Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
vrijdag 14 februari 2020 om 08:47
Ontzettend mee eens.DS1971 schreef: ↑14-02-2020 07:31Tsjongejonge, wat een hoop hysterische reacties lees ik hier die ook nog eens gebaseerd zijn op slecht lezen en aannames.
Iemand neemt contact op met to en zegt je vent wil met mij verder en ik wil dat je dat nu weet. En vervolgens blijft het twee weken liggen zonder reactie. Komt de reactie eindelijk is het bewijs een foto die nietszeggend is en gemaakt op een reünie van de middelbare school (aldus vriend).
Mijn gedachte is dan overigens direct dat die foto bij oud schoolgenoten in bezit kan zijn die een practical joke uithalen. Als een alternatief voor het moet wel waar zijn.
Reactie vriend is ook niet zodanig dat ik daar meteen bij denk die liegt dat hij barst.
Gewoon dus maar eens open het gesprek aangaan met hem.
Want dit oogt bepaald niet als een affaire waarbij hij zijn koffers al aan het pakken is.
En die opmerking over echte vrouw? Die zegt ook helemaal niets. Heel erg (al)gemeen.
Al dat speculeren hier maakt het er niet beter op. Wacht nou eerst eens af wat vriend te melden heeft vandaag.

vrijdag 14 februari 2020 om 08:58
Als je geneigd bent zo'n raar onbekend wijf wel te geloven en hem niet kun je het toch ook gewoon meteen uitmaken lijkt mehuismeermin schreef: ↑14-02-2020 08:46Hij zal nu met een waterdichtverhaal komen. Ik zou haar telefonisch willen spreken voor hij thuis is zodat ze wat meer kan vertellen.
vrijdag 14 februari 2020 om 08:58
Zo beetje bij gelezen, althans de reacties van TO. Dus misschien is het al gezegd: Heb je de foto al door imagesearch gehaald? Misschien kom je zo achter haar echte naam. En kun je wat speurwerk doen. Verder zou ik niet zeggen dat je vriend erover gesproken hebt, maar reageren dat dit wel een vrij oude foto is en niet zoveel zegt en vragen of ze meer bewijs heeft. Ten slotte vind ik het wel vreemd dat hij haar mailadres blijkbaar heeft. Was er een facebook evenement aangemaakt voor die reünie? Misschien kun je haar daar terugvinden op foto's of in reacties en zo achter de echte naam komen. Misschien staan er foto's op de facebookpagina van de betreffende school zelf. Ik zou zorgen dat je zo goed mogelijk geïnformeerd bent voordat je hem spreekt. Is hij met een vriend naar die reünie geweest, die jij ook kent? Overval hem en/of zijn vrouw/vriendin en bel hem op met de vraag of je vriend toen vreemd is gegaan. Mogelijk heeft die vriend het aan zijn vrouw/vriendin verteld en die kan waarschijnlijk niet liegen als je haar zo overvalt.
Heel rot voor je TO, sterkte.

vrijdag 14 februari 2020 om 09:00
Als het niet waar is en ik zou TO's vriend zijn zou ik heel kwaad wordenlattemachiato schreef: ↑14-02-2020 08:58Zo beetje bij gelezen, althans de reacties van TO. Dus misschien is het al gezegd: Heb je de foto al door imagesearch gehaald? Misschien kom je zo achter haar echte naam. En kun je wat speurwerk doen. Verder zou ik niet zeggen dat je vriend erover gesproken hebt, maar reageren dat dit wel een vrij oude foto is en niet zoveel zegt en vragen of ze meer bewijs heeft. Ten slotte vind ik het wel vreemd dat hij haar mailadres blijkbaar heeft. Was er een facebook evenement aangemaakt voor die reünie? Misschien kun je haar daar terugvinden op foto's of in reacties en zo achter de echte naam komen. Misschien staan er foto's op de facebookpagina van de betreffende school zelf. Ik zou zorgen dat je zo goed mogelijk geïnformeerd bent voordat je hem spreekt. Is hij met een vriend naar die reünie geweest, die jij ook kent? Overval hem en/of zijn vrouw/vriendin en bel hem op met de vraag of je vriend toen vreemd is gegaan. Mogelijk heeft die vriend het aan zijn vrouw/vriendin verteld en die kan waarschijnlijk niet liegen als je haar zo overvalt.
vrijdag 14 februari 2020 om 09:03
Dan nog heeft het geen nut dat de reacties hier hysterisch zijn. Wat heeft TO daar nou aan? Buiten dat weten we geeneens wat er nou eigenlijk aan de hand is.

vrijdag 14 februari 2020 om 09:17
Wederom niet heel scherp gelezen.
De anonieme vrouw claimde haast te hebben en haar bericht bleef twee weken liggen.
Zonder dat ze (op een andere manier) nogmaals contact zoekt? Raar.
vrijdag 14 februari 2020 om 09:23
Precies dit. Ik spreek gewoon uit ervaring en bij mij was het wel foute boel.
Bij een vriendin van mij ook, daar werd precies zoals hier ook via een anoniem account een bericht gestuurd. Toen kwam het ook uit.
Hij ontkende trouwens ook , na een week gaf hij wel toe.
Er werd overigens geen bewijs meegestuurd maar uiteindelijk gaf hij toe. En is hij nu samen met die andere vrouw.
Tuurlijk kan het nep zijn maar 9 van de 10 x speelt er wel iets als er dit soort berichten verstuurd worden.
Ik zeg niet dat dit bij To ook het geval is maar een practical joke geloof ik dus niet. Dat een onbekende dit voor de lol doet.
isa__88 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 09:27
27.53% gewijzigd
.
vrijdag 14 februari 2020 om 09:31
Dan ben ik toch dondersbenieuwd waar jij dat leest, want TO schrijft letterlijk “ Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. ”

vrijdag 14 februari 2020 om 09:40

vrijdag 14 februari 2020 om 09:47
Ik vroeg hoe het met je ging maar jij kent me natuurlijk alleen onder mijn oude nickisa__88 schreef: ↑14-02-2020 09:23Precies dit. Ik spreek gewoon uit ervaring en bij mij was het wel foute boel.
Bij een vriendin van mij ook, daar werd precies zoals hier ook via een anoniem account een bericht gestuurd. Toen kwam het ook uit.
Hij ontkende trouwens ook , na een week gaf hij wel toe.
Er werd overigens geen bewijs meegestuurd maar uiteindelijk gaf hij toe. En is hij nu samen met die andere vrouw.
Tuurlijk kan het nep zijn maar 9 van de 10 x speelt er wel iets als er dit soort berichten verstuurd worden.
Ik zeg niet dat dit bij To ook het geval is maar een practical joke geloof ik dus niet. Dat een onbekende dit voor de lol doet.

vrijdag 14 februari 2020 om 09:47
Deze uitspraak van MevrKavel zit ook wat in,
Misschien is er tijdens die reünie wel meer gebeurd, het is een vaag verhaal. En ik zou ook zeker die mail willen zien die hij naar het secreet zou sturen.Hoe zuur ook, zij voelt wrok. En dat is ergens door opgewekt.
Als het vriendschappelijk was, dan zou zij geen reden hebben om dit te doen nu. Blijkbaar heeft ze minstens de indruk gekregen dat er meer in zat.

vrijdag 14 februari 2020 om 10:02
Dit.YagaBaba schreef: ↑14-02-2020 09:40Natuurlijk, die andere vrouw is een gestoorde stalker. En hij weet echt niet meer wanneer en waar die innige foto is gemaakt. Is die man dement of zo?
Ik geloof niet zo in gestoorde stalkende vrouwen. Ja, ze bestaan, maar ik denk zomaar dat ze een stuk zeldzamer zijn dan wij aannemen.
De toekomst is niet meer wat het was
vrijdag 14 februari 2020 om 10:08
Kom op zeg......je gaat toch niet aan een vriend vragen of hij is vreemd gegaanlattemachiato schreef: ↑14-02-2020 08:58Zo beetje bij gelezen, althans de reacties van TO. Dus misschien is het al gezegd: Heb je de foto al door imagesearch gehaald? Misschien kom je zo achter haar echte naam. En kun je wat speurwerk doen. Verder zou ik niet zeggen dat je vriend erover gesproken hebt, maar reageren dat dit wel een vrij oude foto is en niet zoveel zegt en vragen of ze meer bewijs heeft. Ten slotte vind ik het wel vreemd dat hij haar mailadres blijkbaar heeft. Was er een facebook evenement aangemaakt voor die reünie? Misschien kun je haar daar terugvinden op foto's of in reacties en zo achter de echte naam komen. Misschien staan er foto's op de facebookpagina van de betreffende school zelf. Ik zou zorgen dat je zo goed mogelijk geïnformeerd bent voordat je hem spreekt. Is hij met een vriend naar die reünie geweest, die jij ook kent? Overval hem en/of zijn vrouw/vriendin en bel hem op met de vraag of je vriend toen vreemd is gegaan. Mogelijk heeft die vriend het aan zijn vrouw/vriendin verteld en die kan waarschijnlijk niet liegen als je haar zo overvalt.

En dan zegt deze vriend “nee” geloof je die dan wel??
TO moet vandaag gewoon nog even met vriend (haar eigen vriend) praten.
Heeft hij een redelijk verhaal, dan erop vertrouwen dat vriend de waarheid spreekt.

vrijdag 14 februari 2020 om 10:12
Dit dus. Vrouwen houden zichzelf graag voor de gek met deze fabeltjes. Alles om de angst om verlaten te worden te bezweren. Of de gedachte dat die Geweldige Man gewoon een ordinaire bedrieger is.YagaBaba schreef: ↑14-02-2020 09:40Natuurlijk, die andere vrouw is een gestoorde stalker. En hij weet echt niet meer wanneer en waar die innige foto is gemaakt. Is die man dement of zo?
Ik geloof niet zo in gestoorde stalkende vrouwen. Ja, ze bestaan, maar ik denk zomaar dat ze een stuk zeldzamer zijn dan wij aannemen.