Napraattopic deel 125

27-01-2020 09:03 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat ik dan weer niet snap, is dat ze 11(!) jaar een relatie met iemand heeft gehad. Ik zou het nog geen dag met zo iemand uithouden, laat staan 11 jaar.
Huh?

'Wapen' (startpistool) in je avatar? Nope.

Topic over of moord mag met tips, hoe goed of slecht ook? Yup.

Ik zal wel sarcasme, cynisme, ironie of zulke dingen missen. Vet verwarrend.

edit; het is weg want trollen.
Phineas schreef:
12-02-2020 22:33
Wat ik dan weer niet snap, is dat ze 11(!) jaar een relatie met iemand heeft gehad. Ik zou het nog geen dag met zo iemand uithouden, laat staan 11 jaar.
Meestal worden mensen niet met psychische problemen geboren. Ik ken meerdere mensen die pas later en vaak getriggerd door een relatieprobleem psychische problemen kregen.
Voor mensen die nieuwsgierig zijn naar de afloop van het loes verhaal. Hier kan je lezen hoe het haar vergaat als haar dochter (geen idee waar de andere is gebleven) 6 jaar is:

https://www.mijngeheim.nl/forum/te-snel ... uldgevoel/

Wel leuk zo dat je ook nog kan lezen hoe t over 6 jaar gaat
Spelletje gekkie achtervolgen op www?
:wtf:
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 01:02
Spelletje gekkie achtervolgen op www?
:wtf:
Zoiets. Ik kwam.via hier op het mijn geheim forum en dat staat vol bizarre verhalen. En sommige komen me heel bekend voor.

Maar daar staan echt heel veel rare verhalen. Of daar komen heel veel rare mensen of er zit iemand met veel fantasie en een laag iq
abracadabra schreef:
13-02-2020 00:48
Voor mensen die nieuwsgierig zijn naar de afloop van het loes verhaal. Hier kan je lezen hoe het haar vergaat als haar dochter (geen idee waar de andere is gebleven) 6 jaar is:

https://www.mijngeheim.nl/forum/te-snel ... uldgevoel/

Wel leuk zo dat je ook nog kan lezen hoe t over 6 jaar gaat
Deze gebruikt alinea's..denk niet dat het dezelfde is.
...
Anárion schreef:
13-02-2020 06:23
Deze gebruikt alinea's..denk niet dat het dezelfde is.
Ik wel. Denk dat ze nu echt helemaal van het padje is en alles zo snel mogelijk eruit probeert te gooien.

Of er moeten meer van dit soort dames in Nederland rondlopen en echt toevallig alles precies hetzelfde doen, en rond dezelfde tijd. ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
13-02-2020 08:04
Ik wel. Denk dat ze nu echt helemaal van het padje is en alles zo snel mogelijk eruit probeert te gooien.

Of er moeten meer van dit soort dames in Nederland rondlopen en echt toevallig alles precies hetzelfde doen, en rond dezelfde tijd. ;-D
Dit bericht is van eind vorig jaar. Ik denk niet dat het dezelfde is
Th∅rdis schreef:
13-02-2020 08:11
Nou dan is t wel heel gek precies hetzelfde op de leeftijd van het kind na
Th∅rdis schreef:
13-02-2020 08:11
En Loes-A zei eind vorig jaar, na de kerst, haar ex allemaal berichten te hebben gestuurd. Wat de persoon van die link ook deed, zegt ze in een latere comment.
¡Apagando las luces!
Het lijkt wel een sociaal project. Testen hoe mensen reageren op bizarre onderwerpen.
Ok, ze heeft nu een laatste bericht op mijn geheim geplaatst, dat is echt freaky.
Mark40 schreef:
13-02-2020 09:31
Het lijkt wel een sociaal project. Testen hoe mensen reageren op bizarre onderwerpen.
Dit hele forum is een sociaal project.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Protocol schreef:
13-02-2020 10:11
Ok, ze heeft nu een laatste bericht op mijn geheim geplaatst, dat is echt freaky.

Dat rare gehunt op haar is pas freaky.
PoesinBoots schreef:
13-02-2020 10:13
Dat rare gehunt op haar is pas freaky.
Geheel mee eensch.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Och, Of het Loes A betreft of Bridget, allemaal zelfde soort gehunt toch eigenlijk.

Ik vind vooral erg zielig dat iemand zo van het padje is. Iemand is echt niet goed bovenin als dit echt is. Maar als dit een trollenverhaal is, dan ies die persoon ook echt getikt.

Iemand nog een hint naar Vivatopic om lekker bij te lezen met koffie?
oudebaas schreef:
12-02-2020 20:08
Het is een beetje ontaard in een welles-nietes dingetje. Wat is veel interessanter vind is hoe het komt dat een flink deel van de bevolking zich zo laat gaan tegen een bevolkingsgroep naar aanleiding van een ziekte. Vroeger waren de joden het haasje, nu andere minderheden. De groep zondebokzoekers is echter steeds hetzelfde, een dom en gefrustreerd deel van de dominante meerderheid.

Joden krijgen ook nog steeds de schuld hoor. Daar schrik ik af en toe van, als ik daarover lees. Alleen dan niet in dit specifieke geval, hoewel er vast wel íemand is, die die draai eraan kan geven :|
Later is nu
Was die Guru net voor 9 uur de update? Iemand al verbeteringen gemerkt?
geneet van 't laeve
Dreamer schreef:
13-02-2020 10:20
Joden krijgen ook nog steeds de schuld hoor. Daar schrik ik af en toe van, als ik daarover lees. Alleen dan niet in dit specifieke geval, hoewel er vast wel íemand is, die die draai eraan kan geven :|

Nou zulk gezellig volk zijn de Joden nou ook weer niet. Kan ook niet. Als je opgevoed wordt met het idee dat alleen joden hét uitverkoren volk zijn, blijft er weinig respect en compassie over voor de andere mensen op aarde. Voeg daar door de eeuwen wat boze mensen aan toe die zich aan de schijthouding van de Joden enorm irriteerde en daarom joden verschrikkelijk hebben behandeld, en je krijgt joden die zich naast gevoede superioriteit ook nog terecht heel boos voelen.

Er is een tekort aan mensen die denken ‘joh jood, voel jij je lekker superieur als je dat wil. Leven en laten leven.’ en een tekort aan joden die denken ‘zo speciaal ben ik nou ook weer niet’.
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 10:17
Och, Of het Loes A betreft of Bridget, allemaal zelfde soort gehunt toch eigenlijk.

Ik vind vooral erg zielig dat iemand zo van het padje is. Iemand is echt niet goed bovenin als dit echt is. Maar als dit een trollenverhaal is, dan ies die persoon ook echt getikt.

Ga jij ff lekker van je eigen kracht uit ja.
Star² schreef:
13-02-2020 10:35
Ga jij ff lekker van je eigen kracht uit ja.
:rofl:

Ik heb geen kracht. Wel koffie.
Pff die nieuwe post. Klinkt echt alsof er wat mis is in haar bovenkamer hoor.
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 10:17

Ja ik vind het ook zielig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 10:39
:rofl:

Ik heb geen kracht. Wel koffie.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven