Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wauw Eow! Stoere plannen!

Goed plan hoor, ben benieuwd welke opleiding het gaat worden.

Christelijk verantwoorde tweede leg

Geen idee eigenlijk of dat teveel verschil is. Ken toevallig een gezin met drie kinderen waar tussen ieder kind 5 jaar zit. Niet bewust, maar door omstandigheden. Functioneert prima en iedereen heeft het leuk met elkaar
Peas on earth!
Inad.

Tweede leg bewaar ik voor als ik er met stiekeme minnaar vandoor ga, of met minnares, en dan via een ingevroren kwakje

Op zich maakt leeftijdsverschil geen ruk uit, overal zitten voor en nadelen aan. Maar denk dat de stap om dan nog weer opnieuw zwanger te worden, opnieuw zo'n risico te nemen en helemaal overnieuw te beginnen met baby erg groot wordt. We hebben bewust voor een klein leeftijdsverschil gekozen voor deze twee, en ik vind dat ideaal. Maar wie weet hoe ik er over 4 jaar over denk.
Hoef je nu ook nog niet per se te besluiten toch Eow? Wellicht voel je t.z.t. wel aan wat je een goed besluit vindt
Peas on earth!
Ach ja, maak me graag druk over dat soort dingen
Ach, kinderloos als ik ben heb ik makkelijk praten hoor. T.z.t. plan ik ook liever mijn hele toekomst inclusief kindertoekomst tot op de maand nauwkeurig
Peas on earth!
Vriendelijke groeten vanuit huize Diarrea.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ai....
Peas on earth!
We vechten om de pot hier
Vish en

Eow, bij mij thuis zat er steeds 3 jaar tussen, op een ongelukje na Is heel gezellig. Vind 4 jaar, zoals nu tussen baby en Chica ook oke. Had liever minder verschil gehad want was al eerder aan een 2e toe, maar situatie liet dat niet toe. Nu gewoon heel blij dat het er van komt. Had niet zo hoeven zijn als ik ier niet had ontmoet.

Je kunt niet alles plannen, zelfs niet als je een hele vaste relatie hebt. Zoiets als babies al helemaal niet. Soms lukt het in een keer, andere keer ben je jaren bezig.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh Inad, ik kreeg ineens een -moment. Dat ik namelijk gewoon een Viva heb en die panty dus op de voorkant van dat blad kan zien
Peas on earth!
Whahahahaha Erwtenmuts

Lelijk he?

Ik wilde film gaan kijken maar geen zin meer. wat nu? Ier komt zo thuis van martialarten, dus dan ga ik die maar lastigvallen
Mijn broer en ik schelen 2 jaar. Nooit samen gespeeld altijd ruzie. Nu nog schurft aan hem.

Met zus scheel ik 10 jaar, als kind vroeger niet veel aan elkaar gehad maar hey, hoe lang ben je kind? Nu heel veel en goed contact.
Jullie zijn gek. Echt hartstikke gek
quote:Vishnu schreef op 17 april 2009 @ 21:37:

Mijn broer en ik schelen 2 jaar. Nooit samen gespeeld altijd ruzie. Nu nog schurft aan hem.

quote:Star schreef op 17 april 2009 @ 21:37:

[...]

Ik had al bijzonder vroeg mensenkennis.
Ier has entered the building. Gaan samen film kijken. Cinderella Man met Russel. Ik vind Russel stom, dus hoop dat ie flink in elkaar gerost wordt Al wassie wel grappig in Body of Lies met nog stommer Leo di Caprio

Haha Inad is grappig. Russell moet idd gerost worden.
Zeik zeik of ben ik weer de enige die Xfactor kijkt?
Russell is lelijk en eng en stom. Leo ook stom maar minder stom vind ik dan Russell. Of Matthew McC. Die is het ergst.

Geen X Factor. Starman is IKEA kast in elkaar aan het zetten. Leedvermaak enzo
Whaha dat is vast ook leuk om naar te kijken en te luisteren
Leo is lekker, en ik keek ook X factor. Manlief vindt dat Rachel moet winnen, al is het maar omdat ie het een lekker wijf vindt.

En verder: gecondoleerd met je diarree Vish. Virus of iets verkeerds gegeten?
Hoe wist ik nou toch weer dat Eow Leo lekker zou vinden
Ik heb Xfactor gekeken!
Peas on earth!
Ik wil graag dat Stacey en Wendy weg moeten.
Peas on earth!
Jaloers zekers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven