Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘

donderdag 13 februari 2020 om 23:13
vivagirl2013 schreef: ↑13-02-2020 22:52Het verhaal rammelt. Hij kon zich het moment niet herinneren, maar wel dat het tijdens een reünie was. Ook dat hij vage antwoorden geeft, klinkt eerlijk gezegd niet goed. Jammer dat je niet gewacht heb tot je hem thuis sprak en mogelijke berichten van haar had afgewacht. Nu kan hij een hele verhaal verzinnen, gezien je hem pas morgen weer ziet.
Ja dit.
Ik hoop het echt niet voor je maar ik vind het geen overtuigend verhaal.
En kun je haar nu ook op social media vinden nu je haar echte naam hebt?
Checken of er meer van haar en hem samen online staat?
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 23:24
0.16% gewijzigd
donderdag 13 februari 2020 om 23:15
Hoi hoi,
Wat ik wel raar vind is dat iemand die vroeger verliefd op hem was jou na zo een tijd zoiets stuurt. Waarom niet eerder. Aan de andere kant bestaan er echt zulke rare mensen op de wereld... ik zou sowieso niet zomaar van het ergste uitgaan maar dat je hier onzeker van bent, vragen heb hierover en je dit moet uitzoeken voor jezelf dat is logisch. Als je partner een goede vent is komen jullie vast samen tot een oplossing en blijkt het misverstand. Heel veel succes! Ik zou het zelf denk ik ook overstuur zijn als ik zoiets zou lezen. Sterkte xx
Wat ik wel raar vind is dat iemand die vroeger verliefd op hem was jou na zo een tijd zoiets stuurt. Waarom niet eerder. Aan de andere kant bestaan er echt zulke rare mensen op de wereld... ik zou sowieso niet zomaar van het ergste uitgaan maar dat je hier onzeker van bent, vragen heb hierover en je dit moet uitzoeken voor jezelf dat is logisch. Als je partner een goede vent is komen jullie vast samen tot een oplossing en blijkt het misverstand. Heel veel succes! Ik zou het zelf denk ik ook overstuur zijn als ik zoiets zou lezen. Sterkte xx
donderdag 13 februari 2020 om 23:18
Ik geloof om heel eerlijk te zijn niet zoveel van zijn verhaal. Hij kan geen eens duidelijk antwoord geven op waar die foto is gemaakt. Volgens mij is dit gewoon een ingestudeert verhaaltje van hem en houdt denk ik de andere vrouw aan het lijntje. Hij is natuurlijk al eens eerder de fout in gegaan en zal ALS hij weer hetzelfde doet nu ondertussen wel weten hoe je het ‘goed’ doet. Maar ik ben een buitenstaander, maar zo komt het bij mij over.

donderdag 13 februari 2020 om 23:20
Jeetje wat schrikken.
Ik zou zelf denk ik eerst afwachten of zij met "echt" bewijs komt. Al zou het me ook niet lekker zitten hoor!
Ik weet ook niet wat ik van de reactie van jou vriend vind, maar ja die wordt er ook maar mee overvallen.
Ik zou nog niet van het ergste uitgaan!
Sterkte en ik hoop dat je toch een beetje lekker kunt slapen en uitzieken!
Ik zou zelf denk ik eerst afwachten of zij met "echt" bewijs komt. Al zou het me ook niet lekker zitten hoor!
Ik weet ook niet wat ik van de reactie van jou vriend vind, maar ja die wordt er ook maar mee overvallen.
Ik zou nog niet van het ergste uitgaan!
Sterkte en ik hoop dat je toch een beetje lekker kunt slapen en uitzieken!
donderdag 13 februari 2020 om 23:27
donderdag 13 februari 2020 om 23:32
Wanneer was die reünie? Je zei ahv zn kapsel dat die foto al enkele maanden terug moest zijn.
Heb je gekeken naar de foto aan de hand van de tips die iemand hier gaf?
De foto die ze stuurde (wang aan wang gezellig lachend) kan idd prima op een reünie gemaakt zijn.
Hij zegt die foto kan alleen gemaakt zijn op de reünie want verder heb ik haar niet ontmoet.
Zij komt met een anoniem account, met een vieze opmerking en dan zo'n foto en verder geen enkel bewijs.
Ik zou eerst eens met je vriend praten en haar niet zo serieus nemen.
Hij zegt haar te gaan mailen? Hoe komt hij aan haar emailadres? En wat gaat hij haar mailen dan en met welk doel?
Denk dat jullie beter eerst samen gaan praten ipv contact leggen met haar.
donderdag 13 februari 2020 om 23:35
Rhoslynne schreef: ↑13-02-2020 22:40Bedankt voor de lieve berichtjes, doet echt goed te lezen. Ben zo kapot van alle emoties.
Heb, ondanks alle advies, toch de foto naar mijn vriend geappt met de vraag wie deze 'dame' is. Hij reageerde verbaasd: "Hey, dat is Cruella (niet echte naam duh)!" Hoe kom je aan die foto?"
Hier checkt hij wat je wel en niet weet zodat hij kan incalculeren wat hij moet ontkennen/verdraaien zonder jou wijzer te maken dan je al bent.
Meteen belde hij me. Klonk oprecht bezorgd en verbaasd en vroeg zich af of ik toch niet dacht dat zij... etc.?.
En waarom zou hij dat vragen? Je had de foto toch ook gewoon op Facebook kunnen zien, er niets van denken en je gewoon af kunnen vragen of het een oude schoolvriendin was?
Kon zich het moment niet herinneren waarop de foto gemaakt was.
Tuurlijk. Je gaat wang aan wang op een foto staan maar kan je dat niet meer herinneren.
Die foto zou wel zijn gemaakt tijdens een reünie van de middelbare school, tijd terug. Toen is hij inderdaad ook een nacht weggeweest omdat dit te ver terugreizen was.
Hij denkt snel. Déze foto was inderdaad op de reünie. Dat verklaart ook dat hij die nacht wegbleef. Pfieuw....
Ik heb hem alles verteld, maar hij ontkent iets met haar te hebben (gehad) en wil zeker niet bij mij weg.
Waarom zou jij denken dat hij bij jou weg zou willen? Wie heeft dat gezegd? Hij reageert op voorhand op iets dat niet uit jouw mond is gekomen
Morgenmiddag komt hij meteen naar huis en praten we verder. Want zit me niet lekker natuurlijk. Ik vroeg: zit ze achter je aan? Maar kreeg geen duidelijk antwoord, alleen dat ze vroeger verliefd op hem was. En dat hij haar zou mailen of ze gek was geworden.
Ja, op hem ja. ZIJ is gek en was vroeger verliefd op hem. Straks gaat ze hem nog stalken. Tuurlijk joh.
Kortom: foute boel in mijn ogen. Ik zou vanavond nog proberen meer info van haar te krijgen, want je hebt hem nu de kans gegeven zijn verhaal voor morgen rond te breien. Ik zou zgn. met haar 'bonden' "Tjee, dit is wel heftig.. Ik dacht dat het over was tussen jullie en kan het bijna niet geloven..." of haar boos maken. "Ja, ik weet dat er iets tussen jullie gespeeld heeft, maar hij heeft nu voor mij gekozen! Kras op of bewijs het anders maar!" Dat laatste werkt bij haar soort waarschijnlijk het beste.
Kijken of je zo nog meer info lospeutert voor morgen.
Sterkte, echt een rotsituatie..

argentovivo wijzigde dit bericht op 13-02-2020 23:47
16.38% gewijzigd
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
donderdag 13 februari 2020 om 23:35
Ik vind het trouwens ook best raar dat hij een vrouw die hij jaren (?) niet gezien heeft en waar hij verder niks mee heeft, wel gedetailleerd het over jouw ziekte heeft gehad. Dat collega’s oid op de hoogte zijn, dat kan ik wel begrijpen. Maar daar het zo over hebben op een reünie met dus deze vrouw, komt voor mij wel heel erg persoonlijk over.

donderdag 13 februari 2020 om 23:44
Klinkt schuldig. Sorry.Rhoslynne schreef: ↑13-02-2020 22:40Bedankt voor de lieve berichtjes, doet echt goed te lezen. Ben zo kapot van alle emoties.
Heb, ondanks alle advies, toch de foto naar mijn vriend geappt met de vraag wie deze 'dame' is. Hij reageerde verbaasd: "Hey, dat is Cruella (niet echte naam duh)!" Hoe kom je aan die foto?" Meteen belde hij me. Klonk oprecht bezorgd en verbaasd en vroeg zich af of ik toch niet dacht dat zij... etc.?. Kon zich het moment niet herinneren waarop de foto gemaakt was.
Die foto zou wel zijn gemaakt tijdens een reünie van de middelbare school, tijd terug. Toen is hij inderdaad ook een nacht weggeweest omdat dit te ver terugreizen was.
Ik heb hem alles verteld, maar hij ontkent iets met haar te hebben (gehad) en wil zeker niet bij mij weg. Morgenmiddag komt hij meteen naar huis en praten we verder. Want zit me niet lekker natuurlijk. Ik vroeg: zit ze achter je aan? Maar kreeg geen duidelijk antwoord, alleen dat ze vroeger verliefd op hem was. En dat hij haar zou mailen of ze gek was geworden.
Hij appte je, en ineens moest hij ook bellen want je denkt toch niet....
Appen van hé dat is die en die, hoe kom je aan die foto, en vervolgens je antwoord afwachten was niet genoeg. Hij voelde de bui dus al hangen.
En hij gaat haar mailen of ze gek geworden was?
Hij gaat dus even contact met haar opnemen? Nog voordat hij jou spreekt. Slim (not)
Ik denk dat er die nacht iets is gebeurt, en of ze nou gek is of niet en een toekomst voor zich ziet die hij wel/niet met haar heeft uitgestippeld doet er niet toe. Hij heeft je niet over cruella vertelt en cruelle voelt behoefte aan wraak. Dat voelt ze niet voor niets, anders zat ze wel in een huis voro gekkies want dan doet ze dit vaker!
Hoe zuur ook, zij voelt wrok. En dat is ergens door opgewekt.Rhoslynne schreef: ↑13-02-2020 17:46Ze heeft me zojuist een foto gestuurd, waar zij met mijn vriend op staat. Innig wang tegen wang. Aan zijn kapsel te zien is dit minstens een paar maanden terug. Dit bewijst helemaal niets natuurlijk. Ze vindt dat ik hem moet loslaten en hem een echte vrouw gunnen???
Als het vriendschappelijk was, dan zou zij geen reden hebben om dit te doen nu. Blijkbaar heeft ze minstens de indruk gekregen dat er meer in zat.
Herken je haar?
Dit ook. Heb je al een bericht teruggestuurd dat ze met wat beters moet komen omdat hij dagelijks zo met mensen op de foto gaat?
*als je je kut voelt kun je nog altijd de sarcast in je naar boven laten komen, of een vrolijk deuntje fluiten*
Ik vind het wel weer heel mooi hoe ze nu al de bijnaam van een secreet heeft gekregen. Het past wel bij haar gedrag
anoniem_392035 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 23:46
5.94% gewijzigd
donderdag 13 februari 2020 om 23:46
donderdag 13 februari 2020 om 23:50
Misschien hebben ze die nacht liggen ketsen en heeft ze verder geen contact en geen bewijs. Kan ook. Misschien ging hij al vreemd met haar in de relatie voor jou. Zoveel scenarios. En zoveel tijd heeft hij nu om zich voor te bereiden op het gesprek met jou en een mooi verhaal te verzinnen.Laat je niet gek maken en volg je gevoel. Sorry maar zoveel mensen zijn uiteindelijk echt verotter dan dat je had gedacht.

donderdag 13 februari 2020 om 23:50
Ik zou daar serieus geen zin meer in hebben, om daarmee bezig te zijn.Quaintrelle schreef: ↑13-02-2020 23:46Er is toch een manier om achter de locatie e.d. te komen van foto's?
Meneer ging eerder al vreemd, en gedraagt zich nu op zijn minst vreemd. Op zijn hoogst is hij opnieuw vreemd gegaan.
TO zal meer te doen hebben en een beter leven willen dan een leven waarin ze locaties moet achterhalen van onbetrouwbare honden.
donderdag 13 februari 2020 om 23:51
Ik vind dat niet gek. Reünie, elkaar jaren niet gezien. Wat doe je tegenwoordig; werk, alleen, getrouwd, kinderen etc.LD199 schreef: ↑13-02-2020 23:35Ik vind het trouwens ook best raar dat hij een vrouw die hij jaren (?) niet gezien heeft en waar hij verder niks mee heeft, wel gedetailleerd het over jouw ziekte heeft gehad. Dat collega’s oid op de hoogte zijn, dat kan ik wel begrijpen. Maar daar het zo over hebben op een reünie met dus deze vrouw, komt voor mij wel heel erg persoonlijk over.
Kan me dan best voorstellen dat je dat verteld in zo'n setting waarin je in korte tijd elkaar 'update' van de afgelopen jaren. Daar is een reünie toch ook voor. Dat je dan wat verteld over je vrouw haar ziekte vind ik ook niet gek gezien dat iets is wat best ingrijpend is.
En daarna is het zuipen en feesten. Zo'n wang aan wang foto past prima in zo'n situatie.
donderdag 13 februari 2020 om 23:54
@Quaintrelle: tuurlijk is die er, maar het is überhaupt al raar dat hij 'denkt' dat deze foto op een reünie is genomen. Hoezo 'denkt'? Ten eerste is het al raar dat hij zich dat niet zou herinneren en ten tweede zijn er kennelijk meerdere gelegenheden waarop de foto genomen zou kunnen zijn?
Een 'normale' oude schoolvriendin gaat niet het verhaal van iemand's zieke vriendin aanhoren (wat op zich heel gewoon is!) en vervolgens een foto sturen vanaf een anoniem aangemaakt account waarin ze zegt dat ze iets met hem heeft en TO hem een 'echte vrouw' moet gunnen.]
Dan is ze in het beste geval teleurgesteld dat ze de bons heeft gekregen van vriend (die wel degelijk de indruk heeft gewekt dat er meer in zat) en in het slechtste geval speelt het nog steeds en is ze het wachten beu.
Een 'normale' oude schoolvriendin gaat niet het verhaal van iemand's zieke vriendin aanhoren (wat op zich heel gewoon is!) en vervolgens een foto sturen vanaf een anoniem aangemaakt account waarin ze zegt dat ze iets met hem heeft en TO hem een 'echte vrouw' moet gunnen.]
Dan is ze in het beste geval teleurgesteld dat ze de bons heeft gekregen van vriend (die wel degelijk de indruk heeft gewekt dat er meer in zat) en in het slechtste geval speelt het nog steeds en is ze het wachten beu.
argentovivo wijzigde dit bericht op 13-02-2020 23:57
1.35% gewijzigd
donderdag 13 februari 2020 om 23:56
Mag ze dat nog zelf bepalen of bepaal jij dat voor haar?MevrKakel schreef: ↑13-02-2020 23:50Ik zou daar serieus geen zin meer in hebben, om daarmee bezig te zijn.
Meneer ging eerder al vreemd, en gedraagt zich nu op zijn minst vreemd. Op zijn hoogst is hij opnieuw vreemd gegaan.
TO zal meer te doen hebben en een beter leven willen dan een leven waarin ze locaties moet achterhalen van onbetrouwbare honden.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
donderdag 13 februari 2020 om 23:57
Ik zou zoiets toch graag zeker willen weten. Ze houdt van haar vriend en ze dacht dat ze gelukkig waren. Is die foto niet op de plek van de reünie dan weet je genoeg.Argentovivo schreef: ↑13-02-2020 23:54@Quaintrelle: tuurlijk is die er, maar het is überhaupt al raar dat hij 'denkt' dat deze foto op een reünie is genomen. Hoezo 'denkt'? Ten eerste is het al raar dat hij zich dat niet zou herinneren en ten tweede zijn er kennelijk meerdere gelegenheden waarop de foto genomen zou kunnen zijn?
Een 'normale' oude schoolvriendin gaat niet het verhaal van iemand's zieke vriendin aanhoren (wat op zich heel gewoon is!) en vervolgens een foto sturen vanaf een anoniem aangemaakt account waarin ze zegt dat ze iets met hem heeft en TO haar een 'echte vrouw' moet gunnen.]
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

vrijdag 14 februari 2020 om 00:01
Ja dat mag ze zelf bepalen.
Komt jouw reactie voort uit vermoeidheid en heb je behoefte aan een bed, of ben je altijd zo vriendelijk?
Je snapt wat ik wil zeggen - neem ik aan? (dat zal mijn fout zijn)

vrijdag 14 februari 2020 om 00:03
Zou dit echt graag zeker willen weten niets doen met je vertrouwen?Quaintrelle schreef: ↑13-02-2020 23:57Ik zou zoiets toch graag zeker willen weten. Ze houdt van haar vriend en ze dacht dat ze gelukkig waren. Is die foto niet op de plek van de reünie dan weet je genoeg.
Zou er niet een scheur in komen?
Zegt dat eigenlijk niet al iets over hoe de relatie zich voortzet?
vrijdag 14 februari 2020 om 00:04
Quaintrelle schreef: ↑13-02-2020 23:57Ik zou zoiets toch graag zeker willen weten. Ze houdt van haar vriend en ze dacht dat ze gelukkig waren. Is die foto niet op de plek van de reünie dan weet je genoeg.
Ja, natuurlijk wil ze dat weten, dat snap ik helemaal! Ik denk alleen dat je in zo'n geval alles wilt weten en het onvoldoende zegt als de foto al dan niet op de reünie gemaakt is.
Waarbij ik wel denk dat als hij niét op de reünie gemaakt is dit een sterke aanwijzing is dat het mogelijk nog fouter zit dan het nu doet vermoeden..
Sterkte TO!