
Bij mij de tweede.
vrijdag 17 april 2009 om 13:36
Gelukkig, ben ik dus niet de enige. Had er al niet al te veel van verwacht, maar het bleef een beetje bij bloeddruk opnemen, dat was het wel zo'n beetje.
Ik vroeg aan haar wat ik nu voor stappen moest ondernemen, kwam ook niet heel veel duidelijks uit, dus bel van de week wel even met een verloskundigenpraktijk
Ik vroeg aan haar wat ik nu voor stappen moest ondernemen, kwam ook niet heel veel duidelijks uit, dus bel van de week wel even met een verloskundigenpraktijk

vrijdag 17 april 2009 om 13:38

vrijdag 17 april 2009 om 13:40
Ik ging eigenlijk ook niet om te vertellen dat ik zwanger was hoor, ik wilde mijn urine laten checken op blaasontsteking. En dan moet je het wel melden ivm bepaalde antibiotica die teratogeen zijn. Maar ik was gezond.
Hij maakte er trouwens wel een leuk grapje van, hij zei namelijk (nadat hij gemeld had dat ik de derde van die dag was) dat het wel een vruchtbare dag was.
Oeh box en babyfoon zijn geleverd, ik ga spullen bekijken!
Hij maakte er trouwens wel een leuk grapje van, hij zei namelijk (nadat hij gemeld had dat ik de derde van die dag was) dat het wel een vruchtbare dag was.
Oeh box en babyfoon zijn geleverd, ik ga spullen bekijken!