Zwanger worden de Do's en Don'ts!!

17-04-2009 15:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn partner en ik hebben besloten om te proberen om zwanger te worden. De foliumzuur en vitaminen zijn al gekocht en we zijn al twee weken aan het proberen (lees oefenen..joehoe!)

Nou heb ik eigenlijk vanaf een paar dagen na het vruchtbaar zijn al buikpijn en last van misselijkheid.....kan het al zo snel raak zijn...?

groetjes Stiertje
@parnell, oke ik wist dus niet dat het zich elke twee dagen verdubbelt...hmmm weer wat geleerd.

Anyway ik zal idd maar effe afwachten en testen bij een paar dagen over tijd is misschien beter.
Tips genoeg zo geloof ik. Ik las ergens onder de don'ts; ongie. Inderdaad zeg, dit vind ik zo'n domme term! Zeg dan gewoon dat je ongesteld bent geworden (of juist niet!!).

Ik vond de ovulatietesten van Clearblue heel goed, en ook heel handig.
@borodini, oke dan..bedankt voor de uitleg haha. Zoals je kunt lezen is het voor mij allemaal behoorlijk nieuw deze wereld van vruchtbare dagen, HCG enzv..
quote:stiertje761 schreef op 17 april 2009 @ 16:33:

@borodini, oke dan..bedankt voor de uitleg haha. Zoals je kunt lezen is het voor mij allemaal behoorlijk nieuw deze wereld van vruchtbare dagen, HCG enzv..En het Is ook spannend natuurlijk :-) Anyway, nogmaals succes, met alles .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dont:

In de eerste ronde om zwanger te worden, niet de dag voor je mogelijke menstruatie al gaan testen met een vroegezwangersschapstest. Stresssssssssss
Do

Neuken

Don't

Niet neuken
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Stiertje slikte je de pil hiervoor?
quote:maliboo schreef op 17 april 2009 @ 17:36:

Stiertje slikte je de pil hiervoor?En wat zou dat precies uitmaken dan, volgens jou?
Nou dan weet ze misschien nog niet hoe haar cyclus is en heeft ze misschien wel veel te vroeg getest, en is het moelijk om te zeggen wanneer je vruchtbare dagen waren.
nee ik slikte de pil niet, al twee jaar niet meer en heb een zeer regelmatige cyclus van 27 a 28 dagen. Kan dus eigenlijk makkelijk narekenen wanneer ik ongesteld zou moeten worden.

Hoe dan ook ik wil jullie bedanken voor jullie reacties en wens jullie allen een fijn weekend.

groetjes
Ben benieuwd wat je over 2 dagen gaat testen als je niet ongesteld wordt. Hou ons op de hoogte.

Fijn weekend!
quote:maliboo schreef op 17 april 2009 @ 18:01:

Nou dan weet ze misschien nog niet hoe haar cyclus is en heeft ze misschien wel veel te vroeg getest, en is het moelijk om te zeggen wanneer je vruchtbare dagen waren.Oh op die manier, helder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven