Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
donderdag 13 februari 2020 om 17:49
WTF. Dit is klote, Rhoslynne. Heb je een vriendin of zo die je kunt bellen, dat die even langskomt?Rhoslynne schreef: ↑13-02-2020 17:46Ze heeft me zojuist een foto gestuurd, waar zij met mijn vriend op staat. Innig wang tegen wang. Aan zijn kapsel te zien is dit minstens een paar maanden terug. Dit bewijst helemaal niets natuurlijk. Ze vindt dat ik hem moet loslaten en hem een echte vrouw gunnen???

donderdag 13 februari 2020 om 17:50
Rhoslynne, ik zou haar whats app screenshots vragen van hen. Dat heb ik gedaan en foto's gevraagd. En dat klopte wel degelijk.Rhoslynne schreef: ↑13-02-2020 17:46Ze heeft me zojuist een foto gestuurd, waar zij met mijn vriend op staat. Innig wang tegen wang. Aan zijn kapsel te zien is dit minstens een paar maanden terug. Dit bewijst helemaal niets natuurlijk. Ze vindt dat ik hem moet loslaten en hem een echte vrouw gunnen???
Meer bewijs vragen nog, of bijv zijn mobiele nummer aan haar.
Poeh ik voel met je mee....

Goed advies. Het is misschien fijner om hierbij niet alleen te zijn. Wel direct een advies erbij: Áls er in jouw hoofd nog een mogelijkheid is dat je een doorstart wilt maken met hem (indien dit alles waar is), betrek er dan nu niemand bij tegen wie je je later moet verdedigen dat je het nog een kans wilt geven.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 17:52
33.88% gewijzigd
Ken je haar?Rhoslynne schreef: ↑13-02-2020 17:46Ze heeft me zojuist een foto gestuurd, waar zij met mijn vriend op staat. Innig wang tegen wang. Aan zijn kapsel te zien is dit minstens een paar maanden terug. Dit bewijst helemaal niets natuurlijk. Ze vindt dat ik hem moet loslaten en hem een echte vrouw gunnen???
donderdag 13 februari 2020 om 17:52
1 foto zegt niet zoveel.Rhoslynne schreef: ↑13-02-2020 17:46Ze heeft me zojuist een foto gestuurd, waar zij met mijn vriend op staat. Innig wang tegen wang. Aan zijn kapsel te zien is dit minstens een paar maanden terug. Dit bewijst helemaal niets natuurlijk. Ze vindt dat ik hem moet loslaten en hem een echte vrouw gunnen???
Als ze een relatie met hem heeft dan zijn er wel app gesprekken. Ik zou daar dus screenshots van vragen.
Ik heb dit paar jaar geleden ook meegemaakt, een meisje zocht ook contact met mij en ik kreeg foto’s en screenshots van whatsapp en toen was het allemaal wel duidelijk.
.
donderdag 13 februari 2020 om 17:53
Goed adviesKokoro schreef: ↑13-02-2020 17:50Goed advies. Het is misschien fijner om hierbij niet alleen te zijn. Wel direct een advies erbij: Áls er in jouw hoofd nog een mogelijkheid is dat je een doorstart wilt maken met hem (indien dit alles waar is), betrek er dan nu niemand bij tegen wie je je later moet verdedigen dat je het nog een kans wilt geven.
donderdag 13 februari 2020 om 17:55
Oh wat kloteRhoslynne schreef: ↑13-02-2020 17:46Ze heeft me zojuist een foto gestuurd, waar zij met mijn vriend op staat. Innig wang tegen wang. Aan zijn kapsel te zien is dit minstens een paar maanden terug. Dit bewijst helemaal niets natuurlijk. Ze vindt dat ik hem moet loslaten en hem een echte vrouw gunnen???

donderdag 13 februari 2020 om 17:58
donderdag 13 februari 2020 om 17:59
Dit dus. 1 foto vind ik niet zo heel veel zeggen. Alhoewel het wel vreemd is dat als ze bijv veel contact zouden hebben en zij een ‘normale’ vriendin of collega is het wel vreemd is dat hij haar naam nooit heeft genoemd
Maar ik zou dus screenshots vragen van gesprekken. Toen ik die kreeg een paar jaar geleden had ik 100% bewijs en kon ik mijn nu ex.. dus ook confronteren ermee en kon hij ook niet meer ontkennen.
Als ze echt iets met hem heeft dan appen of sms’en ze heus wel.
.

donderdag 13 februari 2020 om 18:00
Precies dit.isa__88 schreef: ↑13-02-2020 17:521 foto zegt niet zoveel.
Als ze een relatie met hem heeft dan zijn er wel app gesprekken. Ik zou daar dus screenshots van vragen.
Ik heb dit paar jaar geleden ook meegemaakt, een meisje zocht ook contact met mij en ik kreeg foto’s en screenshots van whatsapp en toen was het allemaal wel duidelijk.
donderdag 13 februari 2020 om 18:02
In mijn geval nam dat meisje ook ‘wraak’ op hem omdat hij had gezegd dat hij niet meer met haar verder wilde. Zij wist overigens niet dat ik een relatie met hem had, hij had gezegd dat het uit was tussen ons.Vriendgedumpt schreef: ↑13-02-2020 17:58Het kan nog steeds om een jaloerse afgewezen dame gaan. Dat ze wang aan wang staan zegt niet perse dat ze ook wat hadden al is het wel een beetje apart. Wel een rotopmerking dat laatste. Een echte vrouw is zij in ieder geval niet want dan had ze wel meer klasse gehad dan zo een opmerking te maken.
Maar toen hij klaar was met haar en zij erachter kwam dat hij dus wel degelijk een relatie met mij had. Stuurde ze mij alsnog een berichtje.
Kan dus ook zijn dat hij heeft gezegd ik wil niet met je verder.. dat ze uit wraak nu contact zoekt. Maar als hij is vreemd gegaan wil TO dat alsnog weten neem ik aan.
Mocht dit waar zijn he
.

donderdag 13 februari 2020 om 18:04
Dit!Vriendgedumpt schreef: ↑13-02-2020 17:58Het kan nog steeds om een jaloerse afgewezen dame gaan. Dat ze wang aan wang staan zegt niet perse dat ze ook wat hadden al is het wel een beetje apart. Wel een rotopmerking dat laatste. Een echte vrouw is zij in ieder geval niet want dan had ze wel meer klasse gehad dan zo een opmerking te maken.
TO inderdaad vragen om screenshots van gesprekken, dat is bewijs. En wat een rotopmerking van haar.

donderdag 13 februari 2020 om 18:11
Ik ken haar gezicht niet. Lijkt wel alsof ze mijn verhaal kent (heb wegens borstkanker en BRCA1 gen mijn beide borsten moeten laten reconstrueren). Vandaar misschien dat ze vraagt hem een 'echte vrouw' te gunnen.
Geen screenshots zover.
Liefst zou ik vriend willen bellen (hij zal zo zelf wel bellen, doet hij iedere avond deze week) en hem vragen wie dit is. Een vriendin bellen wil ik ook nog niet.
Ben ineens bang dat ze misschien wel meeleest hier op dit forum.
Geen screenshots zover.
Liefst zou ik vriend willen bellen (hij zal zo zelf wel bellen, doet hij iedere avond deze week) en hem vragen wie dit is. Een vriendin bellen wil ik ook nog niet.
Ben ineens bang dat ze misschien wel meeleest hier op dit forum.

donderdag 13 februari 2020 om 18:14
Het slaat sowieso nergens op, maar als DIT is waar ze op doelt, heb je écht te maken met uitschot. Laag, laag, laag!