Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
.
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 18:11
Ik ken haar gezicht niet. Lijkt wel alsof ze mijn verhaal kent (heb wegens borstkanker en BRCA1 gen mijn beide borsten moeten laten reconstrueren). Vandaar misschien dat ze vraagt hem een 'echte vrouw' te gunnen.
Geen screenshots zover.
Liefst zou ik vriend willen bellen (hij zal zo zelf wel bellen, doet hij iedere avond deze week) en hem vragen wie dit is. Een vriendin bellen wil ik ook nog niet.
Ben ineens bang dat ze misschien wel meeleest hier op dit forum.
Heb je wel screenshots gevraagd? Zolang je die niet krijgt.. vind ik het twijfelachtig.
Dan kan het misschien zo zijn dat je vriend een keer iets met haar heeft gedaan maar daarna meteen afgekapt heeft en zij nu gefrustreerd jou berichtjes stuurt.

Zou nog even afwachten..
En wat een ontzettende trieste opmerking maakt die griet! Niks van aantrekken.
.
Kokoro schreef:
13-02-2020 18:14
Het slaat sowieso nergens op, maar als DIT is waar ze op doelt, heb je écht te maken met uitschot. Laag, laag, laag!
Zacht uitgedrukt!!
Ik begrijp dat je aan je vriend wil vragen wie het is maar aan de telefoon is zo lastig.. ik zou zijn gezicht willen zien denk ik (reactie)
.
.
Ja, dat heb ik ook gelezen, dat je borstkanker had, maakt het niet plots begrijpelijk om zoiets te zeggen hoor...

Ik vind dit allemaal heel kut voor je... :hug:
Rhoslynne schreef:
13-02-2020 17:46
Ze heeft me zojuist een foto gestuurd, waar zij met mijn vriend op staat. Innig wang tegen wang. Aan zijn kapsel te zien is dit minstens een paar maanden terug. Dit bewijst helemaal niets natuurlijk. Ze vindt dat ik hem moet loslaten en hem een echte vrouw gunnen???
dit bewijst dat hij een aantal maanden geleden innig contact had met haar waar jij niks van wist. Tel dat even op bij jouw twijfels aan het begin van de relatie dan weet je hoe de vlag erbij hangt.
Rhoslynne schreef:
Ik ken haar gezicht niet. Lijkt wel alsof ze mijn verhaal kent (heb wegens borstkanker en BRCA1 gen mijn beide borsten moeten laten reconstrueren). Vandaar misschien dat ze vraagt hem een 'echte vrouw' te gunnen.
Geen screenshots zover.
Liefst zou ik vriend willen bellen (hij zal zo zelf wel bellen, doet hij iedere avond deze week) en hem vragen wie dit is. Een vriendin bellen wil ik ook nog niet.
Ik heb meegelezen vandaag. Jezus zeg, wat een k&% bericht. En dat van die "echte vrouw" is erg laag.
Ik ben benieuwd wat je vriend te vertellen heeft. Ik hoop voor je dat het "slechts" een stalker is ofzo.
Oei dit klinkt inderdaad niet goed. En die vrouw echt als een bitch, beetje ruzie met je willen maken terwijl je dit kut nieuws ineens moet verwerken.

Hoop dat je vanavond wijzer wordt maar het klinkt niet best.
Stel dat zij echt een (voormalig / afgewezen / wachtende) minnares is, dan kan ik me toch slecht voorstellen dat je de dingen schrijft die zij schrijft. Je wil dan toch graag dat de bedrogen vrouw in kwestie jouw verhaal serieus neemt? Dingen als anoniem contact zoeken en teksten als “ik wil niet langer wachten” en “laat hem los en gun hem een echte vrouw” halen haar geloofwaardigheid toch compleet onderuit? Ik denk eerder aan een psychisch gestoorde vrouw die hem of jou een hak wil zetten.
O wauw wat een rotwijf )0:
Rhoslynne schreef:
Geen screenshots zover.
meen je dat nu? wat een bitch is dat zeg! en dat zegt meer over uw vriend dat hij voor zo iemand valt, dan ben je beter af alleen.. ik zou hem eens goed op de rooster leggen!
Rhoslynne schreef:
Geen screenshots zover.
Als hij belt dan kun je ook die foto tijdens het bellen doorsturen en dan vragen wie is dit? En dan horen hoe hij reageert. Maar jammer dat ze niet met meer bewijs is gekomen en waarom een foto van een paar maanden geleden als ze nu nog samen zijn? Het is wel heel vaag allemaal hoor, maar niet minder rot voor jou! :hug:

Probeer die foto eens te googlen misschien staat hij ergens op FB of andere socialmedia ;)
Someonenew schreef:
13-02-2020 18:27
Als hij belt dan kun je ook die foto tijdens het bellen doorsturen en dan vragen wie is dit? En dan horen hoe hij reageert. Maar jammer dat ze niet met meer bewijs is gekomen en waarom een foto van een paar maanden geleden als ze nu nog samen zijn? Het is wel heel vaag allemaal hoor, maar niet minder rot voor jou! :hug:

Probeer die foto eens te googlen misschien staat hij ergens op FB of andere socialmedia ;)
hoe bedoel je geen bewijs?
- de vrouw kent de vriend van TO
- de vriend en de vrouw staan innig op een foto
- de vriend is eerder vreemdgegaan
- de vriend heeft TO nooit ingelicht over het bestaan van deze vrouw

if it talks like a duck....
Nummer*Zoveel schreef:
13-02-2020 18:24
Stel dat zij echt een (voormalig / afgewezen / wachtende) minnares is, dan kan ik me toch slecht voorstellen dat je de dingen schrijft die zij schrijft. Je wil dan toch graag dat de bedrogen vrouw in kwestie jouw verhaal serieus neemt? Dingen als anoniem contact zoeken en teksten als “ik wil niet langer wachten” en “laat hem los en gun hem een echte vrouw” halen haar geloofwaardigheid toch compleet onderuit? Ik denk eerder aan een psychisch gestoorde vrouw die hem of jou een hak wil zetten.
Dit denk ik eigenlijk ook! Of iemand die gek is op vriend van TO maar is afgewezen. Gewoon raar allemaal.
Nummer*Zoveel schreef:
13-02-2020 18:24
Ik denk eerder een gefrustreerde vrouw.
Gefrustreerd omdat vriend van TO dus niet kiest voor deze vrouw.. daarom ook die gemene reacties.
Maar omdat er een innige foto is vermoed ik dat er wel kort ‘iets’ is geweest.
.
S-Meds schreef:
13-02-2020 18:18
dit bewijst dat hij een aantal maanden geleden innig contact had met haar waar jij niks van wist. Tel dat even op bij jouw twijfels aan het begin van de relatie dan weet je hoe de vlag erbij hangt.
Dit bewijst alleen dat de vriend van TO wang aan wang heeft gestaan met een andere vrouw en dat daar een foto van is gemaakt. Het bewijst niet dat de vrouw op de foto een minnares is en het bewijst ook niet dat de anonieme vrouw die TO heeft geschreven zelf de vrouw op de foto is.
S-Meds schreef:
13-02-2020 18:28
- de vriend en de vrouw staan innig op een foto
- de vriend is eerder vreemdgegaan

Snap wat je bedoeld hoor, en zou het denk ik in mijn eigen geval ook zo zien. Maar die foto kan ook gemaakt zijn op een feestje met een slokje op, dat zij hem naar zich toe trok voor een selfie ofzo ze staan er niet zoenend op maar wang tegen wang (ook niet fijn om te zien) het is gewoon zo vaag allemaal. Bedoel screenshots van gesprekken zouden mij meer zeggen dan alleen deze foto van een paar maanden geleden.
Nummer*Zoveel schreef:
13-02-2020 18:31
Dit bewijst alleen dat de vriend van TO wang aan wang heeft gestaan met een andere vrouw en dat daar een foto van is gemaakt. Het bewijst niet dat de vrouw op de foto een minnares is en het bewijst ook niet dat de anonieme vrouw die TO heeft geschreven zelf de vrouw op de foto is.
Dat ook nog is.

Daarom foto even googlen kijken of dat iets oplevert.
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 13-02-2020 18:34
6.68% gewijzigd
Nummer*Zoveel schreef:
13-02-2020 18:31
ja lijkt me nogal vreemd
en stel dat zij hem wil en hij haar heeft afgewezen en dat zij daar boos over is, waarom heeft hij dit dan niet verteld aan TO?
hij heeft iets te verbergen, dat lijkt mij wel duidelijk
Someonenew schreef:
13-02-2020 18:32
Snap wat je bedoeld hoor, en zou het denk ik in mijn eigen geval ook zo zien. Maar die foto kan ook gemaakt zijn op een feestje met een slokje op, dat zij hem naar zich toe trok voor een selfie ofzo ze staan er niet zoenend op maar wang tegen wang (ook niet fijn om te zien) het is gewoon zo vaag allemaal. Bedoel screenshots van gesprekken zouden mij meer zeggen dan alleen deze foto van een paar maanden geleden.
waarom heeft hij die vrouw dan verteld over de gezondheidssituatie van TO?
waarom heeft hij TO niks verteld over die “gekke” vrouw die achter hem aan zit?
S-Meds schreef:
13-02-2020 18:28
- de vriend en de een vrouw staan innig wang aan wang op een foto
- de vriend is eerder éénmalig vreemdgegaan in de relatie die hij voor TO had

Ik vind dat je te snel conclusies trekt. Ik sta ook wang aan wang op de foto met een man. Met mijn homoseksuele ex-collega wel te verstaan, toen wij een selfie maakten als groet naar onze andere ex-collega’s via Facebook.
Ugh wat naar dit :'-( Ik hoop voor je dat het enigszins nog meevalt. Sterkte TO :hug:
anoniem_285339 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 18:38
2.35% gewijzigd
Ik had hem al lang gebeld. Ik hoef hier niet lang over na te denken hoor. Hij is vreemdgegaan.
S-Meds schreef:
13-02-2020 18:34
waarom heeft hij die vrouw dan verteld over de gezondheidssituatie van TO?
waarom heeft hij TO niks verteld over die “gekke” vrouw die achter hem aan zit?
Wie zegt dat zij dat van hem heeft gehoord? Ja het is heel raar allemaal of hij gaat al maanden vreemd wat je eigenlijk gelijk zou denken, of zij naait de boel of is afgewezen door hem of iets. Wie zegt dat zij die vrouw op de foto is? Al met al heeft hij inderdaad wel iets te verbergen dat ben ik met je eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven