UD oktober 2020

31-01-2020 16:52 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag positief getest💕
Volgens eigen berekening is de uitgerekende datum 5 oktober.
Het is ons 3e kindje. Wie heeft ook positief getest? 🤩
@snoezelientje: ik vind het heel erg voor je en hoop dat de volgende goed gaat en gezond is. Veel sterkte hiermee.

@gatochpoetsen: ik vind het inderdaad ook heel spannend en vind het ook lastig om te delen.

Hebben jullie het al tegen familie/vrienden verteld?
@ ga toch poetsen: Ik vind het ook super spannend, maar sta er wel nuchter in. Als het niet goed gaat, was er waarschijnlijk iets mis. Het komt voor mij waarschijnlijk wel doordat ik in ronde 1 zwanger geworden ben. Ik kan me voorstellen als we al wat bezig waren, dat het misschien nog wel spannender is. Ik had er niet echt op gerekend dat het zo snel zou lukken.

@ ActualNoodle: Wij hebben nog niets verteld aan familie of vrienden. Gaat ook zeker niet gebeuren tot na de eerste echo op 9 weken. Dat voelt voor mij niet goed. Ik heb zelf de voorkeur om te wachten tot 12 weken. Ik ben rond die tijd ook jarig, lijkt me een mooi verjaardagscadeau voor de familie.
Man is niet zo van het geheim houden, dus het zou kunnen dat we het toch voor 12 weken bekend gaan maken. Hij heeft in ieder geval gezegd dat hij het niet gaat ontkennen als iemand er naar vraagt. Ik weet nog niet wat ik daarvan denk. Hij heeft rationeel gewoon gelijk, maar mijn gevoel gaat heen en weer tussen, 'als ze het merken, dan is dat zo' en 'NEEEEE'. Dus eigenlijk hoop ik maar dat ze het niet merken :)
zwanger/ud-okt-2020/list_messages/457373

Ik heb een nieuw forum gemaakt met tabel.
O top, ga gelijk ff invullen!
Dat is leuk! Ik weet alleen mijn uitgerekende datum niet helemaal zeker. Ik kan er namelijk wat dagen vanaf zitten omdat mijn app mijn menstruatie had verschoven. Kan dus goed zijn dat ik in september uitgerekend ben. Is het wel oké als ik hem invul met 1 oktober?

Alvast bedankt :-)
ActualNoodle schreef:
11-02-2020 11:41
Dat is leuk! Ik weet alleen mijn uitgerekende datum niet helemaal zeker. Ik kan er namelijk wat dagen vanaf zitten omdat mijn app mijn menstruatie had verschoven. Kan dus goed zijn dat ik in september uitgerekend ben. Is het wel oké als ik hem invul met 1 oktober?

Alvast bedankt :-)
Tuurlijk ! Gewoon lekker mee schrijven.
Ik zit zelf ook op 2 oktober, kan zou maar dat ik straks ook wordt terug gezeg
Ik meld me ook! Na een jaar proberen vanochtend een positieve test in handen 🥳 UD zal rond 21 oktober liggen. Het wordt ons tweede kindje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven