Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Luci_Morgenster schreef:
11-02-2020 23:01
Moeilijk moeilijk.

Chips.
Afbeelding
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
:HA:
:biggrin:
ikBedoelHetGoed schreef:
11-02-2020 21:13
Welk topic bedoel je?
Het geloofstopic.
Taalfouten zijn inconsequent ('de boek', zin later weer 'het boek') en pakken opvallend vaak grappig uit. Inhoud topics TO komt ergens onecht over. Leuk topicvoer, dat wel.
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 12-02-2020 11:22
15.81% gewijzigd
Ik=stam
Niet ik=stam + t

Ik loop
Hij loopt
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-02-2020 08:24
Ik=stam
Niet ik=stam + t tenzij 'jij' het onderwerp is en achter de persoonsvorm staat

Ik loop
Hij loopt
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mag ik even aanschuiven? Om na te praten over baby borden- wist ik veel dat die een aanwijzing zijn van hoe populair je bent.

Maar diezelfde to. Is dat nou een troll, een moeder met een depressie of een psychoot. Waarbij ik me zelfs afvraag of de tweeling wel echt bestaat en niet ook onderdeel van haar wanen zijn. Heb de neiging om alles wat ik ooit heb (moeten) leren over praten met psychotische mensen in de praktijk te brengen door haar te vragen concreet te worden over de tweeling.

Maar dan zeurt iedereen weer dat we haar moeten aanmoedigen. Dus. Dan maar naar napraat;)

En die t hoort hier in zeurt. Behalve als ik ervan had gemaakt; dan zeur je weer over mijn lange berichten. Dan had je wel gelijk, maar verdwijnt de t ondanks dat er je staat. Omdat de je er meteen achter staat en het onderwerp is.
In ‘dan zeurt je moeder’ moet de t dan weer wel.
Maandag27 schreef:
12-02-2020 08:49
Mag ik even aanschuiven? Om na te praten over baby borden- wist ik veel dat die een aanwijzing zijn van hoe populair je bent.

Maar diezelfde to. Is dat nou een troll, een moeder met een depressie of een psychoot. Waarbij ik me zelfs afvraag of de tweeling wel echt bestaat en niet ook onderdeel van haar wanen zijn. Heb de neiging om alles wat ik ooit heb (moeten) leren over praten met psychotische mensen in de praktijk te brengen door haar te vragen concreet te worden over de tweeling.

Maar dan zeurt iedereen weer dat we haar moeten aanmoedigen. Dus. Dan maar naar napraat;)

En die t hoort hier in zeurt. Behalve als ik ervan had gemaakt; dan zeur je weer over mijn lange berichten. Dan had je wel gelijk, maar verdwijnt de t ondanks dat er je staat. Omdat de je er meteen achter staat en het onderwerp is.
In ‘dan zeurt je moeder’ moet de t dan weer wel.

Wat ze ook is; dat inzicht waar bijna iedereen daar nu zo over jubelt, daar klopt geen reet van. Dat is er niet ineens zo.
Een logisch gesprek voeren met iemand die dusdanig psychisch in de war is, is niet echt mogelijk. Ik vermoed dat zij in dat topic nog wel een paar keer terug valt in het waanidee dat zij eigenlijk in haar verleden hoort en niet in het heden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
12-02-2020 08:52
Een logisch gesprek voeren met iemand die dusdanig psychisch in de war is, is niet echt mogelijk. Ik vermoed dat zij in dat topic nog wel een paar keer terug valt in het waanidee dat zij eigenlijk in haar verleden hoort en niet in het heden.
Gelukkig - ik denk niet onlogisch en dat ik me aan dat jubelen stoor is niet raar;). Het zou mij niet verbazen als de tweeling ook niet bestaat. Want vragen over hoe oud ze zijn, concreet maken; dat ontwijkt ze.
Maar goed. Tegen een psychotische patiënt vertellen dat zij de spookrijder is valt niet mee.
Marana schreef:
11-02-2020 23:06
Ik vind smurfen een geniaal alternatief, ik ga het voortaan ook gebruiken ipv lopen. Je kunt koffie namelijk niet lopen maar wel smurfen! Net zoals je ongeveer alles kunt smurfen!

Dana, volgens mijn AC is het smurfen, en niet smurven.

Een wijze oude man zei eens: als je niet meer kan smurfen van de smurf dan weet je dat je gesmuft bent.
Hoe oud zijn ze, hoe heten ze. Graag een beetje concreet zijn ja.
Ik gok persoonlijkheidsstoornis. Is er al een poll?

Psychotisch zie ik er niet zo in terug.
Star² schreef:
12-02-2020 08:52
Wat ze ook is; dat inzicht waar bijna iedereen daar nu zo over jubelt, daar klopt geen reet van. Dat is er niet ineens zo.
Nee, dat is haast onmogelijk.
-Shifty- schreef:
12-02-2020 10:33
Een wijze oude man zei eens: als je niet meer kan smurfen van de smurf dan weet je dat je gesmuft bent.

Ik wist wel dat jij dat zou smurfen!
-Shifty- schreef:
12-02-2020 10:33
:O
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
12-02-2020 11:30
:O
't kofschip. ;-)

Hahahaha, het ging over die 'r' mss?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
12-02-2020 11:41
't kofschip. ;-)

Hahahaha, het ging over die 'r' mss?
haha ja natuurlijk ging het over de R. :wtf:
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
12-02-2020 11:53
Belg he, zijn niet zo slim :whistle:
AllyMcBeal schreef:
12-02-2020 11:53
Ja ja... :hihi:
Elfje* schreef:
12-02-2020 11:59
Belg he, zijn niet zo slim :whistle:
Ik kan tenminste chocolade eten. :moon:
doornroosje9 schreef:
12-02-2020 12:06
Ik kan tenminste chocolade eten. :moon:
:hamer:
jajaja ok ok ik was de 'r' vergeten. Ik ben ook geen wijze oude man natuurlijk :wtf:
-Shifty- schreef:
12-02-2020 12:09
jajaja ok ok ik was de 'r' vergeten. Ik ben ook geen wijze oude man natuurlijk :wtf:
Alleen oud?
Dat is de laatste keer dat ik je chocolade smurf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven