Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
donderdag 13 februari 2020 om 20:48
donderdag 13 februari 2020 om 20:49
Honingdropje2 schreef: ↑13-02-2020 20:19Als die opmerking van " een echte vrouw" echt slaat op je borstreconstructie vind ik dat echt lager dan laag, bah bah.
Die opmerking is al lager dan laag als het “zomaar” wordt gezegd. Als het inderdaad op de borstreconstructie slaat, dan kan ik niet in woorden vatten hoe laag ik dat vind.
TO schreef in haar laatste post dat ze bang was dan de anonieme schrijfster hier misschien wel mee leest. Nou, ik kan dat alleen maar hopen. Wie weet dringt het dan tot haar botte hersens door dat ze psychisch niet in orde is. Want dat
staat voor mij wel vast; als je zulke anonieme berichten stuurt dan spoor je gewoon niet, ongeacht of zij wel of niet de minnares is en ongeacht of wel er wel of geen waarheden in haar berichten staan.

donderdag 13 februari 2020 om 20:53
Really?! Ze staan samen op de foto. Tenzij hij een BN-er is lijkt het me niet meer dan logisch dan dat hij haar kent.
donderdag 13 februari 2020 om 20:58
Die relatie liep al op zijn einde. Dit was de spreekwoordelijke druppel. Ze was juist "blij" dat ze hem kon betrappen en hem daarna bij het grof vuil te zetten.Still-i-Rise schreef: ↑13-02-2020 20:10...Hoop dat je zus wel echt beseft dat zij hier geen greintje schuld aan heeft. Zoiets kan echt een enorme deuk in je zelfvertrouwen veroorzaken....
donderdag 13 februari 2020 om 20:59
Inderdaad. Is het echt een verliefde selfie met alleen hun gezichten tegen elkaar aan in beeld of is het bijvoorbeeld een groepsfoto waar zij hun alleen heeft uitgeknipt oid. Een selfie foto met echt alleen hun gezichten in beeld tegen elkaar aan, dat vind ik sowieso best apart. Ik ken eigenlijk niemand die dat doet met iemand anders dan hun partner. Ja misschien beste vriendinnen ofzo.

donderdag 13 februari 2020 om 21:13
Dat scheelt! Zoiets is nooit leuk om mee te maken maar ik kan me voorstellen dat ze nu wel "blij" was met die situatie.london_calling schreef: ↑13-02-2020 20:58Die relatie liep al op zijn einde. Dit was de spreekwoordelijke druppel. Ze was juist "blij" dat ze hem kon betrappen en hem daarna bij het grof vuil te zetten.

donderdag 13 februari 2020 om 21:14
Ik zou haar vanavond nog uitnodigen voor een kop koffie en “goed” gesprek.. Mocht het waar zijn dan kan ze meteen zijn koffers meenemen en heb je nog tijd om er morgen andere sloten op te zetten. Zegt dan heel veel over je vriend als hij met zo’n wijf (want t is gewoon uitschot als je zo praat) aanlegt. Doeiiii veeel plezier met je “echte vrouw”.. Maar hopelijk is t gewoon eoa idioot wiens avances niet zijn beantwoord.
donderdag 13 februari 2020 om 21:16
peaches100 schreef: ↑13-02-2020 21:14Ik zou haar vanavond nog uitnodigen voor een kop koffie en “goed” gesprek.. Mocht het waar zijn dan kan ze meteen zijn koffers meenemen en heb je nog tijd om er morgen andere sloten op te zetten. Zegt dan heel veel over je vriend als hij met zo’n wijf (want t is gewoon uitschot als je zo praat) aanlegt. Doeiiii veeel plezier met je “echte vrouw”.. Maar hopelijk is t gewoon eoa idioot wiens avances niet zijn beantwoord.
Of een verliefde vrouw die al voor langere tijd aan het lijntje wordt gehouden door de man in het verhaal.
.
donderdag 13 februari 2020 om 21:43
Dat die onbekende vrouw een trut is, maakt haar verhaal nog niet onwaar.
Ik lees verschillende zaken die de alarmbellen doen rinkelen: zij weet van de ziekte van TO, wat toch heel vertrouwelijke informatie is, vriend is in het verleden al eerder vreemd gegaan, vriend heeft een baan waarbij hij s'-nachts weg is en dus gelegenheid heeft om buiten de pot te pissen, zij heeft een foto waarbij ze wang aan wang staan.
anoniem_393038 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 21:53
0.08% gewijzigd

donderdag 13 februari 2020 om 21:44
hannaa45 schreef: ↑13-02-2020 21:43Dat die onbekende vrouw een trut is, maakt haar verhaal nog niet onwaar.
Ik lees verschillende zaken die de alarmbellen doen rinkelen: zij weet van de ziekte van TO, at toch heel vertrouwelijke informatie is, vriend is in het verleden al eerder vreemd gegaan, vriend heeft een baan waarbij hij s'-nachts weg is en dus gelegenheid heeft om buiten de pot te pissen, zij heeft een foto waarbij ze wang aan wang staan.
Ja maar ja maar ja maar, Het kan nog steeds een feeks zijn dit zomaar allemaal verzint. Gewoon zonder reden.
Not.

donderdag 13 februari 2020 om 21:47
dat lijkt me niet voor de hand liggen, als ze geen reden heeft hoe komt ze dan aan die foto?Luci_Morgenster schreef: ↑13-02-2020 21:44Ja maar ja maar ja maar, Het kan nog steeds een feeks zijn dit zomaar allemaal verzint. Gewoon zonder reden.
Not.
lijkt me eerder dat er iets mis is gegaan tussen de feeks en de vriend van TO en dat zij nu uit is op wraak.
donderdag 13 februari 2020 om 21:47
Waarom zou een totaal onbekende vrouw dit allemaal verzinnen?Luci_Morgenster schreef: ↑13-02-2020 21:44Ja maar ja maar ja maar, Het kan nog steeds een feeks zijn dit zomaar allemaal verzint. Gewoon zonder reden.
Not.
Niemand doet iets zonder reden, zij hoopt wellicht met deze actie de vriend van TO voor zich te winnen, doordat TO hierdoor de relatie met hem verbreekt.
donderdag 13 februari 2020 om 21:49
Of de vriend van TO houdt de onbekende vrouw aan het lijntje met halve beloften.
donderdag 13 februari 2020 om 21:51
Ik zeg toch?hannaa45 schreef: ↑13-02-2020 21:43Dat die onbekende vrouw een trut is, maakt haar verhaal nog niet onwaar.
Ik lees verschillende zaken die de alarmbellen doen rinkelen: zij weet van de ziekte van TO, at toch heel vertrouwelijke informatie is, vriend is in het verleden al eerder vreemd gegaan, vriend heeft een baan waarbij hij s'-nachts weg is en dus gelegenheid heeft om buiten de pot te pissen, zij heeft een foto waarbij ze wang aan wang staan.
.
donderdag 13 februari 2020 om 21:54
Ze hoeft helemaal geen totaal onbekende te zijn. Misschien is ze wel zijn boze ex die alsnog haar gram wil halen. Of een geschifte collega of vriendin van TO die haar graag gekwetst ziet. Of de buurvrouw die hen graag ziet vertrekken. Of een collega die hem onderuit wil halen. Of een boos familielid die hem of haar graag uit de familie ziet vertrekken. Of een verliefde stalker die geen voet aan de grond krijgt bij de vriend van TO. Of....
Natuurlijk kan het ook een (ex) minnares zijn. Maar gezien de toon die de vrouw (als het een vrouw is) aanslaat tegen TO, sluit ik andere opties zeker niet uit.

donderdag 13 februari 2020 om 21:55
Ik vind het niet goed klinken. Er is heus nog wel een kans dat ze gewoon een gestoorde vrouw is die dit soort dingen verzint, maar ik denk toch dat die kans velen malen kleiner is.
Maar het is in ieder geval een triest mens met weinig trots, dat staat vast.
Maar het is in ieder geval een triest mens met weinig trots, dat staat vast.
anoniem_394611 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 21:56
6.18% gewijzigd

donderdag 13 februari 2020 om 21:58
Een buurvrouw, collega, vriendin van TO of een familielid kent TO allemaal van gezicht.Nummer*Zoveel schreef: ↑13-02-2020 21:54Ze hoeft helemaal geen totaal onbekende te zijn. Misschien is ze wel zijn boze ex die alsnog haar gram wil halen. Of een geschifte collega of vriendin van TO die haar graag gekwetst ziet. Of de buurvrouw die hen graag ziet vertrekken. Of een collega die hem onderuit wil halen. Of een boos familielid die hem of haar graag uit de familie ziet vertrekken.
Deze vrouw is haar totaal onbekend.
donderdag 13 februari 2020 om 22:00
donderdag 13 februari 2020 om 22:11
Je maakt het nodeloos ingewikkeld.Nummer*Zoveel schreef: ↑13-02-2020 22:00De vrouw op de foto is haar onbekend. Dat hoeft niet dezelfde persoon te zijn als de anonieme afzender van de berichten.
Het meest eenvoudige scenario is altijd het waarschijnlijkst.