Storm Ciara
donderdag 6 februari 2020 om 14:01
https://www.ad.nl/binnenland/de-storm-k ... ~aadf4299/
Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
anoniem_394873 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:30
0.66% gewijzigd
zondag 9 februari 2020 om 22:05
-Bladora- schreef: ↑09-02-2020 21:59Ja, ik heb een zak erwtjes uit de vriezer gepakt. Ik heb een redelijk representatieve functie en het is pas m’n 4e dag morgen. Ik kan me het niet permitteren om er als quasimodo bij te lopen Haha. Maar nu al een dikke buil op m’n voorhoofd en opgezwollen neus, dus vrees het ergste....
Het begint hier nu toch weer te stormen en te regenen, ben benieuwd! Ik slaap er heerlijk op dus zolang ik binnen zit vind ik het niet erg.
Oooowww dat wil je igg echt niet...echt balen van dat raam.
Nou ja jammer dan hoor... dan leg je als mensen gaan vragen maar uit dat je met de storm een ongelukje gehad hebt...
Of je doet zo'n scream masker op, kan ook natuurlijk...
Ik lig overigens al in mijn warme mandje dus kom dat Indische vlees maar brengen...
Nog steeds rustig hier... lijkt echt over...
Jammer, ik vond het wel wat hebben...
zondag 9 februari 2020 om 22:19
Ja ik ook. En nog wel eerst naar 2 andere locaties ipv naar de gewone.herfstappeltaart schreef: ↑09-02-2020 22:15Ik hoop dat het morgenochtend rustiger is. Moet op 't fietsje naar werk..
zondag 9 februari 2020 om 22:26
Phoebemeaculpa schreef: ↑09-02-2020 22:24Het regent en waait toch weer hier...
Kwebbeltje ik durf eigenlijk ook niet te gaan slapen, je weet tenslotte nooit maar ik ben absoluut geen avondmens en heb wel zin erin...
Ik ga dadelijk toch maar naar bed. Ben ook best moe en heb afgelopen nacht ook niet fantastisch geslapen.
Het gekke is, als het alleen regent vind ik het heerlijk om te gaan slapen, maar als het hard waait.. Nee. Ik ben ook altijd wat onrustig als het hard waait.
zondag 9 februari 2020 om 22:29
zondag 9 februari 2020 om 22:31
Ik ook op een of andere manier... ik kijk te veel tv denk ik...Kwebbeltje91 schreef: ↑09-02-2020 22:26Ik ga dadelijk toch maar naar bed. Ben ook best moe en heb afgelopen nacht ook niet fantastisch geslapen.
Het gekke is, als het alleen regent vind ik het heerlijk om te gaan slapen, maar als het hard waait.. Nee. Ik ben ook altijd wat onrustig als het hard waait.
Ik lig al, en nu is het echt rustig, volgens teletekst is Ciara aan het uitrazen dus ik vind het wel best hoor....
Bedankt allen voor de gezelligheid
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 22:40
6.97% gewijzigd
zondag 9 februari 2020 om 22:33
Morgen is er geen storm toch?Belladonna- schreef: ↑09-02-2020 22:31Zouden jullie morgen de weg op gaan? En dan niet voor een flauw stukje maar een flinke ruk (denk aan 6 uur rijden)
Ik niet maar ik rij sowieso geen 6 uur.
zondag 9 februari 2020 om 22:33
Haha ja, het was ook erg pijnlijk! Een confrontatie met een raam dat met volle kracht/wind naar binnen geblazen wordt is echt niet leuk.
Ik heb nu ook lekkage
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 9 februari 2020 om 22:37
Oh nee, dat is echt niet leuk-Bladora- schreef: ↑09-02-2020 22:33Haha ja, het was ook erg pijnlijk! Een confrontatie met een raam dat met volle kracht/wind naar binnen geblazen wordt is echt niet leuk.
Ik heb nu ook lekkageboven m’n bed! Ik woon op de bovenste verdieping van een oud huis. Gezellig een afwasbak naast m’n hoofdkussen gezet. Het voelt nu wel alsof ik en m’n huisje elk moment kunnen wegvliegen.
zondag 9 februari 2020 om 22:43
Ja. Vandaag was het ook prima op de weg.Belladonna- schreef: ↑09-02-2020 22:31Zouden jullie morgen de weg op gaan? En dan niet voor een flauw stukje maar een flinke ruk (denk aan 6 uur rijden)
#doeslief
zondag 9 februari 2020 om 22:47
Volgens buienradar is het ergste al geweest.
https://www.buienradar.nl/
In Engeland viel hier en daar de elektriciteit uit. Ook fijn in een donker huis met stormend onweer zitten..
https://www.buienradar.nl/
In Engeland viel hier en daar de elektriciteit uit. Ook fijn in een donker huis met stormend onweer zitten..
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
Mijn slaapkamer ligt op het noorden. Met een beetje mazzel hoor ik daar nauwelijks iets.Kwebbeltje91 schreef: ↑09-02-2020 22:13Zo knap dat jullie rustig kunnen slapen met dit weer.
Ik dus echt niet. Nu ben ik morgen vrij dus dat scheelt.. Hopelijk gaat het nu wat meer liggen want het spookt nog steeds.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Daar is toch helemaal geen antwoord op mogelijk.Groezeltje schreef: ↑09-02-2020 22:45Hoop dat t morgen idd te doen is met rijden..wat is eigenlijk veiliger, snelweg of binnendoorweg met harde wind?
Om meerdere redenen.