Bericht van onbekende vrouw

13-02-2020 09:04 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?

Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Merel7 schreef:
14-02-2020 15:31
Dat denk ik dus ook.
Degene die het anonieme bericht stuurde is niet dezelfde als op de foto.
Dus..zou het zomaar kunnen dat het toch maar een intrigante tante is die anoniem To schrik wil aanjagen.
En er was haast bij...
Of...zij is de boodschapper en niet zelf de minnares van deze vreemdganger, maar het alter ego van vriend.
Maar goed, ik heb teveel fantasie om dit speculatie-scenario realistisch te schrijven
anoniem_395038 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 15:39
Reden: p=m
0.21% gewijzigd
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
El4ra schreef:
14-02-2020 15:19
Misschien zit ze zelf nog in een huwelijk/relatie en heeft ze het een en ander te verliezen als haar partner erachter komt.
Lekker dom om dan een foto te sturen. Dat slaat nergens op.
Afbeelding
Oblio schreef:
14-02-2020 14:15
Even advocaat van de duivel spelen
Vriend appt ‘Cruella’ eerst: ‘ze weet het.Reageer straks dat je van niets weet.’
Dan de ‘echte’ ’ mail naar haar, met To in bcc.
En haar reactie. Als antwoord.
Eng
Ik vind dit helemaal niet zo raar hoor, was ook t eerste wat ik dacht. Mss heeft hij haar wel gezegd niet verder met haar te willen als ze dit niet zou doen.
Kan ook nog zijn, zoals iemand anders opperde, dat dat email adres gewoon door hem gemaakt is.
Ik zou die vrouw om screenshots van appjes vragen, en/of haar bellen.
Dat het van iemand anders komt die wil stoken lijkt me zeer sterk. Ik zou t tot op de bodem willen uitzoeken en mn vriend niet zomaar blindelings geloven.
Zullen we stopppen met speculeren en wachten tot TO weer reageert? Dit gaat nergens over.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
14-02-2020 15:53
Zullen we stopppen met speculeren en wachten tot TO weer reageert? Dit gaat nergens over.

Nou idd.

Soap schrijven kan in een eigen topic.
plattekaas schreef:
14-02-2020 15:13
Waarom zou ze je inlichten met een fake account om dan direct erna een foto van zichzelf te sturen? Dan zou ze de moeite niet doen om een fake account aan te maken.

Dit is een derde, niet die vrouw zelf
Dat denk ik ook. Als ze het echt zou zijn en openheid van zaken wilde geven, dan zou ze het gewoon vanaf haar eigen account sturen of bij je op de stoep gaan staan. Waarom dan een fake account aanmaken en het ook nog eens ontkennen zodra hij het vraagt? Als ze het aan jou vertelt en die foto stuurt, kan ze aan haar water voelen dat TO dat bij haar vriend gaat aankaarten. Dus waarom de moeite nemen en het daarna ontkennen zodat TO nog steeds geen bewijs heeft?
Bulbul schreef:

Mijn gedachte

Het lijkt hier wel een soort 'wie is de mol'
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Als ik even advocaat van de duivel mag spelen: zou het kunnen dat de Deep State hierachter zit?
LitaLily schreef:
14-02-2020 15:50
Ik zou die vrouw om screenshots van appjes vragen, en/of haar bellen.
Dat het van iemand anders komt die wil stoken lijkt me zeer sterk. Ik zou t tot op de bodem willen uitzoeken en mn vriend niet zomaar blindelings geloven.
Dat zegt dan waarschijnlijk meer over jou dan over de situatie van TO.
Oblio schreef:
14-02-2020 14:15
Even advocaat van de duivel spelen
Vriend appt ‘Cruella’ eerst: ‘ze weet het.Reageer straks dat je van niets weet.’
Dan de ‘echte’ ’ mail naar haar, met To in bcc.
En haar reactie. Als antwoord.
Eng
Oh dit denk ik dus. Ik vind het eigenlijk wel erg dat ik dit dus ook meteen zou denken.
Dat vriend boos is geworden op die vrouw.. en ze een gesprekje hebben gehad dat andere vrouw dus nog even geduld moet hebben etc etc en ze het nu zo oplossen..
Hoop het niet voor je..
maar ik heb geen goeie ervaringen hiermee dus mijn oordeel is anders denk ik.
.
girasole3 schreef:
14-02-2020 16:20
Dat zegt dan waarschijnlijk meer over jou dan over de situatie van TO.
Ja want vreemdgaan en liegen bestaan natuurlijk niet.
Zijn sprookjes.
Maar waarom zou een derde, die zich betrokken genoeg voelt om TO te willen waarschuwen voor vreemdgaan/ een affaire aan het licht wil brengen of haar vriend een hak wil zetten TO aanschrijven in de ik-vorm?
En als diegene zo begaan is, waarom dingen schrijven als "ik gun hem een echte vrouw" en "laat hem los" en dergelijke?

Dan volstaat iets in de trant van: "houd je vent in de gaten, je man gaat vreemd als hij van huis is" of zoiets toch en hoef je je niet voor te doen als de vrouw met wie dat zou zijn?!

Dus het zou dan hooguit een jaloerse derde zijn, die uit eigenbelang/ bedoelingen handelt?
Ik vind dit toch vergezochter dan dat zij er wél zelf achter zit, zeker gezien die vroegere verliefdheid, recente ontmoeting op de reunie waar toch iéts voorgevallen lijkt te moeten zijn, wil dat bij haar (na jaren?) opgevlamd zijn en nu opeens na maanden TO mee lastiggevallen wordt?

En waarom wel een foto maar geen naam willen is omdat een naam veel gemakkelijker te achterhalen is.
Aan de andere kant, stel dat eea waar zou zijn, en hij was van plan het "netjes" uit te maken en begint zogenaamd pas iets met haar, dan komt dat allemaal later alsnog uit, juist door die foto. Dan komt zijn bedrog achteraf alsnog aan het licht en dat zal zijn reputatie niet goed doen (bij zijn familie, vrienden enzo). Dus wat bereikt zij ermee, als ze later deel wil uitmaken van en serieus genomen worden door die familie en vrienden?

Dus of ze zou rete-dom zijn (eigen glazen ingooien) of het zou toch uit wraak zijn, dat zij zich voor het lapje gehouden of gebruikt voelt en recent afgedankt is..

Ja, het is pure speculatie wat we hier doen, het is een raadsel zolang de uitkomst zo onzeker is en dat leidt tot allerlei geschetste scenario's, waar TO niet echt mee geholpen is, maar misschien wel wat houvast heeft aan dat andere mogelijkheden ook nog waarschijnlijk kunnen zijn..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik denk dat we even out of the box moeten denken
Bulbul schreef:

Gaat niet gebeuren. Mensen moeten hun plasjes nog doen.
Such fun!1
LitaLily schreef:
14-02-2020 16:30
Ja want vreemdgaan en liegen bestaan natuurlijk niet.
Zijn sprookjes.
Natuurlijk bestaan die wel.
Maar ik viel meer over het deel over allerlei info willen vergaren via een of ander anoniem type ipv eerst met je partner praten.
Echt: waarom je helemaal mee laten slepen door iemand die iets anoniem stuurt?

Maar goed, TO lijkt spoorloos verdwenen.
girasole3 schreef:
14-02-2020 16:42
Maar goed, TO lijkt spoorloos verdwenen.
Die heeft wel wat anders aan dr hoofd
Bulbul schreef:
Nou, inderdaad. En sterkte TO, hoe dan ook een rotsituatie. :hug:
pamelacourson schreef:
14-02-2020 15:59
Dat denk ik ook. Als ze het echt zou zijn en openheid van zaken wilde geven, dan zou ze het gewoon vanaf haar eigen account sturen of bij je op de stoep gaan staan. Waarom dan een fake account aanmaken en het ook nog eens ontkennen zodra hij het vraagt? Als ze het aan jou vertelt en die foto stuurt, kan ze aan haar water voelen dat TO dat bij haar vriend gaat aankaarten. Dus waarom de moeite nemen en het daarna ontkennen zodat TO nog steeds geen bewijs heeft?

Nee natuurlijk niet, de woede richt zich nogal eens op de minnares en niet op de vreemdgaande bokkelul.
Ik hoop dat je vanavond meer duidelijkheid hebt to. Volgens mij kwam je vriend vanavond thuis toch?

Succes vanavond!
.
spuit_111 schreef:
14-02-2020 15:42
Lekker dom om dan een foto te sturen. Dat slaat nergens op.

Hoezo, ze kennen elkaar immers niet. Met een naam ben je veel sneller te achterhalen en misschien heeft ze wel een algemeen hoofd.
.
Murrmurr schreef:
14-02-2020 16:36
Ik denk dat we even out of the box moeten denken
De mormonen?
TO, voel je je nu iets minder ziek?
Had je griep, of was het iets ernstigers?
Hopelijk kun je wel wat helderder denken.
En jouw vriend noemde gisteren de naam van de dame op de foto, heb je daar al iets mee gedaan?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Star² schreef:
14-02-2020 16:44
Nee natuurlijk niet, de woede richt zich nogal eens op de minnares en niet op de vreemdgaande bokkelul.
Dan schiet diegene er toch niks mee op?
El4ra schreef:
14-02-2020 16:46
Hoezo, ze kennen elkaar immers niet. Met een naam ben je veel sneller te achterhalen en misschien heeft ze wel een algemeen hoofd.
🙄 Nou, omdat de kans groot was dat TO het aan dr vriend zou vragen? Als je zelf in een relatie zit en niet wil dat je affaire uitkomt is het heeeeel dom de vriendin van de man waarmee je ligt te krikken te mailen dat ze hem moet laten gaan en een foto van jezelf te sturen.
Mensen zijn zo belust op sensatie dat nadenken kennelijk niet meer gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven