Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 12 februari 2020 om 20:46

woensdag 12 februari 2020 om 20:49
woensdag 12 februari 2020 om 20:52

woensdag 12 februari 2020 om 21:03
doornroosje9 schreef: ↑12-02-2020 20:34Ze opent al jaren dezelfde topics, dan zou het wel een trol zijn met heel veel geduld en vrije tijd.
Ja dat schreef iemand, maar welke topics dan? Ik kan me niets in deze strekking herinneren.

woensdag 12 februari 2020 om 21:08
woensdag 12 februari 2020 om 21:46
Is geen flink deel, de zwijgende meerderheid haalt de schouders op.oudebaas schreef: ↑12-02-2020 20:08Het is een beetje ontaard in een welles-nietes dingetje. Wat is veel interessanter vind is hoe het komt dat een flink deel van de bevolking zich zo laat gaan tegen een bevolkingsgroep naar aanleiding van een ziekte. Vroeger waren de joden het haasje, nu andere minderheden. De groep zondebokzoekers is echter steeds hetzelfde, een dom en gefrustreerd deel van de dominante meerderheid.
De stem van dergelijke groepen overheerst, maar in werkelijkheid kom ik deze groep nauwelijks tegen.
Deze groep ziet zichzelf als slachtoffer en vaak zijn dat ook.Hun leven is oneerlijk en vaak veel meegemaakt, anderen hebben een fijner bestaan, terwijl zij degenen zijn die dat bestaan verdienen.
Dochters worden nageroepen
Geen huis kunnen vinden, maar asielzoekers krijgen wel huizen. Men is chronisch boos.
Deze groep heeft een harde stem,maar zal nooit vertegenwoordigd worden in een kabinet,omdat de politieke vertegenwoordigers van deze groep vaak toch een afspiegeling van de achterban zijn.
Klagen,benoemen,creatie van slachtofferschap,gebruik van valse bronnen, Polarisering.
Kortom, gebrek aan het streven naar oplossingen die van toepassing kunnen zijn op het Nederland van nu, of eigenlijk totaal niet in staat om in oplossingen te denken.
ardni wijzigde dit bericht op 12-02-2020 22:08
0.07% gewijzigd
woensdag 12 februari 2020 om 21:59
O wow... Ik heb echt mijn best gedaan om loes goed advies te geven. Zelf ben ik ook niet altijd psychisch super stabiel geweest en ik dacht dat ik haar advies kon geven maar t is veel erger dan ik dacht. Die vrouw heeft echt hulp nodig. Ik geloof niet dat ze een trol is, wel iemand met een niet al te hoog iq die ernstige psychische problemen heeft. En dat ze wat dingen verdraait waarvan ze denkt dat ze er niet toe doen... sja... ik verdraai ook wel eens details hier. Ik wil niet herkend worden ofzo.
Ik vind het echt pijnlijk om te lezen. Van alle kanten. Zijzelf, die nieuwste ex, de ex, de nieuwe vriendin en die vriendengroep...
Waarom zouden ze haar af en toe nog uitnodigen dan? Iemand die zo ver heen is die probeer je of te helpen of je kapt het toch helemaal duidelijk af? Die laat je toch niet in een waan dat ze er nog bij hoort?
Ik kreeg trouwens ook een waarschuwing voor diagnose stellen omdat ik vroeg of het een post partum depressie kon zijn. Ik vind dat maar een lastige regel. Ik ben geen psychiater, weet wel een klein beetje iets van stoornissen maar ik kan zeker geen diagnose stellen. Maar ik hoop iemand alleen een voorzet te geven om hulp te zoeken. Als iemand hier op het forum zegt "he wat gek, ik heb opeens een bobbeltje in mijn borst, vast op een opgezette melkklier" mag je diegene dan ook niet naar de huisarts verwijzen voor een mammagraffir?
Maar goed ik zal t niet meer doen :p
Ik vind het echt pijnlijk om te lezen. Van alle kanten. Zijzelf, die nieuwste ex, de ex, de nieuwe vriendin en die vriendengroep...
Waarom zouden ze haar af en toe nog uitnodigen dan? Iemand die zo ver heen is die probeer je of te helpen of je kapt het toch helemaal duidelijk af? Die laat je toch niet in een waan dat ze er nog bij hoort?
Ik kreeg trouwens ook een waarschuwing voor diagnose stellen omdat ik vroeg of het een post partum depressie kon zijn. Ik vind dat maar een lastige regel. Ik ben geen psychiater, weet wel een klein beetje iets van stoornissen maar ik kan zeker geen diagnose stellen. Maar ik hoop iemand alleen een voorzet te geven om hulp te zoeken. Als iemand hier op het forum zegt "he wat gek, ik heb opeens een bobbeltje in mijn borst, vast op een opgezette melkklier" mag je diegene dan ook niet naar de huisarts verwijzen voor een mammagraffir?
Maar goed ik zal t niet meer doen :p

woensdag 12 februari 2020 om 22:10
Een hartstochtelijk essay waarin ik mijn ziel blootleg en mijn jarenlange worsteling met mijn eigen sporadisch racistische gedachtenkronkels tot in detail uiteenzette en op bewonderenswaardig eerlijke en meedogenloze wijze reconstrueerde