Storm Ciara

06-02-2020 14:01 1338 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/binnenland/de-storm-k ... ~aadf4299/

Gaan we weer.
Er zijn weinig weersomstandigheden waar ik meer bang voor ben dan voor harde wind. Ik moet alle dagen de weg op in verband met werk en ik heb een kleine auto. En stuiter over de weg. Ik vind wind naar.
anoniem_394873 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:30
0.66% gewijzigd
Het spookt hier flink. Ben best wel wat gewend maar vind dit toch eng.
Hier gaat het ook hard nog, hoor.
-Bladora- schreef:
09-02-2020 21:59
Ja, ik heb een zak erwtjes uit de vriezer gepakt 😂. Ik heb een redelijk representatieve functie en het is pas m’n 4e dag morgen. Ik kan me het niet permitteren om er als quasimodo bij te lopen Haha. Maar nu al een dikke buil op m’n voorhoofd en opgezwollen neus, dus vrees het ergste....

Het begint hier nu toch weer te stormen en te regenen, ben benieuwd! Ik slaap er heerlijk op dus zolang ik binnen zit vind ik het niet erg :).

Oooowww dat wil je igg echt niet...echt balen van dat raam.
Nou ja jammer dan hoor... dan leg je als mensen gaan vragen maar uit dat je met de storm een ongelukje gehad hebt...
Of je doet zo'n scream masker op, kan ook natuurlijk... ;-D

Ik lig overigens al in mijn warme mandje dus kom dat Indische vlees maar brengen... :biggrin: :proud:
Nog steeds rustig hier... lijkt echt over...
Jammer, ik vond het wel wat hebben...
Hier, Den Bosch omgeving, regent het sinds een half uurtje. De brandweer was net weg toen het begon te plenzen. Hebben hier op straat een omgewaaide boom klein gezaagd. Bijna recht voor de deur. Maar al met al valt het me redelijk mee.
Ai Bladora, dat klinkt pijnlijk!
Zo knap dat jullie rustig kunnen slapen met dit weer.
Ik dus echt niet. Nu ben ik morgen vrij dus dat scheelt.. Hopelijk gaat het nu wat meer liggen want het spookt nog steeds.
Ik hoop dat het morgenochtend rustiger is. Moet op 't fietsje naar werk..
herfstappeltaart schreef:
09-02-2020 22:15
Ik hoop dat het morgenochtend rustiger is. Moet op 't fietsje naar werk..
Ja ik ook. En nog wel eerst naar 2 andere locaties ipv naar de gewone.
Het regent en waait toch weer hier...
Kwebbeltje ik durf eigenlijk ook niet te gaan slapen, je weet tenslotte nooit maar ik ben absoluut geen avondmens en heb wel zin erin...
En nu van Z naar T, gaat allemaal prima. Wel aardig wat langer over gedaan maar toch goed gelukt!!

Dus zoals men in het oosten des lands placht te zeggen.... vake be'j te bange
Phoebemeaculpa schreef:
09-02-2020 22:24
Het regent en waait toch weer hier...
Kwebbeltje ik durf eigenlijk ook niet te gaan slapen, je weet tenslotte nooit maar ik ben absoluut geen avondmens en heb wel zin erin...

Ik ga dadelijk toch maar naar bed. Ben ook best moe en heb afgelopen nacht ook niet fantastisch geslapen.
Het gekke is, als het alleen regent vind ik het heerlijk om te gaan slapen, maar als het hard waait.. Nee. Ik ben ook altijd wat onrustig als het hard waait.
Er gebeurt hier nog steeds vrij weinig. In totaal heb ik uiteindelijk een omgewaaid hek gezien, maar daar houdt het ook wel mee op... En dat terwijl ik zo'n 10 km van de kust af zit! "Mazzel" gehad denk ik...
broekrok schreef:
09-02-2020 22:25
En nu van Z naar T, gaat allemaal prima. Wel aardig wat langer over gedaan maar toch goed gelukt!!

Dus zoals men in het oosten des lands placht te zeggen.... vake be'j te bange
Fijn!
het is hier weer rustig trouwens.
I like being a mess. It's who I am.
Zouden jullie morgen de weg op gaan? En dan niet voor een flauw stukje maar een flinke ruk (denk aan 6 uur rijden)
Kwebbeltje91 schreef:
09-02-2020 22:26
Ik ga dadelijk toch maar naar bed. Ben ook best moe en heb afgelopen nacht ook niet fantastisch geslapen.
Het gekke is, als het alleen regent vind ik het heerlijk om te gaan slapen, maar als het hard waait.. Nee. Ik ben ook altijd wat onrustig als het hard waait.
Ik ook op een of andere manier... ik kijk te veel tv denk ik... ;-D
Ik lig al, en nu is het echt rustig, volgens teletekst is Ciara aan het uitrazen dus ik vind het wel best hoor.... :zzz:

Bedankt allen voor de gezelligheid :bigkiss:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-02-2020 22:40
6.97% gewijzigd
Belladonna- schreef:
09-02-2020 22:31
Zouden jullie morgen de weg op gaan? En dan niet voor een flauw stukje maar een flinke ruk (denk aan 6 uur rijden)
Morgen is er geen storm toch?

Ik niet maar ik rij sowieso geen 6 uur. ;-)
yette schreef:
09-02-2020 22:11
Ai Bladora, dat klinkt pijnlijk!
Haha ja, het was ook erg pijnlijk! Een confrontatie met een raam dat met volle kracht/wind naar binnen geblazen wordt is echt niet leuk.

Ik heb nu ook lekkage 😭 boven m’n bed! Ik woon op de bovenste verdieping van een oud huis. Gezellig een afwasbak naast m’n hoofdkussen gezet. Het voelt nu wel alsof ik en m’n huisje elk moment kunnen wegvliegen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Hier vond ik het wel wat. Maar heb het ook wel eens nog een tandje erger gezien afgelopen paar jaar. Tenminste bij ons dan.
-Bladora- schreef:
09-02-2020 22:33
Haha ja, het was ook erg pijnlijk! Een confrontatie met een raam dat met volle kracht/wind naar binnen geblazen wordt is echt niet leuk.

Ik heb nu ook lekkage 😭 boven m’n bed! Ik woon op de bovenste verdieping van een oud huis. Gezellig een afwasbak naast m’n hoofdkussen gezet. Het voelt nu wel alsof ik en m’n huisje elk moment kunnen wegvliegen.
Oh nee, dat is echt niet leuk :(
IBIopviva schreef:
09-02-2020 21:56
Saai is/was het hier. Jammer hoopte lekker in slaap te vallen vanavond op flinke regen en wind.
Ik ook! Heel saai hier!!

Ik wil sensatie!
#doeslief
Belladonna- schreef:
09-02-2020 22:31
Ja. Vandaag was het ook prima op de weg.
#doeslief
Hoop dat t morgen idd te doen is met rijden..wat is eigenlijk veiliger, snelweg of binnendoorweg met harde wind?
Volgens buienradar is het ergste al geweest.
https://www.buienradar.nl/

In Engeland viel hier en daar de elektriciteit uit. Ook fijn in een donker huis met stormend onweer zitten..
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Kwebbeltje91 schreef:
09-02-2020 22:13
Zo knap dat jullie rustig kunnen slapen met dit weer.
Ik dus echt niet. Nu ben ik morgen vrij dus dat scheelt.. Hopelijk gaat het nu wat meer liggen want het spookt nog steeds.
Mijn slaapkamer ligt op het noorden. Met een beetje mazzel hoor ik daar nauwelijks iets.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Groezeltje schreef:
09-02-2020 22:45
Hoop dat t morgen idd te doen is met rijden..wat is eigenlijk veiliger, snelweg of binnendoorweg met harde wind?
Daar is toch helemaal geen antwoord op mogelijk. :fortune:
Om meerdere redenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven