Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik vind je reactie naar haar wel vreemd. Als ik je vriend zou zijn zou ik dat als motie van wantrouwen zien. Ik had geantwoord: Hoi Carin, je bent denk ik in de war. Mijn vriend en ik zijn heel gelukkig met elkaar. Hoe kom je aan mijn gegevens en weet je wel zeker dat deze kloppen?

Als er echt iets aan de hand is komt zij wel met “bewijs” en is er niets aan de hand ziet je vriend dat je in eerste instantie hem vertrouwde.

Mijn ervaring is overigens dat het zelden goed nieuws is als een andere vrouw je bericht...
Billy_Mean schreef:
13-02-2020 16:07
Wat knap als je kunt wachten met uitleg vragen bij je vriend.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen.

Wat vervelend voor je, jij zit nu met twijfel.
Ik hoop voor jou dat het gewoon een maf wijd is.
Nou, of het wel of niet waar is, een maf wijf is het sowieso.

Dit doe je toch niet op deze manier?
jouw leven is een keuze
Ik ga niet 12 pagina's aan reacties lezen .
Mijn mening:
Als het mij zou gebeuren zou ik proberen uit te zoeken wie het bericht heeft gestuurd , je zegt het lijkt een account speciaal aangemaakt voor dit bericht.
En dan wachten tot je je vriend ziet en hem je telefoon geven waar hij direct dat bericht kan lezen. Kijken hoe zijn reactie is . Ik zou het niet van tevoren appen of zo. Wat rot voor je en ook dat je dat nu net leest als hij er niet is. Het zou best apart zijn als het waar is en hij er ook vanaf weet dat ze je dit stuurde .Hij zou dan nu wel weten dat je het gelezen hebt . Ik had degene die je dit stuurde niks gestuurd nog voor ik vriend gesproken had. Ik hoop voor je dat het slechts iemand is die wil pesten .Beterschap ook .
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
Sterkte !
anoniem_64a45e22a5442 wijzigde dit bericht op 09-09-2020 20:10
96.42% gewijzigd
Oef, hoop dat het met een sisser afloopt. Goed dat je zo rustig blijft.
Sterkte !
LoveLucy schreef:
13-02-2020 16:11
Ik vind je reactie naar haar wel vreemd. Als ik je vriend zou zijn zou ik dat als motie van wantrouwen zien. Ik had geantwoord: Hoi Carin, je bent denk ik in de war. Mijn vriend en ik zijn heel gelukkig met elkaar. Hoe kom je aan mijn gegevens en weet je wel zeker dat deze kloppen?

Heb ik gedaan. Gevraagd wie ze was en dat haar bewering me stug lijkt aangezien mijn vriend me pas ten huwelijk had gevraagd (niet waar) en dat we onze droomreis aan het uitstippelen zijn (waar). Dus of ze het kon bewijzen.
To, wat ontzettend rot.
Ik zou ook eerst een bericht naar haar hebben gestuurd. Of ze zich niet vergist. of ze het verder kan uitleggen/aantonen. Want ik vertrouw mijn partner zeker, maar dit is zo vreemd dat het echt wel uitgezocht moet worden. En zelfs als ik partner vraag om opheldering, dan wil ik nog steeds weten wat háár drijfveer is. En zoals al gezegd, ook al vertrouw je iemand; dit is een situatie die je toch moet uitzoeken, vertrouwen of niet.
Sterkte to, ik hoop dat het allemaal meevalt.
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 16:20
Heb ik gedaan. Gevraagd wie ze was en dat haar bewering me stug lijkt aangezien mijn vriend me pas ten huwelijk had gevraagd (niet waar) en dat we onze droomreis aan het uitstippelen zijn (waar). Dus of ze het kon bewijzen.
O ok, dan las ik het anders. Nou sterkte vrouw. Mooi kut dit!
Is dit Loes?
TO, wat een vervelende situatie. Ik vind dat je het goed aanpakt. Hopelijk is het gewoon iemand die om wat voor reden dan ook een appeltje met jou of je vriend te schillen meent te hebben en je op deze manier probeert te raken. Anyway, sterkte!
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 10:23
Ik heb haar een bericht terug gestuurd met wat vragen. Hoop dat ze snel reageert. Zij beweert al een tijd 'iets' met 'naam vriend' te hebben en dat ze samen verder willen. Hij zou het me nog niet durven vertellen maar zij 'is er klaar mee om geduldig hierop te wachten..'
Dan zou ik sturen nou meid, als het dan toch tzt in het openbaar komt stuur me dan eerst eens een bericht met je gewone account zodat ik ook kan zien met wie hij straks gelukkig verder gaat.

Laat het daar bij en laat niet het achterste van je tong zien.
Murrmurr schreef:
13-02-2020 16:32
Is dit Loes?
??
Jammere aan fake account is wel dat als je 2 weken later reageert mensen de moed al op hebben gegeven en er niet meer op kijken vaak. Hou daar rekening mee to. Geen antwoord kan van alles betekenen. Niet perse dat het niet waar is of wel.
Lees dat je al gereageerd hebt. Geef geen info.

Hoop voor je dat het een klote grap is oid. Sterkte, rot die onzekerheid.
Murrmurr schreef:
Is dit Loes?
Flauw.
ohh bah wat vervelend zn bericht
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 13:01
Nog geen reaktie helaas..
Onze relatie is prima. Ik geloof dan ook absoluut niet dat mijn vriend bij mij weg wilt gaan, mocht die verhouding überhaupt echt zijn. We hebben zoveel meegemaakt samen. En ja ooit, 5 jaar geleden, heb ik dat topic geopend over zijn vreemdgaan in een vorige relatie (hij was toen nog geen 30) Hij zei daarvan geleerd te hebben. Ik heb absoluut niets aan hem gemerkt de laatste tijd (geen overwerk of vaker dan anders stappen met vrienden).
Hij is nu een nacht weg voor zijn werk.
Is hij vaker nachten weg?
LoveLucy schreef:
13-02-2020 16:38
Jammere aan fake account is wel dat als je 2 weken later reageert mensen de moed al op hebben gegeven en er niet meer op kijken vaak. Hou daar rekening mee to. Geen antwoord kan van alles betekenen. Niet perse dat het niet waar is of wel.
Precies
tulpje21 schreef:
13-02-2020 09:24
Oh wat rot dit. Ben ook wel benieuwd of je kan zien dat ze connecties heeft met je vriend. Woont ze in de buurt bijv?
Ik zou nu niks tegen je vriend zeggen, dan heeft ie de tijd een smoes te bedenken. Ik zou in gesprek gaan met die vrouw. Kijken wat ze te zeggen heeft.
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 16:20
Rare reactie, het ene is gelogen en het andere betekent niets. Het is niet omdat jullie een reis plannen dat hij geen vreemdganger is.
Maar goed dat je bewijs hebt gevraagd hoor. Je moet nu wel erg zenuwachtig zijn.
Laat je vriend nog niets weten hoor want dan verwijderd hij alle bewijzen en neemt met haar contact op zodat je zeker niets meer hoort. Wat een ellende.
attraverso wijzigde dit bericht op 13-02-2020 17:28
21.38% gewijzigd
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 14:12
Ik snap deze reaktie niet? Ik doelde erop dat 'zij' mij schreef dat mijn vriend met haar verder wilde.

Ik hoop dat het allemaal niet waar is en een grap, al is er natuurlijk niets grappigs aan. Hoop dat je snel meer weet :rose: En beterschap!
Als hij maar niet wil trouwen uit compensatie, en/of schuldgevoel.
Murrmurr schreef:
Is dit Loes?
Loes-a heeft ons de afgelopen dagen bezig gehouden en lijkt verdwenen

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en beterschap!
Ze heeft me zojuist een foto gestuurd, waar zij met mijn vriend op staat. Innig wang tegen wang. Aan zijn kapsel te zien is dit minstens een paar maanden terug. Dit bewijst helemaal niets natuurlijk. Ze vindt dat ik hem moet loslaten en hem een echte vrouw gunnen???
rhoslynne wijzigde dit bericht op 13-02-2020 17:47
0.75% gewijzigd
Todynice schreef:
13-02-2020 17:39
Loes-a heeft ons de afgelopen dagen bezig gehouden en lijkt verdwenen

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en beterschap!

Haar topic is verwijderd door de moderator.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven